The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In Skingrad? WTF? Hehe, in de 3 games die ik écht serieus gespeeld heb, heb ik dat huis gekocht en volledig ingericht en wist niet eens dat dat kon. ^^

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    infamy heeft geen invloed op de rest van je quests geloof ik.
    je zou grand champion kunnen worden zonder de quest te doen, dan versla je de grey prince als iedere andere tegenstander

3. Ashavan

Ashavan Guest

Arena Questline
    Als je de Arena aan het doen bent moet je een hele horde aan tegenstanders verslaan. Zodoende krijg je geld en rank.

Op een gegeven moment geeft de huidige Grand Champion, de orc genaamd Grey Prince, je een quest. Het is een verzoek om hem te helpen bij het achterhalen van zijn achtergrond. Zijn moeder, een orc, sliep met een nobelman en hij als bastaardkind werd onteigend. Nu wil de Grey Prince dat je op zoek gaat naar bewijs dat hij de rechtmatige zoon is en hoe het verleden precies ging.

Als je de quest goed afrond zal de Grey Prince, die eigenlijk geen Grand Champion wil zijn, je helpen. Hij zal je helpen door zich makkelijk te laten verslaan in de Arena op moment dat je vecht tegen hem. Als je de quest niet afrond en hem tussen door uitdaagt zal je nog steeds kunnen vechten, maar zal hij een stuk lastiger zijn.

Na het afronden van de quest zal je geen infamy krijgen. Als je hem in de Arena dood zonder de quest afgerond te hebben zal je infamy ontvangen, maar dit zal zo goed als geen effect hebben op de rest van je spel. Pas als je teveel infamy in het algemeen heb kan het lastig worden en dat krijg je door meer rotzooi te trappen. Wel zal je bleu teamgenoot je vuil aanspreken omdat hij bevriend was met The Grey Prince. Maar erger dan dat wordt het niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2007
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb die quest ook nog nooit gedaan, maar ik wist wel dat hij er was. Zijn er dan nog meer geheimen die ik niet ken van Oblivion? Denkt iemand nog iets heel exclusiefs te weten dat in het spel te vinden is? ;)8)

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Maarja, ten eerste heb ik hem al gedaan en dan zou ik dus een oudere save weer moeten spelen. En die permanent skills boost is best handig ;)

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand wel eens in het dorpje Hackdirt geweest? Wat een vaag dorpje zeg, ze hebben zelfs hun eigen bijbeltje :lol: Maar ja, toen ik een of andere kelder in ging kwamen er allemaal hetzelfde-uitziende humans op me afrennen, 'De Hackdirt Brethren', heb ze allemaal maar vermoord :+

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Volgensmij ken ik die wel. Is dat zo'n klein dorpje midden in het bos. Met een paar kapotte huizen? Ik moest daar voor een quest de kelder in en huppa stuk of 12 ventjes achter me aan. Wel een mooi klein dorpje. Er zijn meer van dat soort dorpjes.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo stond er ook een keer zo'n kerkje ergens midden in een bos, waarin Necromancers bezig waren met allerlei rituelen. Geeft wel een extra adventure-gevoel aan het spel, vind ik wel goed gedaan.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hackdirt moet je ook heen om zon katachtige te redden. :)

Kwam laatst nog aparte bug tegen toen ik het weer eens deed, heb het filmpje geupload (eerste upload ooit 8)):

http://www.youtube.com/watch?v=5J8uKBfl6dc

Misschien verborgen beschaving die ik nog niet heb gevonden? ;)

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja zoiets heb ik ook al eens gezien. Ik ging s nachts inbreken in een huis in chorrel ( had toch skeleton key ) en ik ging dus de kelder in en daar zag ik ook 3 van zo'n wazige dingen alleen waren ze toen blauw.

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook wel eens gehad, was bij mij fel geel, in een grot. Denk inderdaad een bug in het spel.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat zijn ontbrekende textures en/of meshes. Gebeurt op de pc nog wel eens als je extra texture packs of mods hebt geïnstalleerd, waarom het op de Xbox gebeurt is mij een raadsel.

13. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst wil ik alvast mijn excuses aanbieden; vanwege de volgende vraag die ik wil stellen, en die waarschijnlijk al gesteld is. Maar ik geen zin/tijd heb om nu 8 van die posts door te lezen.

Het gaat nl. om het volgende. Ik ben een vampier geworden. Wanneer dit gebeurd is weet ik helaas niet meer. Ik heb geprobeerd een oude savegame te laden. Maar daar had ik het ook al toen ik ging slapen. Aan de ene kant vind ik het een zegen, aan de andere kant een vloek.

Hoe kom je er vanaf? Hoe kun je ervoor zorgen dat je geen vampier meer bent. Het kost mij gewoon speeltijd doordat je mensen bloed moet uitzuigen etc.

Weet iemand hier wat mee te doen? Alvast bedankt voor je reactie.

14. nadian

nadian 360 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    hmm je zou dat héééél simpel op internet moete kunne vinden; google: oblivion vampirism ofzoiets. Wat ik me kan herinnere (tijdje geleden dat ik het speelde) was een quest en bidden bij de kerk, dat bidden kan al1 in de vroege stadia van vampier en je moet dan ook niet 'slecht' zijn. voor de quest kan je details snel vinden op internet :thumbs:

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb in Oblivion ook ooit iets heel raars gezien. Een groot roze licht die uit de hemel viel met allemaal sterretjes erin. Gewoon een grote roze cirkel. Later in het spel nooit iets meegemaakt wat daarmee te maken had en later ook nooit meer gezien.

16. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog. Ik heb een heel boek van Oblivion. Maar daar kon ik het ook niet in vinden. Inderdaad, bidden in de kerk. Maar dat werkt niet, aangezien ik al vampier ben. En aangezien ik niet weet wanneer ik precies "besmet" ben met het vampiervirus. Weet ik ook niet welke oude savegame ik moet laden, zodat ik gewoon op een normale manier verder kan. Nu ben ik dus al vampier, en ik weet bij God niet hoe er van af te komen. Het walkthroughboek gaf me ook niet echt een oplossing daarvoor. Ik wil graag weten hoe, als je het dus al hebt, je er af kan komen?

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  18. Ashavan

Ashavan Guest

Beter leren lezen dan. Je hebt 3 dagen voordat je een volbloed vampier ben en dan kun je niet meer genezen worden. Als je iemand bijt wordt je weer een zwakkere vampier en is de link van degene hierboven weer van toepassing.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de official strategy guide van Oblivion staat wel degelijk hoe je van Vampirism af moet komen. Dit betreft alleen een bepaalde Quest, en je moet maar net weten hoe die heet zodat je hem op kunt zoeken ;) Anyways, de oplossing staat hierboven al aangegeven. Het is geloof ik wel een heel gedoe als de ziekte zich eenmaal heeft gemanifesteerd.

20. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Even gezocht op internet. En hopelijk kan ik mezelf vanavond van die vampierenziekte genezen.

Thanks again y'all.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina