Ik zei dat Sony inzag dat een wereldlaunch geen nut had. Het zou hen alleen maar problemen opleveren. En dat weet jij ook dude...
Trouwens, de ps3 stond er al te pronken denk je? Komaan kerel, wat een onzin ben je nu weer aan het vertellen. Denk je dat ze massa's ps3 al hadden staan? Niks ook niet. En ja, ze hadden problemen met blu-ray, maar dat heeft niets met tegenvallends te maken of weet ik veel wat. Met ieder nieuw stadium heeft men problemen. Ook dvd,... niets abnormaals aan.
En dat laatste is idd waar, de Cell was af. Maar weet je hoelang men daarop gezeten heeft? Die Cell is een immense krachtige kern, dat weet ik...
En die laatste zin van jou is wel raar,'de ps3 is dus feitelijk veroudert door(?) de blu ray die er nog in moest'
Waar ik wel een beetje ziek van wordt, is dat men altijd alles van Sony leugens noemt. Nu begint Fardo weer eens over leugens. De één begint over 2005, de één over Kaz Hiraz zijn domme uitspraken, altijd maar terugkomen erop. Maar Microsoft liegt de laatste tijd continu over hun console. Dat negeren ze hier wel he. Ik ben er expres al een paar keer op teruggekomen, grappig dat men dan rechtststreeks overschakeld naar oude zaken van Sony. Anyways, ik wil voor beiden het zo goed mogelijk. Ik vind bepaalde zaken van Sony ook niet mooi. Maar ik ben niet zo'n jongen die zich laat manipuleren door uitspraken,... Ik kijk gewoon naar het resultaat. En ik vind dat Sony een prachtmachine heeft afgeleverd, ben blij met uitstel. Met Microsoft ben ik heel blij om de games op dit moment, en die er aan komen(met ps3 kijk ik ook zeer fel uit naar games dit jaar). En uitspraken hebben ze ook al gedaan. Lig ik niet wakker van, alleen gedis vind ik erg(gedis naar Sony over hun console, terwijl ze nu zelf 33 % in de shit zitten), maar dat zou ik omgekeerd ook erg vinden. Gedis moet niet vind ik.
anyways, het resultaat is op dit moment wel, veel games, maar brakke hardware. En dat irriteert me wel ja. ...
Laatst bewerkt: 5 jul 2007