Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    PES 2008​

    [​IMG]


    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport
    Release: 4e kwartaal 2007


    Algemene Info:


    National Teams
    • Austria
    • Belgium
    • Bulgaria
    • Croatia
    • Czech Rep.
    • Denmark
    • England
    • Finland
    • France
    • Germany
    • Greece
    • Hungary
    • Ireland
    • Israel (New)
    • Italy
    • Latvia
    • Holland
    • Northern Ireland
    • Norway
    • Poland
    • Portugal
    • Romania
    • Russia
    • Scotland
    • Serbia
    • Slovakia
    • Slovenia
    • Spain
    • Sweden
    • Switzerland
    • Turkey
    • Ukraine
    • Wales
    • Angola
    • Cameroon
    • Ivory Coast
    • Ghana
    • Nigeria
    • South Africa
    • Togo
    • Tunisia
    • Costa Rica
    • Mexico
    • Trinidad & Tobago
    • USA
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Colombia
    • Ecuador
    • Paraguay
    • Peru
    • Uruguay
    • Iran
    • Japan
    • Saudi Arabia
    • South Korea
    • Australia

    Teams
    • English Premier League - No Licensed Teams (at the moment)
    • French Ligue 1 - Fully Licensed League
    • Italian Serie A - Fully Licensed League
    • Dutch Eredivisie - Fully Licensed League
    • Spanish La Liga - Fully Licensed League

    • Bayern Munchen
    • Anderlecht
    • FC Brugge
    • Dinamo Zagreb
    • FC Copenhagen
    • FC Honka
    • Olympiacos Piraeus
    • Panathinaikos
    • AEK Athens
    • Rosenborg BK
    • Wisla Krakow
    • Benfica
    • FC Porto
    • Sporting Lisbon
    • Spartak Moskva
    • Lokomotiv Moskva
    • Celtic
    • Glasgow Rangers
    • Red Star
    • AIK
    • Hammarby IF
    • Helsingborgs IF
    • IFK Göteborg
    • FC Basel
    • Besiktas
    • Fenerbahce
    • Galatasaray
    • Dynamo Kiev
    • Boca Juniors
    • River Plate
    • Internacional
    • Sao Paulo

    Stadions (ps2 versie)
    • Red Cauldron - Anfield, Liverpool
    • Magpie Park - St James, Newcastle
    • Lutecia Park - Parc Des Princes, Paris
    • Massilia Stadium - Stade Vélodrome, Marseille
    • Borussia Stadium - Westfalenstadion, Dortmund
    • Hauptstadtstadion - Berlin Olympiastadion, Berlin
    • Blautraum Stadion - Schüco Arena, Bielefeld
    • Orange Arena - Amsterdam Arena, Amsterdam
    • Rotterdam Stadion - De Kuip, Rotterdam
    • Catalnonia Stadium - Camp Nou, Barcelona
    • Estadio Palo - Estadio Mestalla, Valencia
    • Stockholm Arena - Råsunda, Stockholm
    • Cuito Cuanavale - Vodacom Park, South Africa
    • Diamond Stadium - Newlands, South Africa
    • Estadio Gran Chaco - Estadio Alberto J. Armando / 'La Bombonera', Argentina
    • Amerigo Atlantis - Estadio Nacional
    • Nakhon Ratchasima - Niigata Stadium, Japan
    • Kanji Dome - Sapporo Dome, Japan
    • Dietro Monte Stadium - Kashima Stadium, Japan
    • Porto Folio - Yokohama International, Japan
    • Queens Land Park - Nagai Stadium, Japan
    • Haze Hills - Olympic Stadium, Japan
    • Occhio Del Mar - Oita Stadium, Japan
    • Ayase-Nakano Stadium - Saitama Stadium, Japan



    meer info


    XBW Gamepage


    Screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Filmpjes
    [gt]23222[/gt]
    HD Teaser
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2007
  2. basovich

    basovich Guest

    aangezien PES 7 nu PES 2008 is geworden en die andere startpost nou niet echt zo héél mooi was;)..
     
  3. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    eh njaa? die andere thread was toch goed? of wou je zoo graag de starterspost hebben? vaag..
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als hij z'n startpost regelmatig update, zie ik het probleem niet. Iig heb ik zin in deze titel.
     
  5. basovich

    basovich Guest

    zeker ben nu wel beetje uitgekeken op PES 6;)..


    gebeurde tijdje terug hetzelfde, ik had een guitar hero topic aangemaakt. scheen het guitar hero 2 te gaan heten..kwam daar een topic van en werd die van mij geclosed omdat er geen 2 instond, was precies dezelfde game;).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2007
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Shingo Takatsuka "Pro Evo / Winning Eleven is geen game"

    Als we Shingo Takatsuka mogen geloven ligt er straks één voetbalgame minder in de schappen dan wij allemaal denken. Pro Evolution Soccer (Winning Eleven in het land van de rijzende zon) zal namelijk helemaal geen game zijn.

    Wat het dan wel is? Welnu, volgens Takatsuka zal Pro Evolution Soccer een ras-echte footy-sim worden. Je zult niet langer proberen door AI-routines heen te breken, of proberen de code van de game tegen zichzelf te gebruiken. Zijn voetbalgame zal een realistische weergave worden van het voetbal, waarbij het spel constant op en neer golft en je tegenstander je tactiek doorziet als je steeds hetzelfde probeert. Met Teamvision zal de ploeg als een éénheid denken en niet langer als elf individuën.

    De game zal bovendien twee nieuwe features kennen ten opzichte van de vorige editie, Pro Evolution Soccer 6. Zo kun je je tegenstander aan z'n shirtje trekken, en tijdens de pauzestand zul je de coach tegen z'n team zien staan schreeuwen via Picture-In-Picture technieken.

    bron: FOK!
     
  7. basovich

    basovich Guest

    dat is dan mooi klote als dit gebeurd:confused:. dus volgens hem wordt het een soort coaching spel??
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij zegt ie dat de AI gewoon erg goed wordt. Ik begrijp hier niet uit dat jezelf de controls niet meer in handen hebt.
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, de AI wordt gewoon superrealistisch, als je dit bericht moet geloven.
     
  10. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal jij uit dat het een soort coaching spel wordt ?
     
  11. basovich

    basovich Guest

    footy-sim.

    ja ik heb bij het woord sim meer iets van simulator;). weet ook niet waarom ik daaraan denk, denk van simuleren net zoals bij fifa:9.

    maar ik zit er dus naast:9.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2007
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Simulatie is proberen de game zo dicht mogelijk bij de realiteit te brengen. Zie ook FM2 als race simulatie.
     
  13. basovich

    basovich Guest

    oke;)..maar bij fifa kon je toch altijd bij 'career mode' een wedstrijd simuleren of spelen. dus dacht ik bij simuleren aan coachen;).
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, je kan juist FIFA hier niet mee vergelijken.
    Dat is een arcade-voetbalspel en zij maken zich niet druk om realistische gameplay. Jawel, de gezichten zijn daar foto-realistisch, maar dat heeft niets met de gameplay te maken.

    Als Konami zegt dat het een voetbalsimulator wordt, moet je denken aan die teamvision waar ze het over hebben. Jij probeert bijvoorbeeld steeds vanaf de zijkant de ballen voor te zetten en dan in te koppen: Na een paar keer heeft de teamvision van PES door wat je doet en dan gaat hij de buitenkanten zó afschermen dat jij die voorzetten niet meer kunt geven.
    Dus dat lijkt heel erg op de echte voetbaltaktiek en daarom hebben ze het er over dat het een voetbal-simulator wordt.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  15. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze al dit kunnen waarmaken word deze game zo vet!!
     
  16. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws: Cristiano Ronaldo wordt het gezicht van PES 2008

    Dinsdag 10 juli 2007 - Konami heeft vandaag aangekondigd dat Cristiano Ronaldo hét nieuwe gezicht wordt van PES 2008 – de nieuwste versie van de Pro Evolution Soccer serie, van welke wereldwijd al miljoenen exemplaren zijn verkocht. Hij zal dan ook wereldwijd op de cover van de game terug te vinden zijn.

    Middenvelder Ronaldo wordt beschouwd als één van de grootste voetbaltalenten; de 22-jarige is dan ook vaste basisspeler van het Portugese nationale team. Zijn ongelofelijke bal controle en trucs die inmiddels zijn handelsmerk zijn geworden hebben hem al ontelbare prijzen opgeleverd, waaronder de PFA’s 2007 Player en Young Player of the Year awards. Als onderdeel van de overeenkomst, verschijnt Cristiano Ronaldo op verpakkingen en op winkelmateriaal voor Konami’s PAL versies van PES 2008, naast ander speciaal geselecteerd talent waarvan details later openbaar gemaakt worden.

    De Ronaldo deal is gemaakt terwijl Konami zich opmaakt voor de launch van PES 2008 dit najaar. Het spel komt uit op PlayStation 3, Xbox 360, PC-DVD, PlayStation 2, PlayStation Portable, Nintendo DS en mogelijk later nog op de Wii. Een belangrijk nieuw element is het revolutionaire Teamvision AI system, dat de spelers intelligenter maakt en de spelers hun eigen strategieën beter uit laat werken. Verder wordt er heel veel aandacht besteed aan gedetailleerde en verfijnde elementen als gezichtsuitdrukkingen en plooien in shirts, uitgebreide edit modes in alle Next Generation versies en meer controle dan ooit tevoren.

    “Cristiano Ronaldo is het meest interessante talent in het moderne voetbal,” zegt Jon Murphy, Pro Evolution Soccer Team leider voor Konami. “Het past gewoon dat een speler met zoveel vakmanschap deel uitmaakt van een spel dat zo dicht bij de werkelijkheid staat en zoveel uitdaging biedt. Zijn enthousiasme voor PES 2008 zal men terugzien in het spel, en we kijken er naar uit om in de komende maanden met hem te mogen werken.”

    “Voor mij is er geen enkel spel dat kan tippen aan de gratie en voetbalkunsten van PES 2008,” voegt Cristiano Ronaldo toe. “Elk element in het spel is enorm gedetailleerd, en met de close control en de ongelofelijke snelheid is het de meest complete simulatie van echt voetbal tot op heden.”

    bron: www.xbox360only.nl
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat een ramp, die duikelaar op de cover :mad:
    Ik weet dat sommige mensen op het web goed zijn in het maken van hun eigen covers. Dan doe ik die wel in mijn doosje. Ik hoef die gigantische kaartenaaier en duikelaar niet. Die cover gaat gelijk de prullebak in. :mad:
     
  18. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha han, je hebt aan de ene kant wel gelijk ja;) maar weer 4 nieuwe screenshots he , op insidegamer, en ik ben blij dat portugal nu echte shirtjes heeft en niet die van pes 6 want daar irriteerde ik me mateloos aan;) waar ik me ook aan ergerde was het kettingkje van C.ronaldo in pes 6, die heeft hij nou ook niet meer:D
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk die op de cover .Dat is spijtig .Ik haat man u en die zeker .Maar het spel wordt prachtig.Dus die cover gaat er mooi af
     
  20. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het ook eigenlijk niet uit wie erop staat, of het nou Ronaldo is of dirk-jan derksen, ik kijk naar het spel(Gameplay), niet naar de cover;) die is niet speelbaar ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina