Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vind 't bovenste plaatje wel mooier, wapen heeft ook meer detail. Maar goed, ik ga 't verder niet beoordelen op basis van twee screenshots. Ben erg benieuwd naar wat we volgende week allemaal te zien krijgen. :)

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ook inderdaad, maar goed, ik ben één van de weinigen die de multiplayer al mooi vond ......... :thumbs::+

3. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe :+ Heb de beta helaas niet zoveel kunnen spelen, maar vond 'm grafisch absoluut niet slecht zoals velen beweren.

Wat meer 360 vs. PS3 stof: Interessant artikel op Next-Gen.biz

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie die nieuwe screens van pgr4 al gezien, vet hoor!

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vond ze eigenlijk aan de matige kant..... mooie voertuigen, maar matige surroundings.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bwa, het ziet er toch zeer vet uit. PGR3 was al mooier dan forza 2. En pgr4 walst er gewoon overheen.
    Die moto's zien er op sommige screens zo realistisch uit...
    Vraag me af welke racers Sony op E3 gaat laten zien. GT 5 laat nog lang op zich wachten he...

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ik zeg het niet snel maar goed.... here I go....................

Boss, je hebt gelijk! :b:

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    pgr3 is zeker niet mooier als forza2! ik speelde laatste pgr3 weer op de full f1 ring dus het meest vergelijkend met forza omdat het een racecircuit is, en forza ziet er toch echt een klap mooier uit! maar pgr4 is weer een klap mooier als forza echt tof!

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    die hadden ze dus ook gevonden. nu maar hopen dat het probleem verdwijnt.

edit... :lol: ik was een paar pagina's terug... het ging dus over het hardware probleem van de 360 en de garantie verlenging.

Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind echt dat je de alising in forza enorm hard ziet. En veel jaggy's... Toch spijtig. Maarja, is het dijk van een spel hoor, daar niet van :).

@Xwon: Héhé*)

11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een goede zet van MS zijn fouten toe te geven. Ben er erg blij mee. Zo kunnen we weer vertrouwen in MS krijgen. Neemt natuurlijk niet weg dat er nog veel mensen zijn die problemen hebben en misschien nog wel krijgen.

Maar hoe zit het nou met die garantie. In Nederland hebben we garantie van 2 jaar. Heb ik dan u 3 jaar garantie? Of geldt het alleen voor mensen met een gerepareerde 360? Een nieuwe garantie, of vanaf de koop datum.

12. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    heb je alleen de demo gespeeld zeker? want in het volledige spel zie je amper jaggies

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Aan z'n Gamertag te zien heeft ie ook 't volledige spel :+

@Ralfje,

Het extra jaar garantie geldt alleen voor 360's die kampen met 't 3 rode lampjes probleem.

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    die drie lampjes kan je zo voor zorgen :p en soms heb je een keer die drie lampjes, waarna hij het weer doet, dus als je 360 stuk is, dan kan je gewoon aan de telefoon zeggen dat je drie lampjes had... denkt mij

15. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108

Haha my mistake :+ maar dan nog ik zie amper jaggies, maarja welles nietes verhaal geen zin in lats :b:

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oké, jaggy zijn minder dan in demo, dat is een feit. Maar die alising zie je nog altijd heel fel(niet als je een foto neemt) tijdens het spelen. Op die auto's(de karteltjes) zie je het fel. Vind ik heel spijtig. Ook soms als ik achter mij kijk, dan zie je het ook fel op andere auto's, en dat komt de belichting niet ten goede...

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sega laat zich kennen hiermee. VF5 zou geen online mode krijgen omdat alles bij VF5 om precieze timing draait en één kleine happering in de internetverbinding kan fataal zijn, vandaar dat ze geen online mode in VF5 zouden doen, dat past niet bij de serie, tenminste volgens Sega. En nu zit hij er wel in. Microsoft verplicht trouwens dat er een online mode in elke game moet zitten, Sony (nog) niet.
    Ik lees net dat VF5 op de 360 in Japan ook niet online gaat.

Waarschijnlijk komt er een update voor de PS3 versie voor een online mode, net zoals Namco met Tekken 5 DR doet, tenminste voor Europa en Amerika doen. Sega speelt echt een vies spelletje. Niet dat een online mode mij boeit. Vind online gaming in fighters persoonlijk niks, speel liever tegen een persoon in real life, is veel leuker als je dan zijn ass kicked. :)

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

En:

Bron

Topicstatus: