Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat betekend dat ze ermee bezig zijn, hij zal zo snel mogelijk geleverd worden. Aangezien hij nu al in drachten staat, is de kans groot dat hij vandaag bij je geleverd word. We horen het nog ;)
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    ROTTERDAM,
    NL 07/05/2007 7:31 A.M. OUT FOR DELIVERY

    zal hem zo wel krijgen \o/
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het lijkt wel alsof iedereen zijn xbox vandaag terug krijgt!! Zou Microsoft grote opruiming hebben gedaan ofzo? :D
     
  4. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mijn Trackingnumber doet het nog steeds niet ;(
     
  6. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat was je laatste status als ik vragen mag ? no pending repair ofzo ?
    want dan kan ik vanaf nu ook wel thuis blijven........voor de deur liggen wachten op UPS....
     
  7. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat tracking doe dan staat er nog steeds 6 juni delivery in frankfurt, hehe
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga vandaag ook thuis blijven. Gisterenmiddag was mijn console al in belgie, dus vandaag zou hij er zeker moeten zijn :).
     
  9. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    UTRECHT,
    NL 05/07/2007 7:05 's morgens
    OUT FOR DELIVERY
    05/07/2007 7:04 's morgens IMPORT SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 05/07/2007 1:49 's morgens EXPORT SCAN
    05/07/2007 12:56 's morgens ARRIVAL SCAN
    FRANKFURT,
    DE 04/07/2007 9:40 's middags DEPARTURE SCAN
    04/07/2007 8:46 's middags ORIGIN SCAN
    DE 04/07/2007 12:01 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

    Volgens mij is mijn Xbox bijna thuis *)!
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hmmmss... Lijkt erop alsof Microsoft UPS maar 1 of 2 keer in de maand laat komen? Omdat er nu ineens zoveel xboxen op dezelfde dag terugkomen.



    Kunnen degene die de xbox360 gister of vandaag hebben teruggekregen hier even vertellen of hij het goed doet?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  11. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik zal 1 van de gelukkige zijn vandaag.\o/

    Laatste status ups:
    ROTTERDAM,
    NL 07/05/2007 7:29 A.M. OUT FOR DELIVERY

    Ups nog even gebeld en er werd mij verteld dat die zowiezo vandaag komt tussen nu en 18.00 uur. Wordt een Forza 2 weekend denk ik.

    Vind het trouwens wel raar hoe ze werken met uitleveren bij het repair center. De een heeft maar 3 weken gewacht terwijl de ander al 6 weken zit te wachten en nog geen 360 heeft gezien. Niet echt klantvriendelijk en eerlijk.
     
  12. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne (weg sinds 25 mei) is er nog niet. Laatste melding van MS was afgelopen maandag dat 'ie gereed stond voor verzending. Echter nog geen email ontvangen dat ie op de terug weg is en dus ook geen mogelijkheid om te checken waar ie uithangt.

    Van onderstaand bericht uit PCM wordt ik ook niet vrolijker:

    Micromart: Xbox 360 heeft flinke ontwerpfout
    woensdag 4 juli 2007 - Door: Xander Hoose
    Consolereparatiebedrijf Micromart weigert nog langer Xbox 360-consoles te repareren die het 'red ring of death'-syndroom vertonen. Volgens Micromart heeft de Xbox 360 een flinke ontwerpfout en raken er gewoonweg te veel consoles defect om nog te repareren.

    De uitlatingen van Micromart zijn een nieuwe knauw aan het imago van Microsoft, dat koppig blijft beweren dat het uitvalpercentage bij de Xbox 360 niet hoger is dan bij de concurrentie. Micromart claimt dat het probleem inherent is aan het ontwerp van de Xbox 360 en dat de uitval op grote schaal gebeurt. Zo claimt Micromart-baas Jeff Croft dat er zo'n 30 consoles per week bij de dienst binnenkwamen.

    Vervelend genoeg begeven de meeste consoles het na de garantietermijn van 12 maanden. Micromart weigert de 'red ring of light'-problemen voortaan te repareren omdat het gaat om een probleem met het moederbord, dat moeilijk te repareren is en daarbij te duur is om te verantwoorden (ongeveer € 150). Een recent onderzoek van DailyTech wijst uit dat bijna 33% van de Xbox 360-consoles uitvalt.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waarom doet mijn trackingnummer het niet. Hopelijk komt tie vandaag :CRY:
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    En dan maandag weer terug naar Duitsland... :x :+:+
     
  15. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is jullie laatste status geweest voor je je 360 weer terug had ? no pending repair ? en hebben jullie allemaal een email van Ms ontvangen met de mededeling dat je 360 onderweg terug was ? want dat bij sommige stond UPS "zomaar onaangekondigd" op de stoep......

    en mensen gefeliciteerd met je volgende 360 allemaal....houdt echter wel in het achterhoofd dat het wel eens jullie laatste "gratis gerepareerde" 360's kan zijn, vanaf december zullen de eerste mensen buiten de garantie vallen en dan moeten gaan betalen voor een reparatie......en dan ????

    misschien dat we ons nu allemaal al moeten aanmelden op de KASSA website en vervolgens ook allemaal een klacht indienen want laten we eerlijk zijn: dat "krassen op disc maken" thread was aardig, maar de befaamde ring of death komt veel vaker en meer voor !!
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  16. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals hier een groot aantal van ons al hebben ondervonden. Het doet er dan helemaal niet toe of de ene box het wel blijft doen en de andere niet. Grappig dat ook op het forum van Xboxworld diversen net zo halsstarrig zijn als Microsoft zelf. Kom, geef het nu maar toe dat er iets behoorlijk fout zit in de hardware, niets mis mee om even op de knieën te gaan. Het concept Xbox blijft gewoonweg goed, alleen de appartuur blijkt niet te vertrouwen.

    Vandaag is de laatste dag ingegaan. Ik zou namelijk binnen drie dagen door een supervisor oid worden terug gebeld. Er is inmiddels wel een klacht van mij in behandeling bij Microsof(t) NL.

    Iedereen die vandaag z'n Xbox weer in huis heeft een 'nieuwe' gekregen? Zo ja, is het dan mogelijk om het oude reg.nummer even op te geven. De rest kan dan even checken of ze ook een 'nieuwe' hebben... O-)
     
  17. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah, het is dan eindelijk zo ver, net gebeld en hij komt voor 6 uur vanavond_O_
     
  18. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo zou zijn dan gaat ie de prullebak in en koop ik een ps3 :D.

    @Ron:
    Mijn laatste status (en nu nog steeds) is 'no pending repair'. Heb wel mail gehad van ms op 2 juli.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox heeft het 2 weken goed gedaan
    daarna begon de ellende
    en nou doet ie het helemaal niet meer....dvddrive gaat niet meer open :thumbs:
    kan alleen nog 1 demo spelen die erop staat \o/

    http://www.youtube.com/watch?v=JIyysbqmMTg
     
  20. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is donderdag 22 juni opgehaald ik wacht nu precies 14 dagen.... dus ik zou hem morgen terugmoeten hebben want toen ik die man had gesproken zij die man je gaat je xbox maximaal 15 dagen missen ..... al denk ik niet dat het gaat gebeuren ... Maar ik ga even bellen en vragen of ik mijn xbox 360 morgen terug kan verwachten ....

    ik laat jullie weten wat het antwoord wordt van ms
    ps hoe kijken jullie je status ????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina