Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel Panzers voor PC speel ik nog steeds met heel veel plezier. Aangezien je dan kan kiezen of je voor de geallieerden kiest of voor de Duitsers.
    Ik kies uiteraard voor de Duitsers. Waarom? Omdat ze de coolste en superieurste wapens hadden. Je begint dan met de invasie van Polen, daarna ga je door naar Frankrijk. En nu ben ik in Rusland beland. Heel tof spel. Ook omdat je naarmate het spel vordert betere tanks krijgt, andere infanterie. Nadeel is dat je maar 25 eenheden kan commanderen. Maar met een beetje goede mix behoeft dat geen probleem te zijn.

Zo'n spel als waarover beschreven wordt, hoeft niet altijd tot een eindoverwinning leiden. Dan kan nooit. Duitsland had niet genoeg productiecapaciteit om voor elk legeronderdeel genoeg voertuigen te produceren. Dus werden er overal maar een handvol van gemaakt. Ok, wat ze maakten was dan ook gelijk Übercool.

Wat ik ook niet snap is dat niemand zgn. met de Duitsers wil spelen, maar in spellen als b.v. CoD in multiplayer, dan weer wel.

De fuckin' durf, trots en moed van de Duitse soldaat staat inderdaad buiten kijf.

Je kunt alleen niet veel doen als 2 wereldmachten, Rusland en Amerika, volop tanks en wapens gaan produceren. Dat hou je een tijd vol. Maar niet voor eeuwig.

"Meine Ehre heisst Treue"

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gaaf spel lijkt me dat dan. Dat je 2 verschillende verhaallijnen kan kiezen! Ik vind ook zowat altijd dat de Duitsers bij WOII de gaafste wapens hadden zoals de MP44.

3. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar uiteindelijk zijn de wapens toch de bottelnek voor de Duitsers geworden, ze hadden zoveel verschillende wapens dat er niet genoeg munitie gemaakt kon worden.

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    en de tanks ook.

de duitsers hadden superieure tanks tegenover de geallieerde ... maarja van de wereldberoemde shermans waren er veeeeeeeeeeel meer, terwijl ze kwalitatief veel slechter waren. dus deze keer won de kwantiteit ( gelukkig maar )

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tja Tigers zijn idd veel beter als de Shermans. Mja qua wapens vind ik de geallieerde ook vette wapens hebben hoor. Mja de Kar blijft een heerlijk wapen in WW2 spellen. Erg nauwkeurig en is gewoon tof. Mja ze hebben gedaan wat ik hoopte. BIA RTH30 combineren met GoW. Dus schuilen en om het hoekje schieten als GoW. Ik hoopte het bij de release van GoW al. Ik ben blij dat ze het gedaan hebben en ben blij dat het toch nog erg realistisch is.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ik denk ook dat het grote voordeel is voor de amerikanen was de m1 garand die kan je vergelijken met de kar maar het nadeel daarvan is dat je die steeds moest herladen na elk schot.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Alleen daardoor heeft Duitsland denk ik geen oorlog verloren. :9 Maar het klopt wel wat je zegt, de M1 Garand is een snelle accurate rifle.

Amerika had zowat de grootste industrie, en had natuurlijk super veel manschappen. Daardoor kon het ongelofelijk veel wapens en tanks leveren waardoor Duitsland zwaar in de minderheid kwam.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mwja maar amerika hielp omdat japan hun onderzeers opblies en japan hoorde bij duitsland....Maar eh? Is de release nu al bekend?

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zestien november.

10. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ook al in november volgens mij komen er dan veel goede games uit

11. Remco

Remco Guest

volgens mij ook ent:9

12. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doorladen, herladen na geloof ik 5 schoten

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Nee , na 5 keer geschoten te hebben ( met na elk schot dat hendeltje over halen voor een nieuw patroon)
    doet hij er in 1 keer 5 in wat zo ook wel een clip noemen.

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat noemen ze doorladen :)

15. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vond de kar wel lekkerder schieten dan een m1 garand, en dat herladen na elk schot vond ik niet echt zo lang duren

16. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik altijd cool zo geweer met hendeltje.Dan lijkt het wapen sterker.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    hopen dat we weer wat de zien krijgen op de e3 moet ook wel.
    misschien een demo!!

18. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen is het makkelijker om met een M1 covering fire te geven, en dat is zeker belangrijk bij BIA

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel maar daar heb je je teammaten voor, ik wil altijd zelf die duitsers neerknallen. En ik vindt het geluid als je de trekker overhaalt erg mooi bij de kar.

20. Remco

Remco Guest

nee man, ziekelijk irritant! online schiet ik altijd 2 keer met de garand, dan is ie zeker dood en met de Kar98 ben je dan altijd te laat..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina