Lekker dubbelzinnig weer Ik hou niet van een puntje aftrek.. ik trek hem dan liever in het geheel af zeg maar.
wcg 2007 nou we hebbe het meegemaakt deze week wij fod zijn zonder inschrijving in gedeelt in poul d van de voorondes van wcg 2007 . echt wazig wij hebbe met de clan besloten hier gewoon niet aan mee te doen omdat fod hier niet klaar voor is . ik heb ook naar de het bestuur van wcg nl 1 mail gestuurd en om verklaaring gevraagt . ik hoop snel 1 mail terug te krijgen . mathic
Aaaiiiight. Kom net terug van paintball, was echt vet Alleen werden we hard gespanked door die pro's die het elke week doen met hun M16-wapens... Foto's heeft FoD Mathic gemaakt. Die post ze wel denk ik. Anders wel op www.tpzone.nl
Die gasten die elke week gaan zijn echt n0live.. zag er een paar met stekels op hun helmen en van die kruizen uit WO II van duitsland (nee.. geen hakenkruisen, die andere). Ben jij er ook zo 1?
Nee juist niet, ik er juist zo 1: Ander soort stijl van paintball, veel sneller en ander soort sfeer!