Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap. Laten we zeggen je hebt de kade (bij het water) waarin de slang staat. De slang staat links van de kade in het water. Je stuurt je minion naar links op de kade (tot de rand) en dan hapt de slang toe. Jij hebt daarvoor snel je minion weg gehaald. rent naar de linker kant van de kade en slaat hem gewoon (hij hangt dan boven de kade)

als het goed is kan je gewoon arcanium al doen dan. Durium vind je in de understreets. Ga stad van Heaven's peak in. ga terug het riool in vanuit de stad en gelijk links zit dan een gang die door vuur word afgesloten --> rode minions en voila durium verderop

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    @ Sith Vegeta: Nu snap ik dat stuk met die slang wel. Tis alleen jammer dat je door zoveel water moet, anders had ik andere minions gebruikt.

Maar kun je me dan ook nog even uitleggen hoe dat zit met die deur voorbij de mijn van de dwergen? Je moet dan iets met die kanon gast doen, maar die heb ik al gedood? Toen ik later eens terug kwam was hij er nog niet, heb ik dan iets fout gedaan? Ik wil ook wel graag door die deur, dan kan ik een heel stuk verder weer. Kun je me dat dan ook even uitleggen? Hoe ik die deur voorbij die dwergenmijn open moet krijgen? Hou er wel rekening mee dat ik die gast met dat kanon al gedood heb. Alvast bedankt!

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat was het voor gastje, met die vlammenwerper of die gewonnen bommen op je afgooit,

Als het die vlammenwerper was moeten ergens gewoon bommen liggen.

En met bommen heb ik geen idee, hoe het anders moet.

4. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Om die deur open te krijgen moet je met je linkertrigger locken op zo'n bom met stekels en als je dan de rechter trigger even indrukt tot hij hem volledig opgepikt heeft kan je die minion naar de deur sweepen zolang je de linker trigger ingedrukt houd. En na een paar bommen moet die deur open zijn.

5. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar omdat ik arcanium al heb kan ik deze:

Full Durium (10 points) Forge a full Durium set
    Ultimate Durium (20 points) Forge and Ultimately Imbued Durium
    Set

die kan ik dus niet meer krijgen ofwel?

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Die kan je nog krijgen door de Durium smelter te halen uit deel 2 van de Understreets en dan een complete set te maken(Wapen, Armor, Helm) en helemaal up te graden.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :D Eindelijks overlord is binnen...nog tips voor een goed begin?

8. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tip: veel scheepies killen

9. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nog een tip voor de upgrade achievements want sommige mensen hebben die niet gekregen. Ik heb gelezen dat je de achievement krijgt als je de hele set draagt als je de upgrade doet.

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik snap die hele smelter achievements niet.. staat dat ergens uitgelegd?

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn 3 soorten achievements: 1. Het vinden en meenemen van de smelter 2. Een complete set maken van een soort 3. De hele set upgraden. Er zijn 3 smelters de 1e is de Steel smelter die je vind ik de Mellow Hills de 2e is de Durium smelter die je vind in het 2e gedeelte van de Understreets en de 3e is de Arcanium smelter die je vind in de Arcanium mine. Met deze smelter kan je een hele set maken bestaande uit een wapen, een armor en een helm. Dit doe je in de forge. Dit is de 1e trap links vanaf je troon. Als je dit heb gedaan kan je je hele set upgraden door minions erin te gooien. Onderaan staat een max wat je erin kan gooien en als je die max heb gehaalt is dat voorwerp helemaal geupgrade. Er is alleen geen achievement om een Steel set te maken aangezien je al begin met een Steel set.

12. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net pas mn steel helemaal ge-upgrade en ben nu bezig met durium. alleen dat ene trucje lukt niet. Ik doe hem wel goed want bij steel heb ik het ook gedaan alleen bij mn durium axe doe ik het precies hetzelfde 2x maar beide keren lukt het niet.

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Die deur dat er links hoog boven gasten staan, voor je en deur en links een towergate?

14. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je heb je armor en je helm dus helemaal geupgrade en je krijg geen achievement als je wapen helemaal heb geupgrade? Weet je zeker dat je je hele set draagt want ik begreep het inventory eerst ook niet helemaal. Als dat het niet is denk ik dat je alleen opnieuw kan proberen en hopen dat het goed gaat. Verzamel je meteen weer wat lifeforce voor de Minion Multitude achievement;)

Volgens mij bedoelt hij de deur voordat je bij de towergate en de bomgooiende dwergen komt.

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  15. Texans

Texans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb overlord ook gekocht. Mooi spel heel goed gemaakt van die Nederlanders!
    Ik zit vast bij die Elfen, ik moet 6 van die witte bollen kapot maken, 'k heb er nu 4 gedaan, waar zijn die andere 2?
    Dan het stukje waar die 'vliegende vrouwen' rondhangen, hoe krijg je die brug naar beneden?

Dank u

16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet precies welke bollen je al gedaan heb maar ik weet wel dat je de blauwe minions nodig heb als je die nog niet hebt. De blauwe bevinden zich in een grot in Heavens Peak. En met vliegende vrouwen bedoel je geestelven?

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu overlord 1 uur ofzo :p En ik ben nu bij die half lings camp of huis ofzo om tezoeken naar vreten echt giga groot stuk vind ik :p Ik hoop nu niet dat het naja hoeveel % zit ik nu? Kheb nu alsware net dat beeldje zodat je 15 minions kan hebben...

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Inderdaad. Die bommengastjes had je niet kunnen doden, want dan zou je in een situatie belanden die onoplosbaar is. Als je het over de eerste deur hebt waar in eerste instantie een vlammenwerper ventje een slug staat af te fikken... die dwerg mag en kun je wel doden. Pak daarna de respawnende mijn dichtbij de poort met een minion op en leg deze neer bij de poort. Na een drietal mijnen moet de deur uit elkaar vallen.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je bedoelt de succubi in Heaven's Gate die voor het kasteel staan? Je zult eerst de Inn in diezelfde stad moeten clearen. Daarna zijn de succubi vanzelf verdwenen.

20. Texans

Texans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vindt ik die Inn?
    Bij die Elfen moet je 6 'bollen' kapot maken, heb er nu 4 gedaan waar zijn die andere 2?
    Hoe zie je hoeveel procent van het spel je al gedaan heb?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina