Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik ga alleen mijn armor, helm, wapen maken als ik hem helemaal kan upgraden, mischien lukt dat.
    -De inn is in heaven peak ergens,
    -Zijn in de grot, heb je die blauwe minions nodig. Je moet een brug openmaken die alleen met die blauwe kan want je moet over water, het is links van die 'hero'. Weet zijn naam niet meer.
    -Procent kan je niet zien.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Precies de andere kant uit. Als ik mij niet vergis kom je de sewers uit in Heaven's Peak en sla je rechtsaf voor dat kasteel waar jij bent. Sla echter vanuit de sewers linksaf en je komt uiteindelijk bij de inn uit. Het kan ook net andersom zijn, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel.

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Een vraag aan de mensen die hem al uitgespeeld hebben.
    Ik heb net Kahn verslagen en zit nu opgesloten bij de tower heart maar kan ik nu nog de wereld in om de laatste spell te zoeken? Als dat nog kan moet ik dan eerst de Wizard verslaan of kan ik op een of andere manier nu al weg?

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Kijk, dat bedoelde ik nu dus. Dit wilde ik al een paar pagina's weten. ;):9 Bedankt, ik ga het zo gelijk proberen.

@ Sith Vegeta: Dat stukje met die slang heb inmiddels gehaald. Het was wel een leuk stukje.

Ik vind Overlord tot nu toe helemaal niet moeilijk. De game is eigenlijks best makkelijk, alleen word die moeilijk gemaakt door de vele puzzeltjes. Ik vind dit persoonlijk typisch Triumph. Met Age of Wonders was het ook altijd puzzelen, ook al heb ik die game niet verschrikkelijk veel gespeeld.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik kan die Arcanium dus vinden in de mijn van de dwergen? Of kan moet ik die ergens anders zoeken? Want als die laatste smelter in de mijn aan het begin van het dwergenland ligt, dan weet ik genoeg. Ligt hij verder of ergens anders, dan mag je het me even vertellen?

En is er wel genoeg geld in de verhaallijn/ het spel om alle upgrades en de rest te kunnen betalen?! ;):'-(

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is de goudmijn. De smelter ligt in de Arcanium mijn na de brouwerij. Maar je kan pas in de brouwerij als je Sir William heb verslagen. Er zit ook genoeg geld in het spel maar het kan zijn dat je soms wat teveel koopt en even rood staat maar als je dan weer een paar keer door het gebied loopt vind je wel weer geld.

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  7. sparoodje

sparoodje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hulp nodig :confused:

Ik zit vast in overlord kan iemand me helpen ...

ik zit in de golden hills ik heb met het standbeeld en zo gedaan en moet sir williams verslaan er is een deur maar ik krijg hem niet open er liggen wel van die mijnen maar zover komt ie niet hoe moet ik het doen ?

Tom

8. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

9. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    /\Die is handig, voor de steel en durium!
    Kan je iets duidelijker zijn, want ik snap er niet zo veel van!

10. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar Heavens Peak en daar sir William verslaan.

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Daarvan heb ik gelezen ja maar ik heb ook in veel reacties gelezen dat hij bij veel mensen niet helemaal goed ging. Ik heb het dan ook niet geprobeerd en gewoon in de dungeons lifeforce verzameld want ik wou toch nog de Minion Multitude achievement. Net het spel helemaal evil uitgespeeld en je kan gelukkig doorspelen want ik heb de Tower Master achievement nog niet die erg irritant en onduidelijk blijkt te zijn.

12. Texans

Texans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog steeds op zoek naar die laatste 2 'bollen' die je moet kapot doen bij de elfen. Heb al verschillende keren het gebied rondgelopen maar vindt het niet.
    Heb net Sir William verslagen, 'k lees hierboven iets van een brouwerij, waar vindt ik die?

Dank U

13. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij steel is het me gelukt, verder had ik ook een keer dat mijn minions door de muur langs een deur konden lopen...

achja foutjes vind je in elk spel

14. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Zeg eens 1x welke je hebt gemold meerdere mensen hebben al een x gepost wat je moet doen..

15. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ texans:

in de brouwerij. er zit een map in je hoesje daar staat ook veel op

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij werktie

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal dan ook wel aan timing liggen.

18. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Uitgespeeld.

Heb die laaste spel niet kunnen vinden :confused: Die minion spell, en die andere spells van niveau 3 van verdort en vriendelijk.

EN heb niet alle tower items :mad:

Ff opnieuw beginnen :cool:

En hoe word je 100% evil :eek:

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    De ene keer raak je inderdaad geen één Minion kwijt en soms de helft...

Maaruh, voor de Ultimate Durium Achievement, moet je dan ook een Axe en een Mace helemaal compleet doen ofzo??
    Want ik heb nu mn Sword, Armor en Helmet helemaal vol gedaan met Minions, maar krijg de Achievement niet

20. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Hier is een lijst met wat je allemaal moet doen om op de 100% evil te komen.
    - Val een mens aan.

- Vermoord je 1e mens.

- Vermoord 10 vrouwen.

- Vermoord 20 mensen.

- Vermoord 100 mensen.

- Vermoord 1000 mensen.

- Neem 10 slaven.

- Sloop alle huizen in Spree.

- Hou het eten van de mensen.

- Start een bargevecht in Halfway to Heaven Inn.

- Sloop alle huizen in Heaven's Peak

- Dump Rose en neem Velvet als mistress.

- Steek de Sacred Grove in vuur en vlam.

- Vermoord 10 levende elven.

- Voer de elven in de goudmijn aan de slakken.

- Neem het goud en laat de elvenvrouwen sterven.

- Steel het Mother Goddess standbeeld

- Vermoord de verraders.

Ik weet niet de precieze lokaties van alle voorwerpen maar ik heb begrepen dat je de Tower Master alleen kan halen op evil omdat je de alle goudzakken nodig hebt en omdat het Mother Goddess standbeeld ook meetelt. Ik ben er zelf ook mee bezig en ik mis misschien een zak goud dat ik hem daarom nog niet heb maar het kan ook zijn dat de achievement een bug bevat waardoor je die achievement na het uitspelen van het spel niet meer kan halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina