Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Je moet wel de Lotus Esprit V8 hebben voor de XBW Elite club, maar dat betekent niet dat je erin móet rijden.:9 XBW Elite is ook vanaf Rookie beschikbaar, ook bedoeld om lekker te relaxen, t verschil is alleen dat XBW Elite wat uitgebreider is. Met heel veel poeha enzovoorts. Ik denk helaas dat er niet veel mensen van XBW je club zullen joinen, want de meesten op de TDU threads zitten al in de XBW Elite.:): Heb je de nieuwsbrief trouwens al gezien?

2. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    oke maar hoe zit het dan met de headset?

even een stukje kopieren van die clubthread

Code:
    Je moet:
    - Nederlands spreken.
    - Een headset hebben.
    - Een goede verbinding hebben.
    - De clubauto is de Lotus Esprit V8, iedereen moet hem dus hebben!
    - Genoeg tijd hebben om te cruisen.
    Ik kan:
    - Nederlands spreken. (bagger nederlands (ben ook geen 100% Belg (ben geboren in Griekenland)))
    - Een headset hebben. (heb het maar vanwege mijn doofheid gebruik ik hem nooit)
    - Een goede verbinding hebben. (100MBps LAN verbinding? ik heb het maar ik vind het wel goed zo)
    - De clubauto is de Lotus Esprit V8, iedereen moet hem dus hebben! (ik heb dit auto maar die staat niet als de echte favoriete auto heb er een paar kilometertjes gereden)
    - Genoeg tijd hebben om te cruisen. (genoeg tijd? man, nu is 2maanden grote vakantie dus maar ik heb 1maand tijd om xbox live gold abbonement te gebruiken en dan heb ik nog een kaart voor een maand dus genoeg voor gans de grote vakantie

dus zo te zien heb ik 60% kans maar ik ben volledig echte relaxe bestuurder voor trage tot snelle, dronkaard tot perfectionist activiteiten

ook staan jullie clubhuis een hele eind ver weg van mijn lievelings savehouse mja ik rij liever naar huis dan teleporteerd naar huis mijn huis staat ergens op de noordwestelijke punt op hoge hoogte, 2de huis iets verder in het oosten bij de lange straat en de zee

D-2, D-4 op dit map

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, tja ik wil niet dat iedereen een andere taal spreekt.

Oei. Maar je kan ook gewoon meecruisen en niks zeggen, mag ook.:):

Maar lag je niet vaak? Zie je ook niet anderen in TDU laggen? Zo nee, dan is het no problem.

Je moet hem wel hebben, maar dat betekent niet dat je hem moet gebruiken. Alleen in uitzonderingen moet je ermee komen.

Ik heb hier nog wel 3 stuks van 1 month kaartjes, niet gebruikt. Je mag ze wel kopen.

:):)::thumbs:

4. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel nederlands maar niet zo erg perfecte ABN

meecruisen, bwa is wel leuk ja maar alleen rijden is ook niet iets voor me, ik koop regelmatig auto's en dan verkopen enz... maar het is me wel opvallend dat men de auto's verkopen op Live voor zo belachelijke hoge bedragen :confused:

laggen? ik speel hem op X360, en ik zie andere bestuurders niet eens laggen, heeel soms wel van bepaalde gamer

Lotus Espirit heb ik en ook op stage 3 dus ;)

van dat aanbod op 3kaartjes, ik heb toch liever MS points :p

5. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb sinds vanmiddag elke race gehaald. Die milionair race moet je binnen 60 min doen, ik heb het in 58 min en 30 sec ofso met m'n Enzo gehaald :p

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb sinds vandaag ook 't spel binnen via de X-Bazar :)
    Dus ik zal ff kijken of ik de Lotus Espirit kan kopen (wat kost ie?) dan kan ik de club joinen :9 :)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tja ik vind het best rot voor je, maar je mag zoals porsche-fan gerust meerijden ofzo, maar voor de rest kunnen wij ook niets voor je doen. Misschien moet je anders maar niet joinen, zelf weten.

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Idd wel rot voor je. Maar als je wilt meecruisen, geen probleem!:):

Gefeliciteerd kerel!:thumbs:

Lotus Esprit V8 kost $ 50.000, tunen op lvl 3 kost $ 67.000, dus totaal 117.000, valt mee denk ik:)

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die 117 duizend heb je zo binnen, 1 vehicle transport perfect doen. Of een Enzo huren en dan gewoon oneindig de 170 mph in heavy traffic doen.

10. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Het is idd helemaal niet moeilijk om aan 117.000 te komen, doe gewoon wat makkelijke racen/ missions en je hebt het.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had toch eens een testritje gemaakt in een Chrysler Ik412 en nou joh wat trekt die ontzettend hard op en wat is hij snel! Zelfs zo snel dat de wielen het niet kunnen bijhouden en dan gaat hij dus spinnen :mad: Hij maakt wel een beetje een kindergeluidje.

Maar mijn laatste aankopen:

Een Koenisegg. Wat een ontzettend snelle auto zeg. Jezus Christus. Is deze beter dan de Enzo?

Een Ford Shelby GR-1 Concept. Een supervette bak. Had ik iets over gezien bij discovery en nou wilde ik hem hebben. Heeft me 2,35 miljoen op trade gekost.

12. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de club lotus gekocht en wat gecruised en daarom heb ik ook weer mn travel achievement gehad :D

13. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Kwa snelheid is de koenisegg beter, maar kwa handling en braking is de Enzo beter. En waarmee kun je die Ford krijgen? Ik zit wat krap bij kas :p, heb namelijk net even die 15 huizen achievement gehaalt.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Unlockable --- How to Unlock
    Ford Shelby GR-1 Concept - Complete all Speed challenges with Golds.
    Ford Shelby Cobra Concept - Complete all Top Model driving missions.
    Ford Mustang GT-R Concept - Complee all Vehicle Transport driving missions.
    Alfa Romeo 8c Competizione - Win the Tour of the Island race.
    Chrysler ME Four-Twelve - Complete all Race challenges with Golds.
    Chrysler Firepower Concept car - Complete all Courier driving missions.
    Volkswagen W12 Roadster - Complete all Hitch-Hiker driving missions.
    Volkswagen W12 Coupe - Complete all Time challenges with Golds.
    Oahu Raceway - Achieve Champion rank.
    Ford Island - Achieve Expert rank.
    Bike dealerships - Discover all car dealerships.
    Tuner shops - Achieve Amateur rank.
    All Challenges open - Achieve Champion rank.
    Walmaealamae Haven of Peace - Discover all roads on the island and you will be given this house.
    Custom paint shop - Get Gold on Around the Crater Race

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik heb die Ford Shelby GR-1 Concept ook. Maar nog niet geunlocked. Voor $ 2.350.000,- op trade gekocht. Echt een vette bak.

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol: ME412 staat voor Mid Engine, 4 kleppen/cilinder, 12 cilinders.

Ik vind de Ferrari ETC beter dan de Koenigsegg, de Ferrari stuurt veel beter.

En trouwens de Cien is hetzelfde als de ME412 maar de Cien rijdt beter.:)

17. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ik was jullie echt helemaal kwijt met de cruise en daarna kon ik jullie niet meer vinden en waren jullie online:confused: echt vaag.. maarja nu ga ik maar weer naar buiten ofzo :9 word helemaal gek van al dat ge test drive :9

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht dat je via de map naar me toe wou komen.:confused: Cruise mislukt=(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(

19. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    dat wou ik ook maar die was locked.. toen wou ik het rijdend doen en waren jullie ineens offline ofzo:confused: vaag.. maar we hebben toch een uurtje of 2 liggen klooien dus het was best leuk:) vooral met het opfokken van najib amhali of hoe je dat ook schrijft erbij :9

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    En het maken van een zeer irritant geluid door de headset........:lol:

Deel Deze Pagina