Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je vervolgens kunt doen, nadat je het op een vriendelijke manier op de support afdeling hebt geprobeerd, is met het hoofdkantoor van Microsoft contact op te nemen en je klacht daar neerleggen. Ik kreeg vervolgens een manager van de 2e lijn te spreken die zijn excuses aan bood en mij bovenop de eerdere versierde compensatie in de vorm van Viva Pinata, een tweede compensatie aanbood in de vorm van Crackdown. Ik heb mijn console inmiddels terug (is op 24-05-07 opgestuurd). Zit nu alleen nog te wachten op beide games.
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Sja, als er over 2 weken weer x weken bij komt zie ik wel verder ;)

    Maareh: had jij / hadden jullie een UPS code van de compensatie-verzending?
     
  3. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ontvangen. Het heeft in totaal 17 werkdagen geduurd, met bezorgen. Er zat nog 1 maand extra xbox live kaart bij.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Cool, ik heb dus kans dat tie nog komt...
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok jullie maken me nu erg bang... nu twijfel ik of ik er een moet gaan kopen 8).
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe regelen jullie die compensatie? met wat voor een argumenten?
     
  7. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox in doos opsturen

    Hey, hoe hebben jullie de Xbox een beetje netjes verpakt?

    Ik heb nu zo'n doos van het postkantoor gehaald (nummer 5), maar hij zit er erg los in, en ik wil niet dat ie (nog verder) kapot gaat tijdens transport..

    Gewoon wat proppen krantenpapier erbij stoppen of zo ?
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Pak 'm beet 5 posts boven de jouwe... :confused:
     
  9. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dvd-drive wil niet meer open :mad:. Dit probleem had ik altijd al als er geen dvd in zat maar dan ging ie na 20x drukken wel open. Nu dus niet meer. Ik kan dus ook niet meer kijken welke drive erin zit misschien heb ik wel zo'n slechte. Iemand anders ook last van dit probleem gehad? Ik kan hem dus denk ik nu wel opsturen voor een nieuwe drive? Prodcutie datum is: 2006-04-06
     
  10. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had gewoon een wijndoos bij de supermarkt gehaald en er bij gewoon bolletjes plastic in doen.

    Ik heb gisteren mijn xbox terug gekregen maar met een ander nummer dit vind ik niet zo erg maar waarom moet je doen zolang wachten als ze toch een andere opsturen :confused:
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    UPS niet langsgekomen. Dat word dan gamen na de vakantie ;(
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Haal het frontje er eens af en probeer het dan weer. Bij sommige 360's is dat de oplossing.
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens de email die ik afgelopen woensdag van microsoft heb gekregen kan mijn xbox vanaf morgen komen. Heeft iemand enig idee of UPS ook op zaterdag pakketjes aflevert want dan kan ik em als die morgen niet komt zaterdag verwachten.
    Ook werkt hij trackingnumber die ik van microsoft heb gekregen niet op de site van UPS, ik las dat dat bij meer mensen het geval is. Weet toevallig iemand of dit komt omdat mijn xbox nog niet is ingescand of dat microsoft gewoon een verkeerd trackingnumber toestuurd?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  14. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaargh!! de bekende ring of dead (1, 3 & 4) toen ik m'n console aanzette! Had het afgelopen weken al een paar keer meer gehad. Maar toen ik alle kabels los had gehaald was het over... nu krijg ik em niet meer werkend :mad:

    Helpdesk gebeld, na 5 min. iemand aan de lijn. Zeggen ze: sorry, we hebben een systeem storing kunt u morgen terugbellen?? Duh! Vermeld dit meteen bij op het bandje wat je krijgt!

    *zucht*... morgen maar weer bellen :mad:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Zeggen ze zovaak, bel nog is nu krijg je wel iemand aan de lijn. Bij mij was het in ieder geval wel zo. :)
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vandaag eindelijk mijn xbox terug gekregen(laatste week van mei is UPS hem komen halen)! Het is wel niet de xbox die ik opgestuurd heb. Mijn was een launchmodel. En die ik nu heb is van november 2006. Denk dat het een nieuwe is, aangezien iedereen die hier een nieuwe heeft, ook van november 2006 is. Het is ook ééntje met een BenQ drive. Gelukkig maar. Hij maakt ook iets minder geluid dan mijn vorige, maar nog steeds lijkt het redelijk veel lawaai te zijn. Maar dat is omdat ik de ps3 ondertussen gewoon ben, die is echt extreem stil t.o.v de xbox 360. Anyways, daarstraks even viva pinata getest. Fuck, wat was me dat verslavend even :D. Maar toen kwam juist een kameraad binnen. Dus niet meer kunne spelen. Ga sffs wel met forza 2 beginnen, tussendoor vp. Ben blij dat ik hem eindelijk terug heb. Nu maar dat de consoles het blijven volhouden...
     
  17. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Mijn xbox is 26 mei opgehaald 29 mei aangekomen in Duitsland maar heb er nog nix van gehoord wanneer ie terug komt. Diverse keren gebeld met en telkens een 100% beloofde deadline gekregen wanneer ie terug zou zijn telkens de deadline overschreden heb nu al 3 goedmakertjes aangeboden gekregen maar daar heb ik weinig aan. Ze blijven beloven ook roepen ze al een week dat ie klaar staat voor verzending en dat ik snel ( al 2 weken lang ) hoor van UPS dat ie onderweg is maar tot op heden word ik alleen blij gemaakt met een dode mus!
     
  18. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja shit man mij Xbox heeft ook een loodje gelegd. Drie rode lampje's 1 3 4. ik heb in begin van dit forum gelezen maar kom er niet wijs uit. in iedere geval ik begrijp dat ding weg moet. dat vind ik klote. Maar ik ben verrast ik heb hem gekocht in Januari 2006 gekocht terwijl hij in October of November 2005 is gemaakt. Hij heeft lang volgehouden zonder problemen, alleen in de zomer heeft ie paar keer vastgelopen.
    maar een vraag als ik hem nou opstuur en hij terugkomt terwijl ik op vacantie ben waar kan ik hem dan ophalen. bij postkantoor. of contact opnemen met upc?
    Ow ja als ik hem opstuur moet een speciale doos voor zoeken of niet?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  19. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal houdt UPS uw doos bij totdat jezelf terug contact opneemt na diverse pogingen om het bij uw thuis te leveren.

    Een gewone doos volstaat, geschikt voor transport.
    Wel zou ik uw xbox ergens goed mee verpakken want die kerels van UPS onderschatten hun eigen krachten wel soms eens !!
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook maar even dan, 3 jaar lang garantie jongens!

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina