haha die is niet zo moeilijk..... Je moet gewoon 1 verticale rij vrijhouden voor als de lange tetris komt. tussendoor niet minder dan 4 regels weghalen.... dus 1 verticale regel vrijhouden, daarnaast de rest opbouwen zonder gaten net zolang tot er weer een lange tetris komt en je minstens 4 regels tegelijk achter elkaar kan weghalen... en dat drie keer achter elkaar..... beetje duidelijk zo?! *)
Ow das best makkelijk. Ik dacht dat je per see drie keer een lange achter elkaar moest gebruiken en tussendoor geen andere stenen
haha, die achievement bestaat ook!!! : Dirty South Style Back to Back Score 3 Tetrises in 3 drops playing Marathon.
Ja daar was ik inmiddels ook achter jah, daarom dacht ik dat ook . Het kutte is dat ik hem al kon halen maar ik wisselde de derde lange . Waardoor ik dus opeens met een ander blokkie kwam te zitten...als ik nie de LT in drukte had ik hem gehad
Big Ol Cascade Trigger 8 or more Cascade Line Clears with a single drop. Kan iemand vertellen hoe ik dit moet doen?Want vind hem nogal lastig
sorry voor het dubbel posten maar heb echt hulp nodig met Eraser van Tetris. Wie kan mij goede tips geven?want ik haal hem nooit.
is dit een game met echt veel diepgang of meer een game van: hoe-kom-ik-mijn-vakantie-door-uit-verveling??