Supreme Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 12eaper, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

Candyman Guest

Fool, dat is toch het mooie beetje uitslagen voorspellen. Gebeurt bij sport ook alle daags. Maarja iedereen weet toch dat qG wint dus discusierren is nergens voor nodig daar heb je wel gelijk in :):

2. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk de qGers willen natuurlijk dat qG wint, het zit hier vol met fans. Maar op live iedereen zegt "SG pak qG want ik mag qG niet. Ik hoop dat jullie winnen.*

Zelf heb ik geen 1 probleem met qG, zijn toffe gasten. Maar daarom als je alleen maar arrgument gaat zeggen ja qG wint omdat ze goed zijn gaat het nergens over.

Zeg dan teminste nog uitslagen van qG wint met 5-4 4-5 5-4 ofzo.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Op live? ja daar ben ik het mee eens. Op lan? wordt het interessant. Beide teams zowel qG als SG zijn goed op lan. Het hangt er vanaf hoe beide teams zich voorbereiden. Maar ik denk dat het een hele interessante wedstrijd wordt waarbij beide teams kunnen winnen. :)

4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Word een mooie match, weet ik zeker. Vrees alleen dat qG toch doorgaat, weet niet of je ze hebt zien spelen, deze jongens hebben de shit wel op orde. sG vs pGh is uiteindelijk 6-7 geworden, denk niet dat dit gaat lukken tegen qG. Wel wens ik iedereen succes

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Geluk dwing je af vriend

Is er een mogelijkheid dat deze games worden opgenomen? lijkt me wel interesant :)

6. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand 'altijd'nummer een is dan wille mensen wel eens wat anders .. maar zegge van 'ik mag qG niet'dat is nergens op gebasseert omdat zoals je zelf alzegt het toffe gaste zijn .. ik ben natuurlijk voor qG maar ik vind het wel leuk dat de buddies van qG mee in de finale staan .. zoals er nu naar uitziet kom ik mee kijke ;)

7. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik dat nou niet wil!!!

8. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(

dan kom JIJ toch niet :D

9. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Just kidding!!!\o/ Wordt zeker chill!

10. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit zijn teminste redelijke reacties! }:]

@ Deadbringr, ik had het over het feit dat dat onze "Fans" zijn, en hun voor ons zijn. Als ik zeg maar jou vraag wie wilt er gaat winnen. Dan zeg jij qG, niet SG natuurlijk.

Dankje wel mauperd! Maarja we zullen zien.

11. Candyman

Candyman Guest

Iederen op live zegt ''SG pak qG want ik mag qG niet. Wat je hier zegt zuigt ''Marjor Cock'' ik weet niet of je weet hoeveel cocks dat zijn, maar dat zijn er een hoop. Iedereen, weetje hoeveel dat is? Dat zijn er zelfs nog meer als ''Major Cock''

Het argument qG wint omdat ze goed zijn lijkt me goed. Lijkt me een beetje moelijk winnen als je altijd billen koek pannen koek krijgt. Dit argument lijkt me perfect naast het feit dat het GOW team jullie al heeft verslagen in de poule fase van het tournooi.

qG mag ik niet, heb je het dan over de naam :confused:

5-0 5-0 5-0

:'-(

Maestro = qG support \o/

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2007
  12. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slet.

13. Candyman

Candyman Guest

mooi he :lol:

14. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Please gebruik eens een argument. Zelfs de beste kunnen verliezen dus waarom zouden zei dat niet kunnen? Ik bedoel misschien klapt qG dicht? en dan?

Kijk je praat poep, dat over ik mag qG niet zijn mijn worden niet zijn mensen die dat zeggen tegen mij op live, daarom wij zouden moeten winnen omdat qG niet lief, aardig is.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Reaper verspil geen tijd door met hem te praten. Ga liever gewoon spelen/oefenen. Das veel verstandiger :)

eC gaat zijn team ff op orde stellen daarna mag je zoveel met ons oefenen als je wilt. qG kan het natuurlijk ook vragen.

Als er wordt betaalt dan verklappen we de tactics niet :cool:

16. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik misdaan :9

17. Candyman

Candyman Guest

Mooi he _O_

18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, tis geen sportieviteitscup!

Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  19. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    ok w/e

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ NaNo, qG heeft nog geen één match verloren op LAN en echt nog maar een enkele op LIVE. We hadden SG al ingepakt in de poules en hoezeer ik het SG ook gun, ik denk toch dat qG door zal gaan.

Daarbij hebben wij duidelijk de overhand in LAN games gespeeld, naast alle practice bij Ken thuis en de verschillende LAN's. Ook gaan we 3 en 4 Juli naar Birmingham om daar de grootste LAN party van Engeland bij te wonen met zowel het UK als het NL team.

XL LAN - Matchbox360.co.uk

Voor SG was het, ze zeggen het zelf ook, een hele verassing zover te komen, voor ons wat dit een minimum wat nagestreefd moest worden.

Nogmaals, succes SG en qG.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina