Godgloeiende als je die vent al hebt dood gemaakt bij die laatste sidemission die jij er neerzette, hij komt niet meer terug he? DOH
Heeft iemand miss wat tips voorme hoe je makkelijk enemys killed met Demon Arms - t wilt mij niet erg lukken (nog 0 kills ermee )
Rest word alleen maar beter wat ik wel kut vind als je een andere chapter doet dat je dan ook die collectables dan hebt van toen...dus mag ik ze weer allemaal gaan opzoeken godver....
Is dit spel echt zo erg dat 'ie niet verkocht mag worden in sommige landen? Ik hoorde 't net van iemand. Dat is toch niet waar?
Sommige stukjes zijn dan ook wel extreem, maar wie wil dat nu niet? The Darkness is gewoon een heerlijke shooter.
Hoi GEBRUIK SPOILERS Om bij deze een primeur te verneuken, in de volgende PU krijgt TD een 93 gereviewed door Steven.
Hey, ik ga vanmiddag een nieuwe game halen en ik ben er nog niet helemaal uit:{ Ik wil misschien The Darkness gaan halen, maar wat ik mij afvraag is of de Multiplayer goed is of niet?
De Mp is te karig imo. Weinig modes en geen darkness powers. Dus komt gewoon op een snelle FPS uit online. Voor de SP zou ik hem wel zeker gaan halen.
de single player owned dood, ik heb in TIJDEN niet zon goeie SP game gespeeld. De MP is helaas nog niet zo goed, te veel lag > maar we hopen allemaal op een update.. en dan kan je MP nog heel erg leuk worden!
verdomme, ik heb hem net uigespeeld op hard maar heb niet de achievement gekregen.. blijken veel meer mensen problemen mee te hebben. klote glitch hier nog mensen die hem ook niet gehad hebben. zijn er mensen die misschien tips om hem wel te krijgen? bedankt
Ben net de deur uit naar Butch! Ik ga dan wel even terug naar Jenny als het nog kan. Geweldig spel dit, uitstekende sfeer!