Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oei dit wordt grrruwelijk vet :D:D Hopelijk is er niet in elke klasse 1 voertuig sowieso de beste net als bij pgr3 :)

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Dat wordt een dure maand.

Idd, dat vind ik ook een groot minpunt aan pgr3 online: iedereen kiest altijd de snelste auto. Hopelijk zien we de conechallenges ook niet meer terug, want die vind ik zwaar irritant. In pgr3 zag ik de cones regelmatig totaal over het hoofd, ook al speelde ik met bumperview.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    In PGR3 hadden ze ook de verkeerde kleur. Ik zag ze ook nooit aankomen :9. Cone Challange komen zeker wel terug, in de voorgaande 3 delen zaten ze ook dus....cone challange met je motor, word de bom...

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Motoren vs auto's, dat vind ik echt helemaal niks. :mad: Met een motor kun je toch véél makkelijker inhalen.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Maar op je motor wordt je weer 10x makkelijker hard van de baan gereden en bij een fout lig je gelijk op je plaat. Daarom ben ik benieuwd hoe dit uitgewerkt gaat worden.

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daarom had ik het liever gescheiden gezien. Een auto kun je dwars of de berm in rijden. Maar een motorrijder is veel kwetsbaarder... Ik ben kritisch over deze keuze, we zullen zien!

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die conechallenges mogen er van mij ook wel uit! Heb je ook echt geen plezier aan...wel leer je je auto beter kennen.
    Over het feit dat iedereen altijd de snelste auto kiest...komt door het geringe aantal auto's. Forza telt 300+ auto's. In elke klasse heb je enkele wagens die gelijkopgaand een van de snelsten zijn.
    Met 130 auto's zal dat wat moeilijker gaan worden in elke klasse.

En is het al bekend of de oude raceklassen met de opzet uit PGR2 er weer inkomen?

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Gaaf man, PGR met motoren. Kan niet wachten op dit spel.
    Gelukkig heb ik Forza om de tijd te doden...

9. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0

CAPARO T1 _O_

10. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    WTF:D
    Wat een plaatje!
    Ten eerste: dat landschap!
    Ten tweede: die oranje auto, Le Mans ofzo?
    Ten derde: die baan! doet me een beetje denken aan Florence uit deel 2. Die smalle straatjes. Laat maar komen dit spel!

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik dacht eerst aan de KTM auto, en aan Monaco F! circuit maar die zit er dus niet in8)

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  13. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Die Oranje wagen staat volgens mij in de laatste versie van TopGear Magazine.

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is geen shot van PGR, maar van een andere, oudere game die ook motoren tegen auto's liet racen.

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    zoals welke game, oke, TDU laat ook auto's vs. motoren, maar ik herken die weg dan niet hoor.

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat wel van PGR4 hoor, het circuit is namelijk Macau ^^ (circuit kennis komt tog nog eens van pas 8) )

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die oranje wagen had wel een hele gare bocht. Of hij neemt die bocht wel heel raar :+

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik word er eigenlijk wel beetje somber, zowat verdrietig, van dat Londen er weer is. Dit was vast en zeker al heeell lang bekend.. maar ik wil Rotterdam :mad: Dit is toch al de 4de keer ofzo dat Londen er weer in zit? Ik ken al die bochten nou zo onderhand wel 8)

19. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Dit wordt de 2e keer dat Londen er in komt. Maar ik ben het met je eens verder hoor, Londen is zwaar saai. We willen Edinburgh en Florence terug:D Of een totaal andere stad. Maar Macau komt dus in PGR4?

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik dacht dan eigenlijk de 3de keer :9 Aangezien die ook in het eerste, derde en vierde deel komt. Tweede weet ik, nooit gekocht :9 Helemaal vergeten eigenlijk:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina