Voor de PS3 bezitters een eigen online Formule 1 kampioenschap! Aan de hand van een aantal races zal er een kampioenschap gehouden worden met uiteindelijk een kampioen. De hoeveelheid banen is nog even afhankelijk van hoeveel mensen er mee willen doen. Per game (dus per kampioenschap) kunnen er 11 mensen meedoen, aangezien er 11 spelers per game kunnen. Mochten er meer dan 11 mensen zijn die intresse hebben om mee te doen, dan zullen we poules moeten maken. Belangrijk in deze competitie is fair-play, geen geram en gebeuk dus. De races zullen worden gehouden op een bepaalde dag en tijdstip die we onderling moeten afspreken. De teams Renault (KevinX) Ferrari (eddyfever) McLaren (Kameo) Honda (Seda) BMW (freakyoliver) Toyota (M@ximuS) Red Bull Williams Toro Rosso Midland Super Aguri Races Worden nog bekend gemaakt. Heb je intresse? Meld je dan aan!
Ik doe ook graag mee. Mijn voorkeur gaat uit naar Honda, tweede keus Williams. PSN username: ALKMAARDER
He Apollo_creed: er is ook een Juli competitie gaande op communit.eu.playstation.com. Hier zouden jullie je kunnen aanmelden. Hier loopt het namelijk klaarblijkelijk ook niet echt storm...
Ok, toegevoegd. Heb je naam achter Red Bull gezet aangezien je deze als eerste opgaf. Wil je alsnog Toyota hebben, geef het even door. Binnenkort zullen we even wat data's prikken.
Niet alleen wanneer we rijden is fijn om te weten, echter ook handig om te weten is of het AT/MT en/of met assists of zonder assists.
*Geeft dit topic een rotschop* Kameo, gaan we nog racen of niet? Doe nu steeds races in 100% race distance is toch wel erg leuk hoor zo lang racen
oh dat hoeven we niet te doen in de competitie hoor maar een rondje of 15 is wel erg fijn. Dit omdat het meer is dan even een rondje racen en je een pitstop moet maken en daar tactisch ook nog even bezig moet.
idd ik ben nu steeds aan het expirimenteren met verschillende stop tijden is wel erg leuk moet ik zeggen alleen dat je bij de stops knoppen in moet drukken vind ik wel wat slecht uitgewerkt.