Ik vind het allemaal inderdaad meevallen. Of the game echt kort is, dat weet ik niet. Ik ben nu op het punt in de Autobot campagne waar je voor het eerst met Optimus Prime mag spelen. Misschien dat ik rond de anderhalf uur heb gespeeld. Als je de film hebt gezien betekent dit dat ik denk ik al op, of over een kwart van het Autobot verhaal ben...
Dan kom je denk ik uit op zo'n 5 uur per campagne. Dat is nog best een redelijke lengte voor een filmgame. En je kan ook nog alle energon cubes enz. verzamelen, om vervolgens nog random uitdagingen te spelen. Met genoemde cubes kun je ook 5 G1 skins vrijspelen. Leuke toevoeging.
Of het ook echt de 64,99 euro waard is als je, net zoals jij, niet zeker bent nadat je de reviews hebt gelezen, moet je het denk ik niet doen. Ik had de beslissing om de game te kopen al lang genomen; slecht of niet. Ik denk dat het het beste is als je de game eerst huurt, en dan aanschaft.
Over de andere dingen zoals de graphics, ben ik best te spreken. Het transformeren ziet er fenomenaal uit. De robots hebben echt vloeiende animaties. De rest van de stad is natuurlijk niet het mooiste wat de 360 heeft gezien, maar zeker beter dan wat Superman Returns en Spider-Man 3 te bieden hebben.
Het vechten is inderdaad gelimiteerd tot maar zo'n 8-9 moves per personage. De guns zijn als gezegd nutteloos. Toch is het vechten nog zeer vermakelijk te noemen.
Vrij rondlopen, rijden, en vliegen door de stad en alles kort en klein slaan is echt het sterkste en het meest leuke aspect van dit game.
Om een lang verhaal kort te maken:
De graphics zijn redelijk, lengte van de game respectievelijk voor een film-game, en het vechten is niets speciaals.
Ik vind Transformers: the Game het geld waard...
Laatst bewerkt: 5 jul 2007