Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is voor mij de laatste 3 dagen onmogelijk om op live te spelen|:- Bij het ranked match menu krijg ik een volle lijst maar zonder namen... niemand is zichtbaar om een spel tegen te starten... wel staat er team/time en language info... ZIjn er meer met dit probleem??
     
  2. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    eh nee volgens mij niet, maar start dan gewoon een match,,,
    Doe ik altijd, komt na 20 sec altijd iemand in...
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    heb hetzelfde, er komt bij mij meestal maar eentje door.. of helemaal geen:x
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, meestal bij mij binnen 5 seconden zelfs... Ideaal:thumbs:
     
  5. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt je ook strontziek van.. gister online met riquelme 3 vrijetrappen gekregen. alle3 rond 25meter.
    3 x lat! en de derde onderkant lat gered door verdediger.

    Geluk is echt een factor :p


    Ik had laatst nog een gare glitch toen ik tegen me neef speelde.
    we proberden allebij de bal te pakken (we waren 25-30 meter van zijn goal)
    onze spelers lopen soort van tegen elkaar aan en uit het niet teleporteert de bal rechstreeks op zijn doelpaal! keeper tikt em vervolgens zelf nog ff in. in de replay was duidelijk te zien dat niemand te bal had aangeraakt en tijdens het afspelen van de replay verplaatste de bal zich gewoon...
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook een keer gehad... erg raar inderdaad
     
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel is gehad, toevallig speelde het kanon Adriano een rol... Werd gelukkig geen goal maar wel de paal.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Met C. Ronaldo raak ik ook regelmatig de paal/laat. Zelden scoor ik uit een vrije trap. Meestal de rebound er van.

    Tot in welk seizoen spelen de meeste van jullie ML? Op het moment zit ik in 2011 met als enige doelstelling voor mezelf om de club in de ranking op 1e plek te krijgen. Topscoorders ben ik nu ook 1e met Wallner die over 150doelpunten heeft gemaakt dusver en Huntelaar ergens onderin het lijstje met 88 goals. Heb afgelopen 3 seizoenen alles gewonnen wat er te pakken valt en win elke match met 4-0 t/m 6-0. Enige keren dat het lastig wordt is ergens voor de winterstop en eind van het jaar vanwege uitputting. Maar dat probleem is nu ook opgelost met nieuwe aankomen zodat ik 2 geweldige teams op kan stellen als ik wil.

    Op moment heb ik zo goed als geen spelers meer nodig en ga dus sparen voor de 100.000 credits eind van het aanstaande seizoen. Wil 1 DMF wegdoen om een CMF te kopen zodat ik op elke positie 1 a 2 vervangers heb.

    De cijfers zijn de huidige leeftijden in seizoen 2011

    ------------Hong Yon Nam(22)--------
    --------------------------------------
    Heitinga--Da Costa--Kompany--Onuoha
    --27--------25---------25-------23---
    --------------------------------------
    --------------Da Guzman(24)----------
    Gambino---------------------C.Ronaldo
    --20------------Orellano----------26---
    -------------------18-----------------
    -----------Wallner----Aguero----------
    -------------29---------23------------

    Gambino had ik aangetrokken toen hij een 17 jarig talent was en maakt het wat. Orellano is ook zo'n jong talent uit Argentinie die het erg goed doet. Die gozer heeft geweldige steekpasses niet normaal meer. Me eerste team begon oud te worden en dus wat verjongingen aangetrokken voorin.

    Me reserves zijn ook niet bepaald slecht te noemen. SMF Hoekstra met zijn 22 jaar is bijna net zo goed als Gambino. De 22 jarige CF Schwarz knalt ook goed op het doel met zijn linkerpoot en wordt over een tijdje de vervanger van Wallner. Huntelaar en Sergio Garcia laat ik lekker op de bank zitten als reserves met hun 28 jaar.

    Het is ongehoord hoe vaak ik met dit team scoor uit corners. C. Ronaldo met zijn trap en Aguero die het er in kopt :D Ideale tiebreakers mochten die nodig zijn. Da Costa was ook een koopje. Stond heel lang reserve bij PSV naar het schijnt.

    Moet nu langzaam aan gaan kijken voor een vervanger voor Heitinga, want de 23jarige Toyna is nu ook weer niet zo geweldig om hem een permanente basisplaats te geven.

    Hong Yon Nam is overigens ook een koopje als je ziet hoe hij zicht ontwikkeld tot wereldgoalie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2007
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik speel altijd op 'regular' ... als ik hem moeilijker zet, wat veranderd er dan eigenlijk? (snelheid, precisie, sterkte AI, fatigue of what?)
     
  10. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    De tegenstander wordt beter...het wordt dus moeilijker. Lijkt me logisch toch:{
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat is inderdaad logisch ... maar als ik met Nederland speel en ik speel tegen Nederland en ik bestuur zelf maar 1 mannetje worden die 10 andere die ik niet bestuur niet beter terwijl dat andere Nederland wel beter wordt (dus in een 1 op 1 op het middenveld van Sneider tegen Sneider wint de andere Sneider) ... hmm, logisch:)
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dan nog een andere domme vraag ...

    Ik heb een tijdje terug dus PES6 2e hands gekocht en was er niet vanaf het begin bij. Is er DLC voor PES6? Ik lees hier en daar ook over een 'patch'!?
     
  13. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen content er was wel een update, maar die krijg je vanzelf wanneer je het spel opstart dus die heb je waarschijnlijk al gekregen. Er zat niks nieuws in de update.
     
  14. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig als je ff een ranked match start neem iedereen gelijk Brazil omdat die gewoon te goed zijn heb je haast de neiging gewoon te disconecten .
    Dus nu doe ik meestal maar player ,match dan heb je iig een leuke wedstrijd.
    Zojuist gewonne met 1-0 een hele dreigende wedstrijd met veel kansen over en weer , maar omdat van der sar in goede conditie was heeft hij er veel gepakt.
    In de laaste 15 minuten nog een mooie voorzet van mij met een snoekduik op de paal , een paar minuten later een corner gekregen er die er goed ingekopt. :thumbs:
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Hey mede-zwijndrechtenaar. Als je spannende matches wil kun je ook gewoon een avondje op bezoek komen en paar uur knallen ;)
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Woon je ook in zwijndrecht , ik woon eigenlijk in Hendrik Ido Ambach maar tegen de volgerlanden aan.
    Waar woon je een dan in zwijndrecht , walburg ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Pal naast het winkelcentrum Kort Ambacht.
     
  18. Remco

    Remco Guest

    maar wel fijn dat van der Sar in goede conditie was, hij zal maar net zn dag niet hebben, dat zou balen zijn...
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm , kort ambacht :9 bij oudeland daar? ik snap niet egt wat je bedoelt O-)

    denet nog een heerlijke goal gescoor , met een hakje onderkant lat.
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Hmmm. Als je bij Walburg richting het zwembad van de Devel fietst kom je op een gegeven moment langs het winkelcentrumpje genaamd Kort Ambacht. Daar heb je bas v/d heijden, ah en nieuwbouwflats etc. Daar in de beurt zit ik.

    :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina