[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die nog steeds geen wii hebben bij mediamarkt rotterdam stonden er zeker wel een stuk of 30

2. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Zero! Was niet de bedoeling om te cross-posten maar deze is wat meer in de picture dan de andere thread!

Hier mag Nintendo trouwens wel iets aan doen, vindt het nogal irritant om continu de kabels te verwisselen..

Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De stapel Wii's was bij de MM in Hengelo gigantisch.

Begrijp niet waarom Nintendo nog steeds niet met een firmware update is gekomen , die het probleem van de verschillende kabels oplost.

Dan heeft de PS3 heet veel beter voor elkaar , kan de games van de PSone en PS2 gewoon spelen via de HDMI.
    De games worden ook nog eens upscaled naar 720p , 1080i of 1080p

4. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou nu ze eindelijk de juiste hoeveelheid wii's in de winkel hebben vind ik het hoog tijd voor eindelijk een goed spel kan zelf niet wachten op de nieuwe fire emblem Goddess of Dawn wat het vervolg is van de gamecube het spel is natuurlijk al een hele tijd uit in japan

Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja PS1 en PS2 spellen zijn dan ook geen 8- of 16-bits spellen. N64 games zijn ook gewoon te spelen met de Component kabel, het betreffen alleen de 8- en 16-bits spellen die niet werken via Component. Weet ook niet waar het mee te maken heeft, maar het is wel een beetje irritant dat je steeds van kabels moet wisselen jah.

6. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @melbuuln: als ik jou versta dan zou een firmware update dat probleem met dat gepiep van de voedingskabel oplossen ?

7. basovich

basovich Guest

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had het over de tv-kabels en niet over de voeding.

Zal morgen even met Nintendo bellen , wil graag een nieuwe voeding hebben want het irritante gepiep vertrouw ik niet helemaal.

9. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werken de SNES spellen anders perfect met component kabel. (heb ook zo'n Samsung LE nogwat)

Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  10. Speedy NL

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, dan ben je voorlopig de enigste.. Melbuuln, Zero en ik hebben hetzelfde probleem..

dus lijkt me sterk dat jij de enigste van ons bent die geen probleem heeft met het afspelen van 8 en 16 bits games.. of heb je toevallig je firmware nog nooit geupdate? dat kan natuurlijk de boosdoener bij ons zijn!

11. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Firmware heb ik wel ge-update, dus daar kan het ook niet aan liggen. Een vriend van mij heeft ook een component kabel (en ook een Samsung LE nogwat) en bij hem werken ook alle Virtual Console games gewoon (NES, SNES en N64).
    Daarbij komt ook nog eens dat hij een officiele kabel heeft en ik een 3rd party, dus daar kan het ook al niet aan liggen.

12. Speedy NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan blijft t gissen wat de boosdoener is.. TV of Wii. maarja misschien vindt Nintendo er nog een fix voor!

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lig er persoonlijk niet zo wakker van, maar ik vind het wel vreemd om te lezen dat klaarblijkelijk niet iedereen er last van heeft :eek:

Officiƫle Nintendo Component kabel i.c.m. een Samsung SyncMaster 244T hier.

14. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te denken over een wii te kopen. zijn er nog steeds tekorten of als ik bijv naar de dixons/bartsmit ga dat er dan genoeg liggen?

15. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ze weer volop hoor. Was laatst bij de MM en ze hadden letterlijk een pallet vol met Wii's in de winkel staan.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag toevallig een mail met aanbiedingen van de Bart Smit gehad:

17. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn :) ik ga me ds verkopen en een wii kopen:) thx

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM lag een hele grote stapel met Wii's , maar vraag me wel af of dit de verkoop zal stimuleren.
    Door de grote stapel Wii's zag je de overige consoles (Xbox,Xbox360,PS2 en PS3 ) niet meer.

Mijn voeding maakt vandaag veel minder lawaai dan anders.
    Zal wel bang zijn geworden , wilde vandaag namelijk met de helpdesk van Nintendo bellen.

19. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand iets af over een actie bij de intertoys? voor 300 euro ofzo? kan iemand mij hier iets over vertellen?:)

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Is gewoon een Wii Sports Pack met de sims 2 huisdieren erbij.

Deel Deze Pagina