Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rizzle

    rizzle Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil die complete versie hebben man.maarja losse ben ik ook wel down mee.
    En ik wil 300, blood diamond en Letters From Iwo Jima,en die andere Flags of Our Fathers.

    Ik heb net World trade center gekocht.zwaar goede film en beeld kwalitijd is ook super.

    En ja is wel laag wat momenteel uit komt, alleen die lijst is van warner brothers alleen.

    Universal lult gewoon hun moeten nu gewoon zwaar veel films uitbrengen in NL.
    Want in EU is alles nog btje nieuw.Hier moet je de markt domineren
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik de HD-dvd speler toch maar ga halen. Ik moet gewoon HD, en op m'n beamer is het verschil tussen dvd en hd-dvd zo groot dat ik niet meer terug wil:D.

    Ik ga 'm dan denk ik wel via de pc aansluiten, omdat de 360 veel te veel lawaai maakt, en omdat het geluid via de pc beter is.
     
  3. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet zo veel geluid als bij een film. Een stondalone speler is wel veel beter natuurlijk maar ik denk dat aansluiten via een p.c. het kwaliteit verlies niet waard is.
    Ik vind het persoonlijk geen slechte aankoop als je toch al een 360 hebt. Op internet kun je hem echt al voordelig vinden, misschien wel tweedehands met wat films bij voor nog minder geld.
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwaliteitsverlies? Hoe bedoel je? Want het beeld zal op beiden gelijk zijn denk ik. Alleen van het geluid lees ik dat de 360 er rare dingen mee doet...
    150 is het goedkoopst nieuw, toch?
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Bedankt voor deze tip man! Ik woon in Amersfoort, ga m morgen halen.
    Deze post scheelt me gewoon ruim €30 (op internet was die 174).
    \o/_O_\o/
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan me PM'en voor mijn rekeningnummer zodat je de helft van die €30 aan mij kan doneren :+.

    Ik heb hem trouwens nog niet aangeschaft. Ik ga eerst op vakantie en mocht het budget dan nog toereikend zijn dan koop ik hem ook. :)
     
  7. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen vraagje... Kan ik full hd via component (1080p) doorzenden naar mij Samsung 37 inch 87B full hd tv uitzenden of gaat dat echter alleen met hdmi? of is een vga kabel hier een optie voor? svp uitleg.

    MVG
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  8. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net dat je via Keeno HD-DVD's kunt huren, ik kende het hele principe van huren via internet nog niet, maar is hier iemand bekend mee? Lijkt me wel handig en nu hebben ze 'maar' 21 HD-DVD's maar in de toekomst krijgen ze meer, dus lijkt me erg interesant voor mensen met de HD-drive.

    http://www.keeno.nl/dvd/
     
  9. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik wou deze dvd ook al een tijdje bestellen, ik kende eerst alleen de dvd versie ervan maar zo te horen is de hd-dvd nog beter en kan je hem ook alfspelen op een gewone dvd-speler aangezien ik nog geen hd-dvd speler heb, hoop hem binnen 2 maanden te kunnen kopen.

    Hoe hebben jullie dat gedaan bij de verschillende ingangsbronnen ik neem aan dat de instellingen bij een dvd/hd-dvd speler(dus film kijken) anders hebt dan bij gamen of normaal tv kijken wat ik nu via een @home kastje doe met een scart kabel.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Jouw tv kan 1080p ontvangen en weergeven over zowel hdmi (= eigenlijk dvi met geluid), componenten en vga. Dus je xbox360 doet 1080p over zowel componenten alsook vga, de games (nog bijna geen games uitgebracht in 1080p,heb alleen virtual tennis gezien) worden naar 1080p geupscaled.

    Wanneer je een ps3 hebt, kan deze 1080p over hdmi (die heeft de xbox360 niet, de elite weer wel en er schijnt een kabel in de maak zijn door een bedrijf om n hdmi aan n xbox360 te krijgen. Ik vermoed een verloop met een kastje ertussen, zal wel aan de prijs zijn gok ik zo).

    Wanneer je een hd-dvd speler voor de xbox360 hebt gekocht, zal deze wel max 1080i doen over component, maar weer wel 1080p over vga.
    Sappig nieuws: ik las op internet dat Microsoft nog voor de kerst komt met een blu-ray add-on!

    Maar voordat er getreurd wordt over het niet hebben van hdmi, wil ik eerst wel s zien of er eigenlijk wel verschil zit in de beeldkwaliteit.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    €15 doneren? Tuurlijk |:- ;)

    Heb m meteen gehaald, thanks to you! _O_Heb meteen monster componentenkabels met optische kabel besteld en de King Kong hd dvd.
    Zaterdag komt mn 50" plasma binnen en dan kom ik de komende 3 weken niet meer buiten :b:
     
  12. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren flags of our fathers voor 25,00 gekocht bij de mediamarkt.
    Bij Freerecordshop kost hij nog 35,00
     
  13. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook net gekocht. Wel voor 30 euro bij saturn, maarja het is het wel waard. Onzettend mooie kwaliteit. Zeker als ze het eiland onder vuur nemen.
    Letters from iwo jimo schaf ik meteen aan bij de release in europa. Dat gaat over dezelfde slag, maar dan langs de kant van de japanners gefilmd.
    Bijde films zijn geregiseerd door Clint Eastwood. Letters from iwo jimo zou qua film nog beter zijn. Dus als je flag of our fathers goed vond, moet je de andere ook zeker aanschaffen.
     
  14. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die film uit dan?
     
  15. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    29 augustus, samen met 'the 300'
    Een dag om naar uit te zien dus ;)
     
  16. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    the 300 heb ik al besteld:)
    Vond ik een vette film om te zien
     
  17. lonely1

    lonely1 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg dazed & confused hd dvd niet aan de praat, de xbox360 zegt wrong regio code. echt stom er was toch beweerd dat ie regiovrij was!

    oplossing?
     
  18. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het een geïmporteerde versie? Ik denk dan dat het een combo formaat is. Zowel dvd als hd dvd. Nu is enkel en alleen de dvd versie gebonden aan een regio code en kun je die niet afspelen op de xbox. Maar de hd dvd wel. Ik weet niet hoe dat juist zit met die combo hd dvd. Zijn ze langs twee kanten beschreven? Probeer dan eens de andere kant.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraag verplaatst:

     
  20. lonely1

    lonely1 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel verdraait, de dvd zijde deed het inderdaad niet en de hd dvd zijde wel van Dazed & Confused. Pfew.... wat een opluchting!

    Zo maf want ik dacht al die tijd dat ik de hd dvd kant er in had zitten omdat er op stond side (a) hd dvd. Blijkbaar is t andersom.

    thnx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina