het zou jammer zijn als je zou moeten betalen per maand extra dat was de rede waarom er zo weinig mensen phantasy star speelde maar dit is dragonball is natuurlijk wel bekender weer persoonlijk nog niet of ik voor een maandelijkse kosten extra zou betalen heb als je het mij vraag al genoeg betaald voor xbox live gold
er moeten gewoon op een heel andere manier (veel intensiever) servers worden onderhouden met aparte accounts, mogelijke upgrades etc. Ik snap best dat je daar extra voor moet betalen. Ik wil best ooit eens dat voor een mmo gaan doen. Echter wel maar voor eentje. Persoonlijk wacht ik dus eerst even af welke mmorpg het meest populair wordt en uiteraard welke mij het meeste aanspreekt.
Jep ik wil ook maar voor eentje extra betalen. Maar waarom doen ze niet gewoon 8 euro per maand i.p.v 15 euro..?
omdat als je een goed product heb het meestal toch wel verkoopt kijk wow, die vragen ook belachelijk veel voor hun "lidmaatsschap" alleen er zijn wel ik geloof onderhand al zo'n 8 miljoen spelers
heyyy er zou toch een beta uitkomen van dragonball online deze zomer voor de koreanen?? Hmmm vrreemd heb er niks over gehoord.
Ik wist niet eens dat deze thread bestond . Maar is het niet 100% zeker dat dit spel ook wordt uitgebracht in europa ofzo? Dat zou best kut zijn.
Jammer, zit hier best wel op te wachten eigenlijk maar die maandelijkse kosten vind ik dan weer minder
Pfff... nog steeds geen nieuws... Moet echt snel een vette DBZ game uitkomen, want Shin Budokai komt me strot uit
Jep een film: Dinsdag 04 september 2007 - Ben je gek op anime, manga en dan met name op de Dragon Ball Z serie? Dan hebben we vandaag goed nieuws voor je. Na diverse series en games zal Dragon Ball Z namelijk naar het witte doek gaan komen. 20th Century Fox gaat namelijk een echte bioscoopfilm van de serie maken. De film zou een budget hebben van maarliefst 100 miljoen dollar en zal binnenkort in productie gaan. Een datum wanneer de film in de bioscoop zou moeten gaan draaien is nog niet bekend, maar dat wordt op z'n vroegst eind 2008. De Dragon Ball Z wordt beschouwd als één van de populairste franchises ter wereld, met onder andere een eigen tv-serie, video games, kleren en speelgoed. Nu dus binnenkort ook een bioscoopfilm, we zijn benieuwd!
Vertrouw de film voor geen meter, Transformers was ook al ruk Meer info over deze mmo daarentegen zou wel erg leuk zijn.....
Niet, die was leuk! En deze ga ik ook checken. //edit; haha Voorspelling van de film: Mja, dat kan eigenlijk ook wel Dat dan weer wel..
Hmm, bios film van DBZ , zijn toch al 235234 films van DBZ of niet dan? Alleen heb ik zoiets van DBZ is een beetje uit de tijd hier, meer van vroeger hé toen hadden we DBZ xD.
Ik wou dat het een animatie film was die na het eind van DBZ afspeelt en doet of Gt nooit bestaan heeft