Heb je een oranje lampje of een rood lampje als je de Wii uitzet? Als je een oranje lampje hebt is je Wii namlijk niet uit maar staat hij stand by. Dan moet je ff bij je Wii instellingen 24-connect & stand-by internet uitzetten. Als het goed is gaat je Wii dan echt uit als je op de powerknop drukt en zal je een rood lampje krijgen. Waarschijnlijk zal je adapter dan ook stoppen met zoemen.
ok hartelijk bedankt, ja ik hem de wii nog maar paar dagjes en nog maar eventjes kunnen wii sports uitesten , zal eens eventjes naar kijken
Bij de MM in Hengelo lag een groot aantal Wii's te wachten op hun nieuwe baasje. Alleen is de game-aanbod nog steeds behoorlijk bagger
Mee eens, het games aanbod is niet goed. Een hoop crappy titels. Gelukkig tilt een game zoals Resident Evil 4 de kwaliteit weer wat omhoog.
kheb daarstraks wii sports gespeeld, was het na 1 uur kots, maar dan ook kotsbeu. Zeer raar, want op de reclame leek het zo leuk, alsof je de sporten echte aant doen was.... Ook wat redsteel gespeeld, pfff, wat is dat, dat zwaard gaat dus niet eens fatsoenlijk mee... Mnee, sorry hoor, maar ik wil het revolutionaire aan de wii nog wel eens zien... Volgens mij wil iedereen het maar hebben door de overgehypte wii-reclame, dat eigenlijk bedrog is. + omdat de prijs aantrekkelijk is. Welja, volgens mij gaat die snelle verkoop snel stoppen, zeker als de wii maar sneller en sneller achter geraakt op de kracht van xbox360 en in minder mate: ps3
Mijn Wii (voeding) maakt sinds vanmorgen ook een irritante zoemgeluid. In de meubel zit nog een aparaat dat een raar geluidje maakt , het lijkt een thermische-beveiliging dat zich steeds uitschakelt.
Ik vind jouw mening maar raar... "sneller achter geraakt op de kracht van xbox360 en in minder mate: ps3" Dus jij beweert nu dat de xbox 360 een stuk sterker is dan de ps3? Laat me niet lachen, man. Die machines zijn ongeveer even sterk en heel misschien is de ps3 ietsjes sterker. Daarnaast gaat de verkoop van een product niet om het feit dat het de mooiste graphics heeft. Kijk naar de DS, die verkoopt meer dan de Xbox 360, PS3 en PSP bij elkaar.
Zou het een defectje zijn ofzoits.. Als mijn wii aanstaat maakt het geen zoemgeluid meer het is alleen als de wii uitstaat (rood lampje dus )
De voeding was altijd muisstil , maar nu komt er een harde irritante zoemtoon uit de voeding. Omdat de voeding nog eventjes door zoemt als de stekker eruit is , ben ik bang dat een condensator niet lekker meer is.' Toch morgen maar eventjes bellen met Nintendo !!!!
ja, laat hier dan iets weten als het kan Alvast bedankt EDIT: Heb zonet wat opzoek werk over dit gezoem gedaan en het is blijkbaar een veel voorkomend probleem, mensen die al naar nintendo helpdesk hebben gebeld die zeggen dat als je je stoort aan het geluid het je mag omruilen voor een nieuwe, maar het geeft geen problemen, het maakt alleen lawaai Ikzelf stoor me er wel aan, als ik slaap vooral dus zal ik ook maar eens helpdesk bellen voor een nieuwe mag ik weer eens wachten en ik heb hem nog maar net
En jij vindt dat niet storend ? op www.wiitalk.co.uk is er een hele thread over dit probleem en er kan blijkbaar wel op lange termijn schade aan de wii komen en in het ergste geval ontstaat er vuur maar dat is bullshit Ik ga morgenvroeg een bellen naar de service om een nieuwe in de plaats te krijgen omdat mijn wii in mijn slaapkamer staat en snachts vergeet ik soms wel eens het stopcontact uit te trekken en dan lig ik lekker warm in mijn bedje en dan hoor ik zo plots dat zoemend storen geluid, mag ik weer uit mijn bed stappen en dat stopcontact eruit trekken.Het stoort toch echt wel hoor.
Heb sinds vandaag een Wii Ben er zeer tevreden mee en is leuk om met meerdere spelers te spelen binnenkort maar eens mario party 8 kopen dan!
Kom er zojuist achter dat alle NES, SNES en Megadrive Games geen beeld geven via component.. N64 Games doen het vreemd genoeg wel? Met de standaard meegeleverde kabel ondervindt ik geen problemen.. Iemand enig idee/ervaring hiermee, heb een LE26R82B van Samsung en gebruik een Nintendo Component kabel. (en de Wii kan onmogelijk kapot zijn, dit is een nieuwe die ik van de Technische Dienst van Nintendo heb ontvangen gisteren)
Same here, om 8- of 16-bits spellen te spelen moet ik mijn Wii ook aansluiten met de standaardkabel. Ligt dus niet aan je TV of Wii