The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoel je zo'n altaar waar je black soulgems kan maken. Daar heb je 1 keer in de zoveel dagen zo'n cirkel.

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet welke je bedoeld maar daar was het niet. Het was helemaal in het Zuid Westen. Het zag er ook niet uit als een bug het je zag een roze streep vanaf de horizon naar de hemel gaan. Mja ik zag dit toen ik niet zo gek ver was in Oblivion. Dus ik dacht dat hoort er allemaal maar bij maar later niets van gehoord ofzo. Mja zal dan misschien toch een foutje zijn.

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je heb meerdere altaren hoor

4. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik de quest Cure for Vampirism gedaan. Helemaal volgens het boekje. Nadat de vrouw van de Count zo'n drankje heb gekregen dacht ik zelf er ook 1 te krijgen. Maar dan moet ik 24 uur wachten op de Count. En als ik dan terug kom, krijg ik 2500 gold, maar geen drankje om mezelf te genezen. Daarna wordt ik volledig vampier en weet ik niet meer wat ik er aan kan doen.

Dacht ik eindelijk de oplossing te hebben, en eindelijk vampier-af te zijn. Blijkt het tegenstelde het geval te zijn.

Ik word er een beetje moe van, ik wil geen vampier zijn. Iemand nog suggesties? Alvast bedankt.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heb je die potion al in je inventory en hoef je hem alleen maar op te drinken.

6. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man!

Ik zal vanavond eens kijken of ik niet toevallig die potion in mijn inventory heb zitten. Alvast bedankt voor de tip. Ik hoop dat ik die potion heb. Want ik word een beetje moe van de hele tijd in het donker te vertoeven. Haha.

7. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen

Ik heb even een vraagje.

Ik ben pas begonnen met de main quest toen moest ik een deadric artifact brengen, maar die had ik dus al. De Skeleton key, ik geef die key dus maar nu ben ik hem kwijt. Ik heb er niet meer naar om gekeken dus heb ik alles ook gewoon weer gesaved. Ik kan nu dus niet meer zo makkelijk kisten open maken.

Weet iemand een manier om die key terug te kunnen krijgen?

Alvast bedankt,

Greetz promise

8. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen manier om je artifact terug te krijgen, ik heb Azura's star gebruikt en die ben ik nu ook kwijt, misschien heb je toch nog een andere savegame? Anders is er helaas echt geen mogelijkheid :mad:.

9. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb er maar 2 die waar ik zelf op save en de auto save :mad:. Wat is die Azura's star dan? en wat kan je er mee?

Ik kan nog wel een spel kopen voor veryhard lock ofzo. Dan kan ik alles gewoon open doen met magic.

Greetz promise

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Die spell kan je zelf maken, gebruik ik ook altijd voor elk slot.

11. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik daar voor nodig dan? Want ik kan al spellmaking doen in de mage guild.

Alvaste bedankt,

Greetz promise

(als je niet snel genoeg antwoord ga ik je lasig vallen via live ;)

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig ben ik er snel bij vandaag, maar voeg me gerust toe :b:.

Elke spell waarmee je sloten kan openen is goed, ga dan naar de Arcane University en naar het spellmaking altar. Selecteer het open lock (of iets dergelijks, is alweer even geleden) en raise het effect daarvan naar het maximum.

Kost niet veel en super handig.

13. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, dat moet ik ook maar eens proberen.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Of je word even gewoon level 10 en gaat dan The Skeleton Key quest bij Nocturnal Shrine tussen Leyawiin en Bravil aan de grens met Elsweyr. Hier hoef je niet te offeren geloof ik, en je hoeft bovendien niet te investeren in spells en dergelijke. Kun je later wel doen, want dat verdien je wel met de Skeleton Key. Deze is onbreekbaar en opent ook elk slot dat er te vinden is in de wereld van Oblivion. ;):)

15. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen is er het probleempje dat hij de skeleton key in de mainquest aan martin heeft gegeven (als deadric artefact) wat nou juist zijn probleem was:+

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    OMG?! Ja, dat is behoorlijk pijnlijk. Daar gaat je miljoen aan Gouden Septims! Zonde, nu heb je nooit meer rap een irritantie quest die je snel kunt afmaken. Die spells zijn echt niet goedkoop, sommige kosten 10.000+ septims. ;):)

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Welke spell?

18. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt ik ga het is even proberen.

Ik sta nu op 90.000 gold, dus ik heb er wel 10.000 voor over ;).

Greetz promise

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gewoon willekeurige. Sommige zijn echt belachelijk duur, maar daar moet je dan ook al heel wat uren voor het spel hebben gespeeld. ;)\o/

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry, maar dat is zo'n beetje de meest domme actie die je kunt doen :+ Er zijn zoveel Daedric artifacts te krijgen in het spel (voor elke Daedra Shrine quest krijg je er een), en jij geeft de meest waardevolle weg :D Skeleton Key en Azura's Star zijn echt onmisbaar in het spel. De minst waardevolle is het Ebony Blade die je krijgt bij de shrine of Mephala, of Volendrung die je krijgt bij de shrine of Malacath. Die kun je dus het beste weggeven aan Martin. Voor jou helaas te laat, maar misschien een tip voor anderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina