Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

    Candyman Guest

    serieus jongens bij een spel als Halo praat je toch niet over de graphics? Het spel ziet er gewoon heel goed uit maar het gaat gewoon om de gameplay! En wat jij zei Gangsterdwerg zit wel kern van waarheid in maar er is zeker wel wat tegen te doen. Goede rush attack op het begin werkt vaak dan hebben ze de set up nog niet klaar staat heb je zwaar goede kans om deze over te nemen. Maarja een map zoals deze zal toch nooit worden opgenomen in MLG.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2007
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heeft niks met een fatsoenlijke tv of monitor te maken of met een kortzichtige visie, maar met persoonlijke smaak. Gezien jouw laatste paar posts in deze thread lijk je daar vrij weinig waarde aan te hechten. Bepaalde mensen vinden het wel mooi en bepaalde mensen niet.
     
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Waar slaat dat op Xwon? het is hun mening en ik ben het er toevallig ook mee eens. Heeft niets met kortzichtige visie te maken. Ben persoonlijk ook niet onder de indruk van de graphics, ookal is het in-game. De 3rd generation/2007 Xbox360 games hebben mij persooonlijk erg teleursgeteld op grafisch gebied (denk aan o.a. Forza 2 en Halo 3 ). En dat terwijl ik juist in 2006/2nd generation zo onder de indruk was (denk aan o.a. Gears of War en Splintercell: DA).

    Maargoed, toch zal ik dit niet zo hard van de daken schreeuwen tot 26 september (waneer ik hem uitgebreid op mijn HDTV zal kunnen bewonderen). Bovendien besef ik wel degelijk dat het om de gameplay gaat en niet om de graphics. Daarom maak ik me eigelijk ook geen zorgen over 3rd generation games/2007 games/Halo3. Maar toch, het blijft jammer. Ik hecht namelijk ook een bepaalde waarde aan de graphics.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel hoor maar dit soort graphics als slecht te bestempelen slaat nergens op, dat je het niet mooi vind kan ik inkomen (smaak) maar ze op hetzelfde nivo als Halo 2 zetten geeft aan dat je je niet verdiept in hetgeen er op het scherm getoond word...


    Sja, misschien breng ik het dan ook niet zo lekker maar ik doe mn best om mensen juist de nieuwste plaatjes te laten zien met daarbij nog de opmerking dat ze uit mei komen...
    Dan vind ik het jammer dat anderen juist uit al dat moois de minste screen nemen en dat als "Halo 2" te bestempelen.

    Dat vond en vind ik inderdaad kortzichtig.
    Maar goed, ik snap zowieso weinig van mensen die al sinds jaar en dag in een bepaalde thread komen om er alleen maar te zeuren over hoe slecht de game erwel niet uit ziet en "vroeger was alles beter aan Halo" etc. .... (vaak zelfs mensen die de game niet eens van plan zijn te kopen/huren... Wat kom je in een thread doen als het toch al niets vind... waste of time in mijn ogen...)
    (daar bedoel ik overigens niet jou mee ;) )

    Misschien moeten ze een "Wie vind Halo 3 nog meer niet mooi thread openen" :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Of een: "Laten we vooral persoonlijk doen terwijl ik zelf nooit persoonlijk wil worden aangevallen." thread?
     
  6. Candyman

    Candyman Guest

    Wat een gezeur allemaal, je kan je eigen benen zien bij halo daar gaat het om :b:
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Die screens van xboxworld zijn met alle respect wel erg gedowntuned. Wie die screens niet mooit vindt kan ze hier even in écht HD bekijken. Ze staan er in 720P en nog veel hoger. Als je het dan nog niet goed vind moet je denk ik maar 5 jaar stoppen met gamen 8)
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde dat h1 nog steeds kwa gameplay beter is dan h2 en (hoogst waarschijnlijk) h3, ondanks dat de graphics er minder uit zien (hoewel ze er voor die tijd bijna revolutionair waren :9), en daar wilde ik mee duidelijk maken dat graphics eigelijk voor mij niks uitmaken (ja diepe gedachte)
    Maarja dat weet iedereen natuurlijk :b:


    @ maestro; ik zie mn benen al 18 jaar al, ik ben blij dat ik nog kan lopen en naar lans kan gaan
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergelijk een High Res screen van Halo 2 met Halo 3.. Dan zie je zowiezo wel verschil. Mgoed ik kijk al nie meer in t topic.

    Je hebt verschillende smaken ijs, maar niet iedereen vind elke smaak lekker.
    Als jij dit toch nix vind koop je m gwoon niet?
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het ging mij echt niet alleen om de gfx, het geluid in de beta was zo rete strak. Die echo's van de gunfights verderop waren zo vet gemaakt :)
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    JA dat was me ook opgevalle, geeft me echt een CS gevoel (daar had je dat ook). Ik wilde dat ook altijd in halo2 maar nooit gebeurt, brengt echt wel meer spanning mee.
     
  12. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Met smaak valt niet te twisten, maar ik begrijp idd wel wat je bedoelt. ;)

    Als de dikgedrukte stukjes in de bovenstaande quotes op mij zijn gericht verwijs ik jullie simpelweg naar mijn vorige post. :)

    Met andere woorden: Ik maak me totaal geen zorgen over de gameplay van Halo3 (integendeel zelfs). Ik heb echter wel wat kritiek op de grafische kwaliteiten van het spel (iniedergeval de grafische kwaliteiten die op dit moment te bewonderen zijn op het internet. Over het eindresultaat praat ik niet). :)
     
  13. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ieder zijn mening. 't moet er wel mooi uitzien en de gameplay moet lekker zijn.
    als de een nou vind dat de game mooier had gekund dan mag dat toch.
    en andersom ook uiteraard.

    maar om daar nou zulke problemen van te maken vind ik wat vergezocht.
     
  14. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Even wat inside info wat ik onder ogen gekregen heb:

    Het gene wat jullie hier lezen noemt men een exclusief nieuwtje, nog nergens anders te vinden..niet IGN, niet Bungie nergens niet.
    Wacht maar tot volgende week dan zal er wat meer informatie uitlekken over dit wapen...
     
  15. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er niet echt spectaculair uit dat wapen, of ligt het aan mij?
     
  16. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhm....... en wat betekent dat plaatje precies snap em niet
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mwaha wat een bull :cool:
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? ik snap da plaatje dus echt niet. lijken wel wielen.
     
  19. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    het zijn de ''Clips'' die je in het wapen stopt. Dus als je Ammo zoekt voor een wapen moet je naar dat soort dingen zoeken op de map...teminsten dat snap ik eruit.
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah mar dat is dus gwoon bullshit. Warschijnlijk doet deze knul iets met grafisch ontwerpen, en heeft hij net op school zo'n nice programmaatje gebruikt. Darmee kun je dat soort shit maken ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina