Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens Zifnap!

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Oh bedoel je dat stukje, die is wel lastig.
    Ik deed het zo, Ik kon er iets van 20 nemen toen, ik deed 8 die slang aan laten vallen, en die andere 12 dat wiel laten draaien en als die 8 dood gaan moet je snel summonen (er staat vlak bij zo'n summon ding) en dan gewoon dat wiel laten draaien. En later kan je die slang mollen en dan ook 3 van die geld zakken pakken.

3. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke het is gelukt, bedankt.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is het al iemand gelukt om het spel uit te spelen met full coruption? Ik kom niet verder dan 65%.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb twee vraagjes:

1. Hoe verslag ik die waterslang in het riool onder heaven's peak? Je kan hem niet raken van een afstand, te ver, en blauwe minions zijn geen vechters. Ik moet namelijk zo'n hendel overhalen die op een plateau in het water staat en dat gaat niet lukken als die slang niet dood is.

2. Bij het lang van de dwergen zit ik ook even vast. Ik heb de mijn al helemaal gedaan, maar het gaat me om een stukje verderop. Als je die mijn voorbij loopt kom je op een gegeven moment ook bij een deur, die je niet zo snel stuk kan maken. Ik heb die gast met dat kanon al gedood, is dat fout? Ik wil graag door die deur heen en weet nu niet hoe ik verder moet?

Alle hulp is welkom!

6. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. dat stuk met die slang daar had ik vandaag ook moeite mee, hayabusa halo zei dit:

Ik deed het zo, Ik kon er iets van 20 nemen toen, ik deed 8 die slang aan laten vallen, en die andere 12 dat wiel laten draaien en als die 8 dood gaan moet je snel summonen (er staat vlak bij zo'n summon ding) en dan gewoon dat wiel laten draaien. En later kan je die slang mollen en dan ook 3 van die geld zakken pakken.

2. je moet de kogels die die kerel met dat konon afschiet gebruiken om bij de deur te laten exploderen.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Lol en ik kan die eerste baas al niet verslaan die king melvin of wat dan ook..

8. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ok is dit een bug of zit ik fout... ik heb die sir william gekilled in die capital(met al die rode mensen) maar nou zegt mun quest ding dat ik hem nog steeds moet killen...

/edit, sorry mijn fout, zie nu dat er 2 sir williams zijn

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Gewoon hjeletijd van achter aan vallen, Met je minions, en later als die gaat rollen moet je wachten tot die stopt en dan hem aanvallen.

Heb nu sterkste wapen wat er is :cool:

1 klap een halfling dood.

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat was de enige die ik nog moest, ik had alle spells al.
    Helaas moet je 100% corrupt zijn om de tower items achievement te krijgen, je moet alle statues houden ipv ze terug te geven. Ach, ik ben nu toch opnieuw begonnen...Evil zijn is veel leuker en je krijgt veel meer lifeforce. Ik ben nu in het elvenbos en heb nu al 2000 Brown minions omdat ik iedereen afmaak. EVIL FTW

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben halverwege het spel overgestapt :9 Krijg inderdaad véél meer lifeforce op deze manier :9 Ach, voor die Achievements speel ik het spel na de vakantie nog wel een keertje :) Tis toch cool :D

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Is dit spel een soort van Fable? Ik lees dit topic niet echt goed maar zie steeds staan: quests, evil etc etc.

De graphics stijl lijkt er ook lichtjes op. Fable vond ik geweldig of is dit dan toch iets totaal anders?

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Overlord = Fable+Minions

Alleen is het niet zo goed als Fable.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Fable is anders kom op nu, leuker lijkt kwa style (uiterlijk) veel op fable.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ok, dat met die slang word dus een pittig stukje zoals ik al lees hier.

Maar die kerel met dat kanon heb ik al gedood voordat ik die deur uberhaupt zag. Kan dat een probleem zijn of niet? Ben al weer eens van de Tower naar die deur geweest, maar hij komt niet terug. Heb ik nu een probleem of niet?

En met welke minions kan ik het beste die slang aanpakken?

Voor alle anderen, op de vorige pagina staat een stukje waarin ik mijn vragen stel. Dus mochten anderen kunnen helpen, graag. Ik zit weer vast namelijk!

16. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje over dat kanon keereltje dat je hebt vermoord? is dat bij de towergate?

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Check even xbox.com daar staat een lijst met wat je moet doen. Gewoon iedereen die hulpt vraagt niet geven. en alle gevangen die roepen van ooh help ons door eer blabla af te maken en dan ons te bevrijden eerst hun bevrijden en blablal ze laten afmaken. (en plunder alle steden een keer helemaal)

gewoon 1 minion. die stuur je naar de rand waar je staat. En dan snel terug halen. Beest hapt toe en dan sla jij hem vaak --> herhalen en dan is ie zo dood zonder een dode minion

Heb ik je toch weer geholpen btw killen van bugs in arena is veel sneller (70 lifeforce in drie minuten) neeem gewoon 50 reds plaats die halverwege het veld rechts en lok dan steeds zes of zes beetle naar je toe die jouw aanvallen terwijl de red ze super snel afmaken

Waar heb je de laatste minion spel gevonden? (legion of doom?)

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zelfde vraag voor mij, maar dan Legion of… (en dan de beste uncorrupted versie). Ik heb verder geen spells meer gevonden in de desert.

@Yellow 13: Liggen er geen mijnen meer op de grond? Er is altijd een weg naar binnen (anders is het spel wel erg slecht getest), oftewel via bommen die de bommenwerpers droppen, oftwel door mijnen die al ergens in een hoekje liggen, wachtend om te worden opgeraapt.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    En hoe zit het dan met die deur voorbij die dwergenmijn?! Heb je dat wel gelezen, want ik hoop dat ik niks fout heb gedaan. ;)=(

En die slang, dat is me nog niet helemaal duidelijk?

Ik moet dus een minion over die reling naar die slang laten lopen, vervolgens hapt die slang toe, terwijl ik hem terug trek, en dan sla ik die slang dus tot die dood is? Je beseft hopelijk wel dat die slang een behoorlijk eind weg sta en dat ik niet over die reling kan lopen om naar die slang toe te gaan? ;):9

20. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de arcanium smelter al maar de durium niet...
    Als ik naar giblit ga (forge master) hoe krijg ik dan arcanium? of kan dat nog niet omdat ik nog geen durium heb?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina