[Forza 2] Photo Mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 12 jun 2007.

1. Niels G

Niels G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi wagentje hoor. Leuk effect om die wielen.:thumbs:

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  3. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die ANWB en de taxi er wel goed uitzien.:)

4. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    De kenteken van de ANWB auto is echt vet _O_

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Iemand zou eigenlijk een zwarte mercedes taxi moeten maken, gewoon een zwarte auto met blauwe kenteken platen.

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dank je, ;)

Jah vond ik ook wel goed gelukt, pure toeval trouwens, want pas toen ik de foto ging nemen zag ik dat er ook een zon bij scheen, ff wat bijgesteld om hem er mooi op te krijgen, en voila.

Jah soms wel, tgaat wel wat te snel indd.

Maar weet je wat het is, het gebeurt ook bij bijv. de Ford GT40, of de Ferrari 330 P4, dat zijn auto's uit 1966 en 1967, en het gebeurt volgens mij ook bij normale gezins wagens (k'heb er nog niet echt op gelet), dus het gaat wel wat bij te veel wagens en te snel. Maar bij de meeste R klasse auto's heb je wel gelijk ja.

Hier nog ff een paar foto's:

LOL 8)

;)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Head Ninja, bij gezinsauto's gloeien de remmen ook als je hard remt. Ook al zijn het standaard remmen.

Die laatste 2 foto's zijn echt geweldig!! Die tekst is té droog. :thumbs:

@ Metal Mark, dat flowerpower design ziet er wel grappig uit. :cool:

9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Na 10 ronden op de Nissan Speedway en een enorm spannend gevecht om de derde plek tegen J Way 33 was dit het resultaat bij de finish, hij (in de BMW) kwam langzaam dichterbij maar het was net niet genoeg. Het verschil was uiteindelijk 0.002 sec. :)

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Doet me denken aan die eerste teaser/trailer van Forza 2 en die BMW trekt zelfs een beetje op die auto in die trailer qua kleuren :+.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    veeet:D
    bij mario kart 64 heb ik wel eens gehad adt ik precies gelijk met de nummer 2 aankwam, en omdat ik eerste stond toen hij me net ging inhalen, won ik8)

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Racen zoals dat bedoeld is. Vet hoor _O_

13. JeePee

JeePee Guest

Tja, Nissan Speewday... ik weet niet in hoeverre dat nog als 'racen' beschouwd kan worden.

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    De Indy 500 is de belangrijkste autorace van het jaar in de VS, dus als je allemaal ongeveer dezelfde auto hebt, is het zeker goed racen.

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nooit een grote fan van ovals geweest maar die race was tot nu toe mijn leukste met FM2, geen enkele keer contact, constant wisselingen van posities en uiteindelijk een foto-finish. :)

16. JeePee

JeePee Guest

Indy 500 is rete spannend omdat je weet dat er ieder moment iemand snoeihard de muur in kan gaan. Verder is degene die als 2de de pits uit komt na de laatste neutralisatie de winnaar. Snap ook niet waarom hun een 2 weken lang durende kwalifiactie hebben... Al start je laatste, met behulp van gele vlaggen win je alsnog. Don't get me rong: ik vind de Indy 500 ook erg vet, maar dat is niet omdat er zo kwalitatief goed geraced word.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe je auto om een paar banden te vouwen: 8)

In deze race kreeg ik toch een behoorlijk calimero gevoel met mijn Lancia Delta :eek:
    Wel gewonnen natuurlijk :cool:

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nu heb je zelf de controls in handen. Als je maximaal aantal ronde rijdt op Nissan Speedway, en de hele race is zo close als op dat shot, dan is zo'n overwinning echt wel lekker.

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hmmm, k'had toch wel wat meer van jou verwacht. Bij de Indy 500 is het echt niet alleen ff wat rondjes rijden en een beetje chillen achter het stuur. Het gaat daar met gemiddeld bijna 300 KM/H, en soms zelfs met 380 KM/H, k'heb eerlijk gezegd een F1 auto of iets anders dat nog nooit in een echte race zien doen. Bij de F1 ligt de gemiddelde snelheid rond de 230 KM/H en dat is nog snel, en de top snelheid van een race ligt niet ver boven de 360 KM/H. En je weet zelf als geen ander dat hoe sneller hoe moeilijker, met name boven de 300 KM/H grens, bij de Indy rijden ze dit constant, bij de F1 alleen als er het perfecte rechte stuk voor is. Ik zeg niet dat ze beter racen bij de Indy dan bij de F1, maar het is stukken moeilijker dan je denkt. Daarnaast is het afstellen minstens zo belangrijk. Bovendien leggen ze bij de Indy, 200 rondjes af, dit komt neer op zo'n 500 mijl of 800 KM. In de F1 zo'n 53 rondjes en 191 mijl of 306 KM. Als je 800 KM moet rijden met een gemiddelde snelheid van 300 KM/H dan doe je daar zo'n 2 uur en 36 min over. Dit met alleen maar hetzelfde rondje moet slopend zijn, ook als je constant die super hoge snelheid te verdragen hebt. In de F1 rijd je echter dus zo'n 300 KM met een gemiddelde snelheid van 230 KM/H, dit komt neer op zo'n 1,5 a 2 uur. Nou weet ik dat F1 coureurs meer te verdagen hebben met de G krachten enz. Maar vlak echt de driving skills van de Indy 500 coureurs niet uit, want die hebben het in vele opzichten zwaarder, en moeten daarom dus meer aan kunnen, wat dus ook met driving skills te maken heeft. En ja in het opzicht van crashes heb je zeker gelijk, die zijn extreem spectaculair in de Indy 500. ;)

20. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Met trots gemaakt (:p) KIRBY!

Mijn 1966 Ford GT40 met max. speed 410,7 kmp!

De motorkap moet nog goed worden dit was even snel snel!

Mijn Porsche:

Is ook nog niet helemaal af.

Deel Deze Pagina