De server is legaal, zolang ze geen donaties maken. Zoals stel dat je 50 euro betaalt voor een super wapen wat je niet zomaar krijgt op die server.
Thanks, Maar ik weet niet hoe je hier bij komt? Nogmaals we spelen voor de fun en ook om te winnen. We willen jullie wel eens uitdagen maar we hebben echt niet als doel om beter of groter te worden dan qG..? Willen zowiezo niet alles winnen, veel mensen worden dan arrogant. Zoals die ene gast van Ic3, die begon me gisteren uit te schelden omdat het volgens hem Noob was als je mensen down schoot.. Het was een of andere LuNaTiC Ic3..?
Veel mensen vinden down schieten newb, net als Grenade Tag bij sommigen. Maar het is gewoon een onderdeel van het spel en het is niet overpowered ofso, dus waarom zou je er dan over gaan zeuren? Gewoon negeren die mensen, Flash.
Lekkere instelling, + er zit een groot verschil in arrogant zijn of gewoon erkennen op welk level je zit ;-). En hoe ik hierbij kwam? Geen idee en of andere eppo had het op ons forum gepost eerst. En tjsa wat zal ik zeggen over dat downschieten, het is gewoon GoW en sommige mensen raken al snel geïrriteerd door dit soort dingen.
Niet overpowerd??? Ooit iemand gezien die bij ieder schot je down schiet, ben jij volgens mij nog nooit iemand tegen gekomen die een redelijk kan snipen. Ik vind een sniper+active echt te sterk. Vooral op warzone, maar nu zitten mensen weer te zeiken over die lancer Al die shotgunhoertjes zijn nu waardeloos als ze op je af komen springen, vind het altijd grappig als ze je voor noob uitschelden als je gaat lancere.
Hij schoot zelf ook mensen down met de sniper, maar dat telt zeker niet he? Btw, hij kreeg een headshot en zei dat het lucky was en toen ging die de game uit, dat is pas noob.. Nough said *)
LAten we niet een discussie beginnen over Lunatic terwijkl hij hier niet eens op dit forum is... Maar ik heb een naam :d S9 I DarkneZz Alshet bij jouw lucky is XeroSiZz dan kan je wel heel erg de pot op! //edit: XeroSiZz is Flashgamer
Who cares about LuNaTiC, hij wilde pro-gamer worden maar het lukte hem niet en werd in de poules al afgeslacht.. TskTsk. DarkneZz is best origineel verder.. AviaZz is nog beter..
Springen heeft geen nut, iemand die een beetje verstand heeft wacht tot je hebt gesprongen. Als je klaar met springen bent sta je 1 seconde stil en kan hij jou hebben. En lancer heeft ook weinig zin want voor jij hem down hebt heeft hij allang geraakt. Tenzij je host bent met active.
Waarschijnlijk wilde hij ff zeggen dat het LuNaTiC niet is gelukt om 'pro gamer' te worden.. Trouwens wat wel een beetje gay is als je steeds je sniper kogel weg schiet om active reload te krijgen. Of om dan steeds te slaan zodat je active reload wat langer blijft. Dat had ik de eerste dag dat ik GoW speelde al uitgevonden.
Waarom ik over Luna praat? Omdat het volgens sommige hier de so-called beste sniper van NL was, afgeslacht werd op WCG en nu nogsteeds loopt te bitchen in de lobbies, net als jij meestal doet. Maar komt wel goed met jou hoor ben maar niet bang :
Trouwens waneer is de Finale tussen qG en SG in Rotterdam. Denk dat ik ook even langs ga als ik dan niet in Kroatie zit..