[XOne] TimeSplitters 4

Discussie in 'Games' gestart door jasper15, 2 jul 2007.

1. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TimeSplitters 4

Informatie:
    Maandag 02 juli 2007 - Free Radical werkt momenteel nog steeds aan de first person shooter Haze, maar toch zijn er al plannen voor een nieuwe telg in de Timesplitters serie. Het nieuws werd de wereld ingestuurd op het Official European PlayStation forum.

Er werd nog niet veel info vrijgegeven over de nieuwe game, maar de apen, peperkoeken mannetjes en de vele wapens zullen alvast terug aanwezig zijn volgens Steve Ellis. De ontwikkelaars hebben nog steeds hun gevoel voor humor niet verloren. Zo is er een apenhoofd met het Gears of War logo, maar dat is niet het enige. Free Radical heeft ook al concept art met een aap in een wel vrij bekend groen, gepantserd pak. Verwacht dus weer veel humor met oogknipjes naar Gears of War, Halo en andere bekende franchises.

Het is momenteel nog onbekend op welke platformen de game moet gaan verschijnen, al lijkt een PlayStation 3 versie in ieder geval een zekerheid. De kans is echter groot dat de game ook naar de Xbox 360 zal komen.

27 mei 2008 - We wisten al sinds vorig jaar dat er een nieuw deel in de TimeSplitters franchise in ontwikkeling is, maar vandaag is het dan ook eindelijk officieel aangekondigd in de nieuwste editie van het Engelse Official PlayStation Magazine. Het spel wordt ontwikkeld door Free Radical Entertainment.

Het spel zal volgens onbevestigde berichten waarschijnlijk op de Haze engine gaan draaien, de game die op de PlayStation 3 helaas niet de verwachtingen waar wist te maken. TimeSplitters 4 zal zeker op de PlayStation 3 gaan verschijnen, of ook de Xbox 360 en eventueel de PC de game mogen gaan verwelkomen is nog onduidelijk.

Uitgever: Ubisoft
    Ontwikkelaar: Free Radical
    Genre: FPS
    Release: ?
    Consoles: X360, PS3

Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  2. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb Future Perfect helemaal grijs gespeeld. En dat tijdreizen heeft altijd wel een erg lekkere sfeer. Ik denk dat de kans heel erg groot is dat TS4 op de 360 komt, want zie het apenGoW logo en De aapMasterchief. Ik hoop dat er snel meer info komt.

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  3. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woei, hopen dat ie ook naar de 360 komt. Deeltje 3 was m'n eerste uit deze serie en ik vond deze al geweldig. Zeker het co-op kunnen spelen van de single player mode was geweldig. De duur van het spel was alleen wat kort, van wat ik nog in mijn herinneringen aan het vorige deel had.

4. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal! Timesplitters: Future Perfect was mijn briljantste multiplayer-ervaring van de afgelopen generatie. En de singleplayer vond ik ook erg vermakelijk. Dit is #1 op mijn wishlist! :)

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Laat maar komen die game.
    Topserie!

6. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nieuw met deze serie maar lijkt me wel vet:b:

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Vet!! Ik vind timesplitters een erg goede serie, zowel single als multiplay. al vallen er met co-op play wel een aantal zaken weg uit het verhaal... zonder van de humor soms, maar het blijft heel erg vet!!

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zeker goed nieuws dit. Ik heb tot nu toe alle delen gespeeld, het behoort zeker in mijn lijstje van favoriete shooters. Multiplayer is ook wel leuk in dit spel

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ha, dit word vast een toppertje. Al bij voorbaat durf ik bijna te zeggen dat ik deze ga halen! :)

10. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer zin in een nieuwe Timesplitters. Hopelijk doen ze de snelheid van de multiplayer wat omlaag, zodat het iets minder hectisch wordt en beter te besturen. En hopelijk doen ze iets van matchmaking erin zoals bij Halo, dat is leuk voor al die verschillende modes.

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    future perfect is een van de beste single player games die ik ooit heb gespeeld! Deze ga ik dus zeker halen..

12. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De challenges waren ook altijd erg vermakelijk, in de reeks.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad het was echt een meesterlijke game! Is die trouwens ook te spelen op de 360?? Want krijg er wel weer zin in....

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Future Perfect draait niet meer omdat ik hem teveel heb gespeeld. Deel 2 is jaren geleden al overleden. Maar goed, ik hoop dat ze alles uit de vorige delen er ook weer in stoppen. Deze serie vond ik één van de wreedste FPS soorten allertijden. En eigenlijks vind ik dat nog steeds. ;)8)

15. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ts2 nog steeds de beste uit de serie, maar ik heb deel 3 ook veel gespeeld
    ik niet wachten op deel 4:9

16. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zit er ook al een hele tijd op te wachten. =(

17. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    TS3 is niet backwards compatible :mad:, deze thread heeft ervoor gezorgd dat ik weer zin heb om hem te spelen.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    God gloeiende....dat vind ik dus best wel k*t....Naja dan maar hopen dat ze dat wel doen met de volgende update en een leuk filmpje van TS4 lijkt me ook wel lief omdat we moeten wachten op TS3 8)

19. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien krijgen we wel iets te zien op de e3

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    de vorige vond ik vooralde multiplayer vet maar de single player was niet zo goed

Deel Deze Pagina