pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    De mods zijn momenteel actiever aanwezig in dit topic dan de pG mensen zelf. Laten we daar even verandering in brengen ;)

    Locustgod komt morgen (eindelijk) terug, we zullen hem alle vernieuwde tactiks moeten leren. Dat wordt dus nog een hoop scrimmen de laatste paar dagen.

    Ik wil alvast BabyKing bedanken voor het invallen voor hem, je speelde goed jongen :) Dus ook namens Named en Rbert, mocht iemand voor het WCG ziek worden ben jij de vervanger ;)
     
  2. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Site van GameNations is down:

    Robin zegt:
    wat is er aan de hand met de site?
    mr mien || zegt:
    die is down...zijn gehackt paar keer moeten nu een andere oplossing vinden die snel gerealiseerd kan worden.
     
  3. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_LOL_O_ 8)qG?8)

    Ghehehehe! het valt mij ook op dat de admins dit topic onder de loop hebben liggen! vind het wel een hele eer moet ik zeggen. en jongens ik moet jullie nageven, good job. Ik heb namelijk een s****t hekel aan die dikke stinkende Jaap, wat is dat een viespeuk!
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden we hiervan jongens? Ik ben het er opzich wel mee eens (mede omdat er toch geen clantag voor m'n naam staat ;) ).
    Maar wat vinden jullie hiervan.
     
  5. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke bullshit... Er is sowieso al een andere Nemesis hier, en qG gaat toch niet uit elkaar... Komt allemaal door die "clans" die starten en in minder dan een maand weer uit elkaar gaan.

    Misschien kan er een profieloptie komen waar je je clan en clantag in kan vullen. Zodat hij je clan onder je gamertag laat zien, en de tag voor je username. Zo heb je dat hele probleem niet meer, maar heb je wel je tag nog. Dit is makkelijk mogelijk, aangezien ik zelf ook met vB werk.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor jou is het idd dubbel kut, misschien moet je nu alvast een andere nick gaan bedenken ;)
    Just teasing.
     
  7. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah jow admins, Van Nemesis kan je het absoluut leren.
     
  8. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar een tip...
     
  9. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    redelijk dood hier
     
  10. axiK

    axiK Guest

    pG is toch dood. Ic3 is dé shit nu..
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit
     
  12. axiK

    axiK Guest

    Laat ik dan maar zeggen dat het er wel zo naar uitziet. Het enige belovende pG team was pGh en die zijn geslacht op WCG en disbanned.
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik dacht dat pGh het wel beter zou doen, jammer voor ze .. SG was bij mij toch al favoriet over pGh, vooral op LAN.. Hopenlijk pakt pG beter uit op UT2004, ze hebben kennelijk enkele veelbelovende en snelle spelers op die game..
     
  14. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    is wcg dan al begonnen :confused: ah ben ook lkkr op te hoogte iemand die me wil informeren?
     
  15. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    best wel... :lol:
     
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu.. met 1 ronde GESLACHT! Maarja wacht het maar even af..
    Het is trouwens niet disbanned, ik laat de jongens even aankloten i.v.m. vakantietijd.
     
  17. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed besluit Robin. Ik ga proberen binnen nu en een aantal weken mijn re-entry te maken en ga met een aantal punten beginnen.

    Gesprek met beide leiders: Rem en 3Kings

    Alpha zet ik stop (dit is vanuit mij een officieel besluit) Ik wil dat Rem zich op andere games gaat richten.

    Daarnaast wil ik meer solo spelers hebben om meer te kunnen doen met sponsoren, media en spelers in de toekomst.

    pGh zijn nog steeds LAN en tournament winners in mijn ogen, mijn mening is echter wel dat een aantal spelers wellicht aan een solo carriere moeten gaan denken, denk niet dat gears ze nog lang genoeg zullen boeien om hiermee naar het volgende WCG te gaan. Vanuit mij zullen ze alle support gaan krijgen om er iets moois van te maken.

    Jongens geloof me er is alweer een hoop bullshit gelul op het forum te vinden maar laat ik 1 ding duidelijk stellen, dit is wellicht anders als in wat andere clans. Robin en ik hebben goed en eerlijk contact en niets maar dan ook niets wordt verzwegen en beslist zonder dat we daar goed over gepraat hebben. Als Robin er voor kiest om tijdens vakantie tijd met IC3 te spelen dan moet ie dat zeker doen, hij zet hier echter niet direct het mes in de rug van pG, zijn spelers of mij. Het feit dat robin nou eenmaal in trek is bij andere clans kun je ook niet ontkennen, echter denk ik dat hij zich moet blijven richten op het management van de/ een clan en vind ik niet dat ie zo maar even bij IC3 als speler aan moet sluiten, IC3 kan goed management wel gebruiken, het talent wat er nu zit kan onder Robin zijn vleugels groot worden, en het is gebleken dat IC3 door mismanagement al 3x dood gegaan is.

    Je kunt niet tussen clans blijven switchen, zeker niet na je eerste tournament loss, het is naar maar uit ervaring sprekend komen er ook wel weer een aantal waar je op zult winnen als clan met games als gears wordt dit echter moeilijk vanwege het feit dat nu al bekend is dat GoW2 geen WCG game gaat worden, de hassle en techniek is te zwaar om goed te ondersteunen voor de grote toernooien.

    Ikzelf zit ontzettend in dubio wat er moet gebeuren met pG, ik ben 4 weken weg en wat ik opgebouwd had is eigenlijk vrijwel ten gronde gericht door allerlei leuke omstandigheden. Dit neemt niet weg dat gamen me in het bloed zit en dit betekent 1 ding, MaUp3Rd is niet weg, niet dood en komt terug met een knetterhard team en knetterharde spelers, waar en wanneer!??? DAT WEET NIEMAND!

    Ik heb het succes niet zo nodig maar vind wel dat het talent wat er in Nederland loopt een eerlijke kans moeten krijgen om groot te worden op de grote toernooien. Misschien is zelfs terug naar mijn roots de oplossing en zal ik terugkomen met een semi-console, semi-pc idee.

    Jongens tot snel, geniet van de rust en laat je niet gek maken. Het is vakantietijd, dit betekend, bier en tieten. Iedereen die eindelijk geslaagd is, gefeliciteerd. tG en qG wij zien elkaar in off-corso en wellicht als ik het op mijn heupen krijg ook nog wel in Seattle.

    pG tot volgende week, we bellen en we gaan een plannetje maken tot Januari.

    ciao

    MaUp3Rd
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Emh we zien elkaar met SG en qG. Ik zou niet weten wie tG is en wat ze komen doen. Semi-PC Semi-Console is inderdaad beter, wij werken er nu ook aan om met een PC sectie te komen.

    GoW2 Géén WCG game, geen idee hoe je hieraan komt ;-).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2007
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zei JJ van GK op het WCG
     
  20. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    en jj organiseert het?

    gow2 komt tog nog lang niet. gow is dood na wcg.

    halo 3 en ut worden de nieuwe games dnek ik.
     

Deel Deze Pagina