Ik zal in het vervolg als ik gewoon zin heb om wat rond te sjeezen dit doen in de buurt van het clubhuis. Als iedereen dit doet zal je veel sneller spontaan gaan rondcruisen met clubleden.
Ik wil er ook wel bij maar ik kan er niet gelijk in want ik krijg mijn box morgen weer terug Dus ik join morgen de club. Maar hier alvast mijn gegevens : Gamertag: jesse360xbox Naam : Jesse Leeftijd: 13
Ik join binnenkort ook (als een bestaande member online komt en mijn friendrequest accepteerd ) Gamertag: Melted Forest Nick: Lenny-t Naam: Lennart Leeftijd: 19
Dit is vet man, ik zie wel eens mensen van jullie live als ik bij maat ben.Ga spel volgende maand halen, btw Waarom maken jullie geen eigen site voor de club is beter, kun je je forum maken en een goede nieuws brief opzetten.
Ok guyz, welkom allemaal!:b: @ C-time: Een eigen site zoals Team VVV is veel te overbodig, wedden dat er dan minder bezoekers komen dan op deze thread. Hartstike gecompliceerd ook.
Alleen als je 1000/1000 hebt bij TDU, dan pas krijg je iets, dan wordt je VIP. Maar voor het totale hebben we geen special
@ Dusky, van harte gefeliciteerd met je 1000 posts! Morgen komt de volgende XBW Elite nieuwsbrief, waarin in ook de tijd van het event op zondag bekendmaak.