Zoals Stridone zegt: Timesplitters 3 (Future Perfect)
Waarom?
De singleplayer is erg geestig.
Het spel is best 'luchtig', maar is tegelijkertijd ook een perfecte combi van actie, humor en goede gameplay.
Je hebt bij zowat elk level een 'compagnon' (toepasselijk per level) en wanneer je besluit coop te spelen, is player 2 die compagnon.
Multiplayer is met 4 man te spelen op 1 xbox. De usual stuff (Assault, Free for all etc). Bots zijn in te stellen, alsmede wapens.
Je gaat van oudheid naar jaren '60, naar toekomst en het nodige wat daar zon beetje tussen in zit. Ik dacht dat dit mij niet zou aanspreken, maar dat had ik grandioos fout.
Het spel zit vol lijpe personages, lompe geweren, leuke verhaallijn en uitspraken of handelingen die vele malen een glimlach op je gezicht toveren.
Leuke singpleplayer & veel plezier met maten met multiplayer.
Daarnaast kan je trouwens ook je eigen mappen maken en daar in ronddwarrelen om wat volk een portie lood (of laserstralen ^^) toe te dienen.
Stel je daar echter niet té veel bij voor, je kan niet alles zelf bepalen en er is een limiet aan beschikbare ruimte ('blocks' geloof ik; dit kost x blocks en dat kost y blocks etc..) maar er zijn zeker leuke mappen mee te maken, en is een aangename toevoeging.