Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha, dat lijkt meer op de besturing van een auto dan van een paard! *)

Nou Tsux, dat... sucks. :D

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Als hij in augustus komt, dan hebben ze dus totaal geen ontwikkeltijd meer. Het kost minimaal iets van 12 weken om alles te kopieren, distribueren en noem het maar. Dat heb ik ooit eens gelezen over een Harry Potter film, en het lijkt mij bij games ook wel van toepassing. Voor de special- en visual effecten en dergelijke, dat kost allemaal extra tijd. ;):9

3. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me ook dat grote veranderingen niet meer plaats kunnen vinden. Het is afwachten. Ik hoop wel op een demootje om een eerste indruk te krijgen. Anders wacht ik met aanschaffen tot de eerste ervaringen hier.

4. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van gold (definitieve build van de game) naar release date (in de winkels) duurt meestal 3-4 weken.

5. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een ding dat ik wel nog graag zou willen weten zijn de online mogelijkheden van dit Two Worlds. Ik meen dat je met 8 man online kunt gaan? Maar is dit ook een essentieel onderdeel van het spel? Zoals in dat je soms wel met mensen moeten teamen om bepaalde dungeons door te komen? Of is het meer een aardigheidje dat erin zit, het kan wel, maar is nergens nodig? Mij lijkt het namelijk heel vet om eerst een character te levelen en vervolgens met andere dungeons in te gaan. Bijna MMORPG achtig dus, waar je instances hebt die je samen met een groep in moet.
    Dit zou voor mij namelijk wel eens de rede kunnen zijn om het spel uiteindelijk wel of niet te kopen.

6. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn bepaalde quests voor de online modus, dus dat zullen wel een stuk sterkere of meer vijanden zijn die je niet in je eentje aankunt.

7. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Online is meer leuk erbij. Kan wel maar het hoeft niet. Als je het wel doet kun je een aantal quests doen waar je anders nog een heel aantal levels mee moet wachten. Daardoor kun je eerder aan een goede uitrusting komen.

8. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owkee, dat zou voor mij wel al een reden zijn om het te kopen. Eigenlijk lijkt me dat sowieso nou net hetgeen wat echt leuk is aan dit spel, om samen met anderen de wereld te verkennen.

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, ik denk dat we dat allemaal zo langzamerhand hopen.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is dus zeker geen 15 Juli en niemand weet precies wanneer dat die uitkomt? Lekker kut is dat. Had zo gehoopt dat ik 2 worlds nog in de vakantie kon spelen :mad: .

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De vakantie is nog lang niet voorbij, man. 8)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar ik wil meer in de vakantie doen dan alleen RSV :9 .

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    btw over dat online gebeuren --> je speelt met een ander character... dus niks van overzetten van beter armor enz.

15. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ay, das wel balen. Dus ik kan niet met mijn eigen character online gaan? Das inderdaad toch wel weer een minpunt voor mij.

16. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer groot minpunt voor mij.
    dat The Elder Scrolls 5 amar komt

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar die gaat niet online |:-

Best wel kut dat je niet met je eigen character online kan. Maar heb je dan zoiets als in Diablo II? Dat je je online character gewoon kan lvl'en en saven om later weer verder te gaan?

18. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Southpeak (de ontwikkelaars) staat 20 augustus :x. Dus: JA, nog meer uitstel |:-8)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ow ja? :9
    Wanneer? Is er al meer info?

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    lol nja dan hoef ik the two worlds niet meer te kopen..... bioshock & blue dragon komen dan uit genoeg games om me verloopig dan bezig te houden

two worlds in de prullenbak :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina