Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Net ook even gebeld met support lijn en de mijne staat ook klaar om terug te zenden. 29 mei is die ophalld door ups. Medewerker gaf ook aan dat het mijn eigen console betrof, dus ben benieuwd. Post nog wel als die is aangekomen en of het daadwerkelijk mijn eigen xbox is, want met een refurbished 360 neem ik uiteraard geen genoegen.

    @ Kameo: je krijgt een kaart van 1 maand xbox live erbij, als je xbox wordt teruggezonden. Ben mijne ook inmiddels dik 6 weken kwijt,maar meer als 1 maand vergoeden ze niet. Bij mij zijn er dan ook nog eens 2 maanden play-online kosten omdat ik FF11 speel, maar die vergoeden ze helaas niet.
     
  2. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb mijn xbox 360 ontvangen
    23 Mei : Xbox Kapot
    24 Mei : Labels ontvangen en UPS opgebelt
    30 Mei : Opgehaalt door UPS
    1 Juni : Aangekomen in Duitsland (volgens UPS)
    mail van ontvangst van xbox ib het rapair center nooit ontvangen
    3 juli : xbox 360 terug
     
  3. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal binnen 24 uur.. Ik had ze vorige keer binnen een uur of 2.
     
  4. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij duurder het dagen. Na 2 dagen wachten ben ik weer gaan bellen en bleek ook dat fout gegaan te zijn en vervolgens kreeg ik ze binnen 12 uur. Kortom: heb je overmorgen nog geen labels: weer bellen!
     
  5. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels dit onvangen:

    Dutch
    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.



    Neem niet aan dat die de label is :+
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag mail ontvangen dat mijn xbox binnen de 2 a 5 dagen hier kan zijn. Laat die dan ook hier zijn deze week he, want fuck, het heeft lang genoeg geduurd!
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed nieuws. Zal deze week wel zijn. Ik heb zelf nooit ene e-mail gehad toen bij de mijne. Wist dus nooit wanneerdie hier ging zijn.
     
  8. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Motherfuckers! Lees hier gewoon dat men 2 games of een game en een headset kregen ter compensatie.

    Ik heb alleen Crackdown gekregen! De mijne is bijna 2 maanden weg en heb nog geen idee waar die verblijft, ga ze vanavond nog een keer bellen erover! Nog steeds geen label binnen wanneer hij verzonden wordt.

    Stelletje motherfuckers!
     
  9. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    YES YES YES:thumbs::thumbs::thumbs:

    Ik kreeg dit Mailtje :

    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: UPS
    Trackingummer: ******************
    Verzenddatum: 2007-06-11 18:34:20

    Ik heb hem 11 juni dus verstuurd en nu al weer bijna terug.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat is geluk! Hopelijk duurt tie van mij niet zo lang meer, volgende week toch 10 dagen op vakantie. Hopelijk is ie erdaarna weer anders MS bellen :x
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Let even op je taalgebruik, ookal kan ik heel goed begrijpen dat het frustrerend is.
     
  12. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben mensen nou echt een hele nieuwe gekregen..........of toch refurbished.

    De mijne begint namelijk ook raar te doen (laatje gaat bv niet makkelijk meer open)..............dus nog even en dan mag ik ook officieel klagen :)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, thanks voor de reply. :)
    Valt me dan nog niet eens tegen van ze. Wel balen met FF11 ja.
     
  14. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet wat ze die lui daar in Duitsland gevoerd hebben, maar het gaat opeens wel heel erg hard..

    Man.date: 03-2006
    14/6 de beruchte 3 rode lampjes
    18/6 met UPS mee
    22/6 bevestiging ontvangst repair center
    03/7 bevestiging retourzending 360, morgen of donderdag staat UPS dus te toeteren...

    Ben heel benieuwd of ik mn eigen 360 retour krijg..
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb hier ook een mail ontvangen dat hij onderweg naar huis is! :D 5 juni istie aangekomen daar volgens UPS.
     
  16. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: ik wordt echt gek als ik dit allemaal lees!!

    Mijn Xbox is al vanaf 23 mei weg!

    Op 11 juni heb ik bericht gehad, dat mijn xbox in Duitsland was!
    (en verder heb ik nog geen bericht gehad dat mijn xbox onderweg naar Nederland is!)

    & nu lees ik hier op dit forum gewoon berichten van mensen die hem later hebben opgestuurd en hem gewoon deze week al binnenkrijgen :confused::mad:!
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij hetzelfde dude, maar ik heb nu wel een mail gekregen dat hij onderweg naar huis is :).
     
  18. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook eindelijk bericht gekregen dat er een xbox360 onderweg is. Alleen staat er een ander serienummer. Ik heb net nog even gebeld omdat mijn serienummer begon met 406 en die nu onderweg is begint met 302. Het lijkt mij dat die nu opgestuurd is dus ouder is. Ik kreeg te horen dat mijn eigen xbox niet meer te repareren was en ik kreeg een andere. Er werd mij echter verzekerd dat het een splinternieuwe zou zijn en niet een gerepareerde van iemand anders.
     
  19. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Waspybog, hier net hetzelfde 25 mei opgezonden 11 juni mail. Net gebeld zei die man dat het nog anderhalve week kon duren.:mad::mad:
     
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    LOL, ze worden wel steeds creatiever daar bij de supportdesk... Ik geloof er geen ruk van: je krijgt gewoon een refurbished (en waarschijnlijk oudere) console terug... Maar goed, die kunnen het ook best lang blijven doen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina