Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat doen jullie eigenlijk, slachten jullie iedereen af of laat je ook onschuldigen leven? :)

    En in die demo kon je om je character heendraaien en inzoomen, ik weet de knoppen combinatie alleenniet meer...iemand?
     
  2. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je met de linkertrigger op ze lockt kan je ze zelf sweepen net als je normaal doet. Dit heb ik ook moeten doen in de Ruborian Dessert om de laatste health upgrade te krijgen. Toen stonden ze vast op een brug. Er zitten jammer genoeg een paar bugs in die het spel kunnen verpesten:mad: Dat locken en sweepen kan je ook doen met guardpoints en dat kan erg handig zijn.

    Ik heb me eerste keer op evil gedaan en ik ga nog een keer op good uitspelen en misschien ook nog wel op evil om de Tower Master achievement te halen. Met de linkerbumper ingedrukt kon je volgens mij de camera draaien maar dat weet ik niet zeker want ik had er niet zo'n last van als ik de camera soms even centreerde. Ik had wel soms dat de camera om me heen ging spinnen maar dat was meestal weer snel over.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat moet je eigenlijk met die soort van totem paal in het water doen in het eerste gebied?
     
  4. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was dat een mana upgrade maar die kan je pas krijgen als je de blauwe minions heb en die krijg je veel later in het spel.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heeej, goeie tip! Dat wist ik niet. Nou kan ik mij nog wat achievements binnen halen. Ik begrijp dat er een bug in het spel zit waardoor je de tower achievement niet kunt halen?
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoiets heb ik gelezen en ik heb hem zelf jammer genoeg ook niet maar het kan ook zijn dat ik een gouden zak mis. Daarom hou ik die site die ik net al opnoemde in de gaten of ik nog iets zie wat ik misschien nog mis. En als het echt niet lukt na het uitspelen van het spel zal ik ooit nog wel eens opnieuw beginnen en waarschijnlijk is de patch er dan ook al zodat de achievement misschien makkelijker word.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ben nu ook alle tower objects aan het zoeken, ik dacht ik heb alle mana dingen al. Kom ik er nog eentje tegen in heaven peak.

    Als je alles hebt, zijn dan de mana en hp het zelfde?
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar slachten jullie nou iedereen af of niet? Ik zit nu in dat 2e gebied van Spree waar je die Archie moet/kan helpen....ik heb ervoor gekozen mijn Minions lekker te laten uitleven daar..maar dan is zodirect wel alles weg en kapot...wat haalt dit uit?
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja er zijn 6 health en mana upgrades.

    Dit is goed voor je evil percentage dus als je hem helemaal evil wil uitspelen moet je dit doen maar als je hem als goede persoon wil uitspelen kan je het beter laten. Het vermoorden en plunderen van huizen is ook goed voor je lifeforce(Hiermee kan je minions oproepen) en je geld. En als je weer terugkomt in het gebied na een teleport of nadat je in een andere regio ben geweest is alles weer gemaakt en is iedereen weer terug.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, plus het is humor gewoon om die minions aan het werk te zien.
    En een paar dank u wel's van de bewoners boeit me geen flikker :)

    Maar opzich vind ik het wel apart....hij is zo evil als maar kan maar in eerste instantie wil ie dus niet echt iedereen doden, alleen bepaalde lui?

    En als ik het goed heb stond er tijdens een trailer bij dat er bloed en gore inzit....maar ik zie geen bloed hoor :)
    Niet dat ik dat heel erg mis, kan er prima zonder doen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Tsja, wat heb je eraan om een gevreesd persoon te worden als er vervolgens niemand meer in leven is om je te vrezen? :+
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    In principe moet je alle mensen kunnen vermoorden als je met je linkertrigger erop lockt. Als je dat niet doet dan kan je ze niet doden en gaan je minions ze ook niet aanvallen. Misschien zijn er belangrijke personen voor het verhaal die niet doodgaan maar ik dacht het niet. Het bloed en de gore zal er wel uit zijn gehaald voor de rating.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou zelfs die Archie waar ik iets voor moest doen heb ik gewoon laten slopen door mijn minions...dat verbaasde me echt :p heel tof. Waar is trouwens al dat goud voor wat je vind onderweg? Kan ik er later dingen voor kopen?
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan je gebruiken om dingen voor je toren te kopen. Je heb het ook nodig om wapens, armor en helmen te kopen en upgraden.

    Ik kan bevestigen dat de Tower Master achievement wel te krijgen is nadat de wizard is verslagen:D. Let goed op dat je alle goudzakken heb en de dingen die je alleen kan krijgen als je evil speelt. Als het niet lukt moet je even op deze site kijken voor locaties van bepaalde objecten.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoezo als de wizard is verslagen?

    Krijg je hem als je de wizard verslaat?

    Volgens mij heb ik nu alle items.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Die site zal ik dus ook eventjes goed onthouden. ;):)

    Ik ben helaas bij dat dwergenfort wel een hoop minions verloren. Ik wil als noodhulp pas als laatste de dungeon gebruiken. Ik denk dat ik eerst maar even in Spree langs ga kijken voor wat lijken. ;)8)
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee je krijgt hem als je alle items heb maar ik heb gelezen van een bug dat je hem niet meer kon krijgen als je de wizard heb verslagen. En dat wou ik even ontkrachten omdat ik net de achievement heb gehaald en ik had de wizard al verslagen. Ik denk dat je nog niet alle items heb want anders had je de achievement waarschijnlijk al. Ik miste nog een goudzak dicht bij de groene minion grot en een goudzak in de Arcanium mijn. Eentje die ook makkelijk word vergeten is de goudzak dicht bij Melvin's huis. Die zak staat in de fik dus neem rode minions mee.

    Je krijgt ook 2 achievements voor het verslaan van vijanden in de dungeon. Dus zo'n slecht idee is de dungeon nog niet. Maar ik kan het begrijpen als je het zelf wil doen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja die van melvins huis heb ik net gevonden :cool: En nu ik lees van die groene minoin grot weet ik weer welke ik ben vergeten, die had ik geen zin om te pakken :p

    Weet iemand wat 'Succubus statue' is en hoe weet je of je hem hebt waar staat hij in je toren?
     
  19. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    die irritante kerel in je toren gaat niet dood :9
    elke keer als ik in de tower kom dan sla ik hem weer tot moes. :cool:
     
  20. sparoodje

    sparoodje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Yo kzit alweer vast :confused: fucking hell ik moet dat wijf opsluiten

    in the ruborian Desert hoe krijg ik t voor elkaar mijn minions worde vermoord door die warriors die naar beneden springe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina