Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johnb52

    Johnb52 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu belt met de xboxline, dan krijg je n nieuw verhaaltje, tenminste, het was anders dan dat ik vorige keer belde...

    over dat ze nu achterlopen met repareren enzo...

    maar na 15 minuten en 3 seconden had ik het antwoord: binnen 5 tot 10 werkdagen krijg ik m terug, en als compensatie krijg ik maar liefst 1 maand xboxlive GOLD! hoera
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  2. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    yes ik hoorde het vannochtend ook op rtl nieuws*) oh dan heb ik garantie tot mei 2009O-)

    alleen vandaag is de zestiende WERKdag dat ik mijn xbox kwijt ben ff bellen :confused:
     
  3. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Reparaties duren max. 25 werkdagen....
     
  4. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    20 juni opgehaald.27 juni was er hoor ik net ana de telefoom.plus 25 werkdagen..is iets van agustus:mad:
     
  5. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen mij zeiden ze echter maximaal 15 werkdagen.... en ik heb gebeld en die man zei ja als ze tegen jouw hebben gezegd 15 werkdagen .... ik kreeg een paar spellen aangeboden maar ik heb gekozen voor de wireless headset :{ heb liever me xbox terug _0/
     
  6. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet et, ik mag niet klagen, maar waarom zegt elke medewerker toch wat anders?:confused: Ik heb dan wel eeen gratis Crackdown wat natuurlijk mooi is maar waarom mag ik dan geen wireless headset kiezen?:9
     
  7. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie ik heb de oplossing voor klemmende dvd lade: beetje blazen en je 360 ff schudden en hij gaat weer soepel open :p.
     
  8. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een email ontvangen met een code daarop moet ik hem uitknippen en op doos plaken of wat? wie kan mij helpen?
    krijg ik nog email of niet?
     
  9. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste Update:

    defect: 14-6
    ups gebeld:16-6
    opgehaald: 18-6
    afgeleverd M$(volgens UPS): 20-6
    Mail M$ ontvangst: 27-6
    Received at service center: 27-6
    No pending repair: 2-7
    Mail M$ verzending: 2-7 (Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference )
    UPS status veranderd in "transit": 4-7
    Xbox ontvangen: 6-7

    Nieuwe xbox MFR nov 2006 in zijn geheel stiller. nu samsung drive ipv Hitachi

    defect: herrie bij het afsluiten van Forza2 daarna alleen maar "unreadable disc"
    MFR 09-2006

    Ben nog steeds niet ontevreden tot nu toe!!!!.
     
  10. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit alweer op werkdag 27, het gaat hard zo
     
  11. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er gisteren niet en toen kwam die dus ik had een briefje in de brievenbus, Maar het is al bijn vijf uur dus gebeld met UPS komen ze hem voor 6 uur brengen. Wachten dus.
     
  12. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nog een vernieuwde versie ofzo aan te komen van de 360 die minder snel kapot gaat (niet de elite dus). Ik wil misschien een 360 kopen maar de vele berichten over 360's die kapot gaan houden me nogal tegen.
     
  13. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, lees nou eens het topic door. Het wordt vaak genoeg gezegd dat er inderdaad veel mensen zijn die problemen hebben met de rode ringen, maar zoals Peter Moore al zegt is het niet zo dat er 10 miljoen mensen zijn die met een kapotte xbox zitten.

    Dit lijkt soms wel als je de fora leest, maar bedenk wel dat juist de mensen met problemen in dit soort topics posten, en niet degene die al vanaf de launch een goed werkende 360 hebben.

    Daarbij zijn het vooral de launch consoles waarbij dit soort problemen voorkomen. Nieuwere consoles schijnen hier minder last van te hebben. Wat betreft de Elites die nu kapot gaan, het gerucht gaat dat dat voor een deel oudere consoles zijn die zijn omgebouwd tot Elite.

    Je kunt dus met een gerust hart een 360 kopen. En zoals je eerder hebt kunnen lezen is de garantie voor mensen met de rode ringen verlengt tot 3 jaar, dus mocht je problemen krijgen kan je je 360 zo laten repareren. Je schijnt daarbij nu ook nog eens je eigen 360 terug te krijgen, dus wees niet bang dat je een refurbished console van iemand anders terug krijgt.
     
  14. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah oke, bedankt in ieder geval voor je reactie.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarstraks bleef mijn nieuwe xbox hangen tijdens forza. Maakte ook een raar geluid. Hoop maar dat die het lang volhoud...
     
  17. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jongens, "no pending repair" betekent ook niet alles. Heb net gebeld naar de klantenservice en vernomen dat het op mijn wachten (Nu 4 weken) nogmaals 4 weken gaat duren. Krijg wel compensatie, maar ik denk dat ze nu bij alle Xbox-en die langs komen daar een koel-element voor die overhittingsproblemen er in willen plaatsen. Dus voor mij is het nog ff wachten :mad:, lekker zo in je vakantie :mad: :mad: :mad:

    Dus voor iedereen die ze Xbox daar nog heeft: "Keep your fingers crossed"

    Edit: Na mijn telefoontje staat er nu wel iets leuks: Empty Box Shipped to Customer. :confused: Altijd spannend |:-
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mijn 360 deed het vanavond gewoon weer :D
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wacht maar, wordt steeds erger ;)
     
  20. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat is een kwestie van tijd. Meestal korte tijd. Vorige week zaterdagavond veel vastlopers en bevroren beelden. Zondag ging het wel weer. Maandag pas kunnen gamen na een aantal keer opstarten, dinsdag weer erger. Vandaag alleen maar beruchte knipperende rode lampjes. Over and out. Wordt maandag door UPS opgehaald. En het is pas mijn 3e Xbox in een jaar...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina