Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Maakt mij niks uit, van mij mogen ze best de SP een keer dik voor trekken, of in elk geval niet verneuken omdat de MP weer eens voor moest.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Gewoon na de vakantie en dan nog maar 3 weekjes! HALO 3! YEEEAH! Eerst maar ff van de vakantie genieten. Wat trouwens niet echt lukt met dit baggerweer.
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar kon je wel op wachten jah :). Denk dat het gewoon gamerpics zijn, wel geinig dat ze dat doen. 08.00 onze tijd?
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ben benieuwd.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Nou, ze zijn een toppertje hoor. Not. :p
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Opzich zijn er in halo1 en halo2 ook genoeg glitches te vinden, en over hostvoordeel hoef ik denk ik ook niet te beginnen:emo:

    Maar ik snap je punt verder wel hoor:)
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Toffe 3D screenshots <3
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Marketplace staat een gratis theme en een set Gamer Pics op je te wachten bij Halo 3 :) It's Bungie day!
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, zien er goed uit :eek:

    *Theme en Gamerpicture maar is downloaden, morgen kan het niet meer....
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Las het vannacht ja, tijdelijke zooi te downloaden alleen vandaag. Zometeen de 360 maar ff aanzetten dan :)
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, die download stuff valt me een beetje tegen. Zo kan ik ze ook wel tekenen. Een paar pictures zijn wel aardig maarja.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kan dat wel trouwens? Zijn armor is rood, zelfs in de boeken is er geen Spartan met rode armor.
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die download ook niet geweldig. Had gehoopt, dat er wat filmpjes kwammen waarmee ze op de Brute Chopper reden.
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is geen rode armor, maar wat meer metaalkleurig waarmee ze terug willen gaan richting Halo: CE. Dit staat tenminste in de nieuwe weekly update. De artists hebben alles verder hetzelfde gelaten als bij de eerste screen, maar voor een iets andere texture gekozen. Het lijkt nu een beetje rood, maar het moet uiteindelijk dus richting donker grijs gaan ofzo.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben kleurenzwak, ik kan sommge kleuren slecht onderscheiden. Maar ik ben ook hopeloos outdated zie ik, thanks voor de uitleg. :thumbs: Er was imo niks mis met het vertrouwde groen, though.
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, laat ik nou ook slecht zijn in kleuren herkennen. :9 Rood of niet, Bungie zegt dat het metaalkleurig moet zijn. O-) Vond het groen ook wel mooi. Sowieso zaten daar wat meer details in die textures en zag het er wat meer beschadigd uit. Gaf wel een mooi effect imo.

    Oja, er zijn nog wat 3D screens vrijgegeven. Twee van de Brute Chopper en twee van verschillende armors. Verder ook nog een coole artwork:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er goed uit! Maar wat is dat ventje achter die spartans? Die oranje met die minigun.
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat is een andere skin. Deze kun je kiezen in de Multiplayer.
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag 08 juli 2007 - Ondanks de recente stortvloed aan Halo 3 informatie, blijkt opnieuw dat er genoeg dingen zijn die we nog niet weten. De website GamePro ging langs bij Bungie, de ontwikkelaar van de Halo serie, en kwam terug met een mooie lijst aan nieuwe informatie omtrent het aankomende Halo 3. Lees verder om te zien wat deze lijst inhoudt.

    1. De Brute shot bevat nu zes rondes per clip en schiet directer. Ook zijn de projectielen minder zwaar, waardoor het mikken een stuk gemakkelijker wordt.

    2. Tijdens de ontwikkelingsfase heeft Bungie een sniper rifle gemaakt waarmee ze kratten konden lanceren met een snelheid van 150 km/h. Dit om te ontdekken hoe de omgeving en personages zouden reageren op dergelijke voorwerpen.

    3. Bungie is op het idee gekomen om 'detachable turrets' toe te voegen om spelers een tijdelijk gevoel van onoverwinnelijkheid te geven. Belangrijk is dat je na een beperkt aantal kogels al weer over zal moeten schakelen naar een normaal wapen.

    4. De Mongoose zit in Halo 3 i.p.v. in deel 2 vanwege de grote technologische vooruitgang op het gebied van bijvoorbeeld de physics. Bij het ontwikkelen van het voertuig in Halo 2, slaagde het team er niet in de Mongoose natuurlijk aan te laten voelen. Dit is nu echter wel mogelijk.

    5. In Halo 3 zal één derde van het vechten bestaan uit Melee combat. Hierbij moet je denken aan strijd leveren met je vuisten en plasma swords.

    6. De gedachte achter Halo 3 is dat er veel 'vehicle vs. vehicle combat' plaats zou vinden. Dit zou echter lastig worden wanneer je niet altijd over een voertuig kunt beschikken en om deze reden heeft Bungie de Spartan Laser ontworpen; een wapen dat krachtig genoeg is om voertuigen te kunnen bestrijden.

    7. Het online matchmaking proces van Halo 3 zal redelijk gelijk zijn aan dat in deel 2, alleen dan met de nodige verbeteringen.

    8. In Halo 3 zal het zeer makkelijk zijn om met een specifieke groep samen te blijven om vervolgens verder te kunnen vechten in andere wedstrijden. Hier heeft Bungie veel aandacht aan besteed aangezien veel mensen behoefte hadden aan het echt kunnen kiezen van teamgenoten.

    9. Alle belangrijke statistieken omtrent je personage zal je terug kunnen vinden op je eigen persoonlijke pagina en ook op de website van Bungie zullen interessante stats te vinden zijn.

    10. Volgens Bungie zal vooral het opslaan van filmpjes en het aanpassen hiervan, een populaire bezigheid worden. Je kan na iedere online match de wedstrijd opnieuw bekijken vanuit iedere gewenste camerahoek. Vervolgens kan je specifieke stukjes knippen en plakken en zo je eigen filmpjes samen voegne.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina