Transformers The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkFRL, 15 mei 2007.

1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er zeer binnenkort een patch uit zal komen die tenminste 4 dingen op zal lossen:

1. Het gekut met het rijden.
    2. Kunnen transformeren in de mid-air.
    3. Niet een Optimus Prime of Megatron die continu je missie herhaalt.
    4. De lompe guns ook echt gebruikelijk maken.

Als deze 4 kleine punten nu in 1 keer goed in de game zouden zijn verwerkt, had ie met gemakt 7ens en 8en kunnen scoren...

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dat hij toch wel iets meer free roam was en iets langer...hadden ze een perfect film game wahahah :p

3. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denkt dat dit inderdaad met de tijdsdruk te maken heeft vanwege de film. Omdat bepaalde dingen gewoon niet kloppen. Hadden ze er een exclusief gemaakt en veel meer tijd aan besteed dan had de game veel hoger geweest.

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geinteresseerde:

[gt]21172[/gt]

[gt]21169[/gt]

[gt]21167[/gt]

5. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gespeeld en hij valt mij gewoon heel erg tegen. Het enige wat ik leuk vind aan dit spel is het Transformeren van Robot naar voertuig en visa versa. Het spel draait bijna alleen maar om tijd, je moet snel dit doen of snel dat doen anders is de missie failed.

Het spel doet mij heel erg denken aan een wat snellere Mechassault. Ik snap ook niet waarom ze niet van die coole online gameplay modes erin hebben gemaakt zoals bij Mechassault. Capture the flag en deathmatch lijkt mij echt heel erg gaaf met Transformers.

Het spel krijgt redelijke cijfers omdat het Transformers is en Transformers zijn gaaf. Jammer, dat er weinig diepgang is. De omgeving is kaal en speelt een kleine rol.

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt die Nintendo DS versie echt veel lijper...wahah wat kut :p

7. miep_starwars

miep_starwars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er of komt er een demo van op marketplace?

8. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0

/Mod Hier praten we niet over illegale meuk.

9. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Mhh, ik wacht nog even af met het kopen van deze game. Wellicht op bazar scoren. Het blijft jammer dat ze Transformers games blijven verneuken, als sinds de commodore64 zijn ze niet echt diep. Gfx mogen nu wel goed zijn, het moet ook wel lekker spelen.

10. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit Dropkick nou in de game??

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Neen.

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gister ontvangen van Play-asia.

Moet zeggen dat hij niet tegen valt maar ook weer niet super is.
    Het is gewoon een leuke game voor tussendoor en uiteraard voor de fans.
    Achievements zijn ook simpel dus een 1000 GS zit er ook wel in.

Gameplay is dan idd zoals eerder gemeld matig.
    Irri cam als je aan het lopen bent en geen cam besturen als je aan het rijden bent.
    Jammer dat er geen onlineoptie(gewoonweg helemaal niks ook) op zit.
    Kan zelfs niet eens content af schijnbaar.

Maar graphics zijn wel weer redelijk goed,bots zijn gedetaileerd en de omgeving is beter dan op vorige foto's.
    Missies tja niet echt spectaculair maar idd op tijd vind ik ook niks.

Transformeren is dan wel weer cool gedaan.
    Met Black-out gister naar die gele kubussen gezocht moet er nog 1!! kan hem niet vinden :mad:8)

13. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raar

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Gek! Net terug van de bioscoop, en Transformers is fuckin' fantastisch! Fan of niet, gaat dit zien!

Het is alles wat je er van verwacht, en meer. Morgen race ik topspeed naar de winkel om de game op te halen. Ook al is ie kut...

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Als ik al die reacties zo lees moet de film wel erg goed zijn.

en daar baal ik om

iemand weet wel waarom |:-

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De film is echt briljant! Ik hoop dat de game van Play Asia snel binnenkomt :D

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag gekocht. En ik vind 'm echt zeer vermakelijk...

Het sturen valt inderdaad tegen, maar lang niet zo erg als in verscheidene reviews beweerd wordt. Jazz, Ironhide en Optimus rijden eigenlijk best fijn. Bumblebee is wel slipperig, vind ik...

Ik kreeg zelfs een gratis Optimus Prime sleutelhanger in verpakking bij de game. Ik zal er later een foto van posten. Ziet er nog aardig uit eigenlijk.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren de film gezien, geweldige film gewoon, super!!!! Dus ik had echt zoiets van "ik heb zin om die game te spelen ' maar na het lezen van de IGN,Team Xbox en Gametrailers video review heb ik zoiets van laat maar.
    Ze zeggen in die videoreview van GT dat het een hele korte game is, dat
    de combat vrij gauw lame en herhaaldelijk word. Dat de graphics niet speciaal zijn, afgezien van de robots zelf. Tja..na zulke dingen te horen hoef ik het eigenlijk niet meer. Maar jij vind dat dus wel meevallen? Wat vind je vooral echt tof aan de game?

19. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel een vermakelijk spelletje [PC Versie]
    Goede graphics, en een beetje rondbeuken in die stad.
    Wat ik wel een leuk moment vond was bij de decepticons bij missie 5 geloof ik (1e keer dat je in die stad komt en dan spawnen er overal autobot clones), eerst waren er allemaal van die slappe robots en in een keer kwam er zo een grote dikke robot met zo een haak die ronddraaide op z'n rug naar me toe gelopen waardoor alle auto's en hele stukken gebouwen door de lucht vlogen. Toen had ik wel even zo van: oh shit, ik ben de lul.. xD

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal inderdaad meevallen. Of the game echt kort is, dat weet ik niet. Ik ben nu op het punt in de Autobot campagne waar je voor het eerst met Optimus Prime mag spelen. Misschien dat ik rond de anderhalf uur heb gespeeld. Als je de film hebt gezien betekent dit dat ik denk ik al op, of over een kwart van het Autobot verhaal ben...

Dan kom je denk ik uit op zo'n 5 uur per campagne. Dat is nog best een redelijke lengte voor een filmgame. En je kan ook nog alle energon cubes enz. verzamelen, om vervolgens nog random uitdagingen te spelen. Met genoemde cubes kun je ook 5 G1 skins vrijspelen. Leuke toevoeging.

Of het ook echt de 64,99 euro waard is als je, net zoals jij, niet zeker bent nadat je de reviews hebt gelezen, moet je het denk ik niet doen. Ik had de beslissing om de game te kopen al lang genomen; slecht of niet. Ik denk dat het het beste is als je de game eerst huurt, en dan aanschaft.

Over de andere dingen zoals de graphics, ben ik best te spreken. Het transformeren ziet er fenomenaal uit. De robots hebben echt vloeiende animaties. De rest van de stad is natuurlijk niet het mooiste wat de 360 heeft gezien, maar zeker beter dan wat Superman Returns en Spider-Man 3 te bieden hebben.

Het vechten is inderdaad gelimiteerd tot maar zo'n 8-9 moves per personage. De guns zijn als gezegd nutteloos. Toch is het vechten nog zeer vermakelijk te noemen.

Vrij rondlopen, rijden, en vliegen door de stad en alles kort en klein slaan is echt het sterkste en het meest leuke aspect van dit game.

Om een lang verhaal kort te maken:

De graphics zijn redelijk, lengte van de game respectievelijk voor een film-game, en het vechten is niets speciaals.

Ik vind Transformers: the Game het geld waard...

Laatst bewerkt: 5 jul 2007

Deel Deze Pagina