Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben al lang champion. Maar dit is meer voor in de TDU1 thread.

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu Expert, ik heb in TDU 215 GP dus nog ff het een beetje heel erg grote getal van 235 GP erbij en ik ben Champion.:mad: Pffffffff..........

Maar nu weer ontopic! Ik zou graag meerdere Caterhams in TDU2 zien, aangezien de CSR 260 niet helemaal straatlegaal is (de snelste straatlegale is de CSR 200). En nu ik het toch over die klasse heb, mogen de Donkervoort D8 270 RS (circuit en straatversie), de D8 GT en de Lotus Sport Exige V6 er wel in.:)

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  3. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde topic, dacht dat het TDu was.

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag Peugeots in TDU2 zien. Alle kleine GTI'tjes, de cabriolet/CC modellen, de 308, en ofcourse de 406 Coupe 3.0, een van de mooiste en beste GT's ooit gemaakt.:thumbs:

En de Quark natuurlijk, Peugeots revolutionaire quad met 4 electromotoren.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    en de 206 wrc voor off road

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    en de 307 coupe wrc voor off road

En ook de AXR buggy's, die zijn zo gaaf. Het zijn de Crossbone (offroad) en de Carbone (straat). Ze hebben een tweetakt-kartmotor en halen een topsnelheid van 95 KM/H. Ik denk dat ze niet zo gauw de Carbone erin zullen stoppen, omdat die niet kan offroaden, en zijn top te laag is om te racen. De Crossbone wel, maar dan ook alleen voor offroad, aangezien dat een buggy is die uitstekend de echte auto's kan bijhouden in ruig terrein._O_

En qua crossmotoren de KTM's natuurlijk.

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop ook op veel meer motors en ook crossmotors!

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    En laat ik niet vergeten: De Harley Davidson NRS (voor de weg), en OCC natuurlijk.

Verder zijn er geen choppers die ik mooi vind..O-)

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    In TDU2 moet er echt iets gedaan worden aan die servers. Je ziet gewoonweg bijna niemand rijden terwijl er ontiegelijk veel mensen zijn die dit spelen. In TDU2 moet je veel meer mensen tegenkomen.

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas weinig aan te doen omdat het nou eenmaal MOOR is.:)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja nou dat vind ik dus wel meevallen. Je moet gewoon veel meer spelers tegenkomen. Een paar honderdduizend mensen spelen deze game en dan kom je eens in de 10 minuten iemand tegen. Je moet gewoon veel mensen tegenkomen, dit zuigt.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop ook dat je in TDU2 niet zo snel auto's verdient. Je kon in het begin door een vehicle transport perfect te behalen ofzo al een dikke auto krijgen. En die 180mph in heavy traffic (en dergelijken) races mogen er van mij ook wel uit. Zo moet je nog eens lekker werken voor je auto's.

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    ze moeten gewoon de wagens beter dan klasse E locken
    en dat je dan doormiddel van achievments te halen elke keer een klasse on-locked

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    De rewards voor de races lager doen, dat je niet binnen 10 min 1 mil hebt maar dat je er bijv. 3 ur over moet doen

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee man dat is juist relaxed.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat vind ik dus echt niet relaxed. Wat is er dan leuk aan om een dikke wagen te hebben, die je ff binnen 10 minuutjes verdient? Ik wil juist wat meer werk doen voor verschillende (exotische en zeldzame) auto's!

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het zeker met je eens, maar ze hebben die servers zo gemaakt om te voorkomen dat er teveel gamers op 10 vierkante meter komen. Maar er zouden er zeker 20 mensen in de server kunnen.:9

Uiterst goed idee, want nu ik nog Expert ben, denk ik bij mijn collectie van 10 auto's en 4 motoren 'het is wel genoeg zo', en dróóm ik nog echt van een A klasser of een andere dure bak(of een mooi huis), zonder ze kunnen te betalen (zo hoort het). Als ik champion ben kan ik in 10 minuten al een McLaren kopen en dan vervolgens denken 'ik had toch maar liever een Enzo' en dan blijft het zo doorgaan. Nee, ik werk en spaar liever voor mijn auto's, en als ik dan met moeite een hypercar weet te kopen houd ik hem ook echt een paar maanden. Ik heb momenteel van al mijn auto's nog geen enkele verkocht, behalve de Viper die ik ruilde voor een Corvette, want die Viper spint al als ie stilstaat. En als je niet zo makkelijk geld kan verdienen worden ook 'waarde voor je geld' en dan soort dingen belangrijk._O__O_ Dat heb ik echt veel liever, daarom wil ik in TDU geen champion worden en wil ik dat ook in TDU2 zien. Maargoed, ieder zijn smaak natuurlijk.

18. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij dan ook 13 of 14:confused::confused: Ga jij na de zomervakantie ook naar de tweede:confused:

PS : Ik voeg je ff toe als friend dan kan ik de elite club joinen en je makkelijk op zoek via de map van TDU;)

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 12, maar ik heb op de basisschool een klas overgeslagen.

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    had jij mij zoown voice clip ding gestuurd gister?(ruben online)

zoja, k zou graag t spel wille hebbe maar k heb ook ouders, en die verplichten dan weer alles enzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina