The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Towel

Towel Guest

Haha wat maakt het uit hoesnel je um uitspeelt? Laat ik lekker langzamer lopen zodat ik er wat langer over doe:D. Als je toch gewoon zin hebt om veel achter elkaar te spelen. Ik zou het ook doen als k er de tijd voor had, het spel is echt gaaf. Ik vind het alleen onduidelijk waar ik heen moet, aan die map hebje niks. Die gamerscore vind ik alleen maar bullshit... dat mensen echt 3x iets overnieuw gaan doen om 1000 te halen:'-(

Ps. Is er een manier om die autoaim weg te halen? Ik mik te goed:{

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Die auto-aim is soms irritant als zon lamp een lampenkap heeft :{ En ik vind het onmogelijk om een beetje normaal de multi tedoen :emo: Spel is wel vet ben nu bij die turkish bad...ben ik al over de helft?

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe hem de eerste keer op het gemak .Maar daarna ga ik ook voor de 1000 met dit spel en het is te doen

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    die Multi achievements lijken me echt gewoo niet tedoen :p maar waar zijn al die darkling pakjes?

5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke game is 1000/1000 te halen..

tenzij het al wat oudere games zijn die niemand meer online speelt..

Dus ik ben sneu dat ik de game 3x overdoe? omdat ik het leuk vind om van al mijn games alles te halen?

Goh, interessant..

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wahah dat zeg ik niet :p ik vind het vet en dat zei ik al eerder!

7. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bedoelde jou niet, bedoelde Towel..

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Rockstar Table Tennis is voor de gemiddelde mens NIET op 1000 te halen. Ik zeg het maar even want die achievements zijn echt niet grappig meer.

9. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Quake 4: 1ste op de ranglijst staan! 8)

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je fear nog niet gespeelt.Niet te doen.heb daar 590 en dat is al heel mooi.nog 10 rakend games winnen met the darknes en mijn achievement van 50 wedstrijden winnen is ook binnen.Die van 250 winnen zal nog even duren

11. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, idd. Ik heb daar slechts 110 punten, dus mijn respect heb je _O_

Gelukkig is het bij The Darkness iets gemakkelijker om de achievements te halen, hoewel ik dit spel echt niet langer dan een uur moet spelen, wil ik niet misselijk worden :emo:

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt.ja van de multiplayer wordt je soms echt ziek.Maar de lag lijkt wel minder nu

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat te denken van G.R.A.W. 1. :eek: , Eerste als als solo op de leaderboards en eerste staan met teamgames. Dang!

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Tot mijn grote spijt kan ik de Multi Player niet spelen. Heb geen live... :mad:

15. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    live mis je niks aan, is niet te spelen met die lag

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb op 3 achievements na alle Single Player achievements, maar kan iemand mij vertellen hoe ik die Roadkill het beste kan behalen? Hier moet ik de werkers in de tunnel uitschakelen, maar zo op het eerste gezicht is dit niet te doen....

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat veroorzaakt die lag dan?

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh server neem ik aan en er komt hopelijk nog een patch voor....maar kun je nog terug gaan voor achievements ofzo?? Ik wil die 6 airplanes taking out of the sky nog halen...
    *edit* uitgespeelt....Was echt wel vet :p en ja inderdaad vaag einde :confused:

Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet hier in een zij missie een hormonica zoeken .maaar ligt die buiten ofzo ? en waar kan ik een mailbox vinden ?

20. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Harmonica heeft Compton Scarr hij hangt (met een paar vrienden) rond in de Lower East Side. Schiet hem neer en je kunt de harmonica pakken.

Mailboxes staan vrijwel overal behalve in de metrostations. Het zijn van die blauwe met zo'n halfronde klep. Je herkent ze vast wel uit films. Als je vanuit het metrostation chinatown inloopt kom je er meteen een tegen, tegenover je.

Darkling Outfits

De 2 die je via de telefoonnummers moet bereiken zijn niet nodig voor de achievement!

Alle sidequests

Laatst bewerkt: 6 jul 2007

Deel Deze Pagina