neej is een remake van de black versie met de nodige nieuwe monsters en levels etc. en je kan nu ook met rachel spelen :b:
Deze ga ik zeker kopen. Ik heb het origineel nog maar mijn savegame stond op mijn oude xbox die ik heb verkocht. Ik moet dus opnieuw beginnen en koop dan net zo lief deze. Ik heb van een paar mensen gehoord dat hij bij sommige winkels al te koop zou zijn. Heeft iemand hem al in de winkels zien liggen?
Als het goed is krijg ik het spel vandaag binnen. Heb het besteld via dimplus en gister betaald en ook een mailtje gehad dat het spel verstuurd zou zijn. Ben benieuwd. Demo was erg vet en zag er zeker goed uit. Hoop wel dat het genoeg vernieuwingen brengt. Heb het spel namelijk wel al lang uitgespeeld op de oude xbox. Bring it on.
Net bij Musicstore Rotterdam centrum gehaald, 55 euro , enigste exemplaar wat ze hadden liggen volgens mij die ze binnen hadden gekregen
hem em ook net gekocht wat ik me afvraag of er weer 50 scarabs in het spel liggen dat was echt vet op de xbox
Voor deze game zou ik dus echt al een PS3 willen aanschaffen. Speel het zo af en toe nog wel eens op de xbox heb de Sp op Master ninja uitgespeeld,en de mission mode moet ik er nog 8 op master ninja Ohja de mensen die in het bezit zijn van een PS3 en deze game nog nooit gespeeld hebben wil ik 1 ding zeggen. Wat Zit je nog achter je computer!!??
Aangezien de 360 nog wel ff in reparatie is, heb ik deze 'maar' gekocht... Nee, wacht eigenlijk al een tijdje op dit spel en nu kan de PS3 echt eens aan het werk gaan. Jammer alleen dat de decapitations niet op de PAL-versie aanwezig zijn.
Ja dat las ik ja, ik denk dat ik hem maar bestel op videogamesplus.ca dan.. Zodra ik terug ben van vakantie.
mijn bevindingen van het spel zijn dat het een geweldig mooie spel is, lekker snel speelbaar , Ik zit nu in Chapter 3 vast bij de eindbaas, damn die is kapot lastig
Ik ga hem morgen kopen. Ik moet morgen nog een dag werken en dan heb ik weekend. Ik ga gelijk vanuit het werk door naar de winkel en dan kan ik hem van het weekend doen
Even een vraagje aan de mensen die de game al hebben. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? Heb alleen de demo gespeeld (en verder nog nooit NG), dus ik heb geen idee hoe het verder met de moeilijkheids zit.
echt een grote minpunt is dat je niet gelijk op Hard kan beginnen ik wou gewoon de eerste keer op hard uitspelen nu zal het cker te makkelijk zijn omdat ik op xbox ook heb gespeelt
Ok thanks, best vaag aangezien hij wel in Black zat en deze game eigenlijk Black is + extra content. Maar de game is dus wat makkelijker tov Black? Hoorde namelijk dat normal daar vrij pittig was.