De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik merk nu dat mijn S81B een rare kijkhoek heeft, want als ik bv helemaal links sta zie ik het wel goed, en is dus 178°, maar als ik buk en dan naar boven kijk is het heel erg slecht,en als ik bv op mijn bank lig is het bovenste gedeelte ook iets donkerder.

    Is hier wat aan te doen, of kan ik beste gewoon wat rechterop zitten, zoals ik nu al doe?
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een foto gemaakt van mijn nieuwe TV (Samsung LE32S62). Let niet op de achtergrond, die is gigantisch overbelicht :p.

    [​IMG]
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vet! Een vriend van mij heeft hem ook en hij bevalt goed! Ik zal over een paar dagen ook eens patsen.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helaas kan ik mijn R71 niet vergelijken met jouw S81.
    Mijn LCD heeft ook een inkijkoek van 178° , maar zowel Horizontaal als Verticaal heb ik en hele mooi plaatje.

    Had laatst een paar vrienden op bezoek en zij waren behoorlijk onder de indruk van de prestaties van mijn LE32R71B.
     
  5. fortesque

    fortesque Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je op 178°?
    Kijkhoek (horizontaal x verticaal) 160/150

    (van de samsung site)

    Ik heb gisteren nog een film gekeken bij een feest op die TV. Ik vond het beeld best mooi alleen is het zwart heel erg grijs en ziet hij er een beetje goedkoop uit.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Misschien is ie in de war met de r serie ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand met welke samsung de LG 32LC51 te vergelijken is?
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Oh, had ik het fout. Maar toch is het raar dat hij dan als je iets naar boven kijkt, een stuk van het bovenste gedeelte opeens donkerder wordt.
     
  9. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. Ik krijg ook een nieuwe
    Probleem is dat ze er maar eentje hadden bij de expert, en er eerst een nieuwe geleverd moet worden door Philips. De tv die ik nu heb word gewoon omgeruild met een nieuwe. Maarja moet daar dus waarschijnlijk 1-2 weken op wachten, eerst wachten op de tv, dan wachten tot ze hem hier kunnen installeren en de oude op kunnen halen ;)
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan de Expert de LCD niet rechtstreeks bestellen bij Philips , of moet dit via het hoofdkantoor van Expert.

    Bij de plaatselijk tvboer (Electro World) had ik mijn bestelde tv de volgende dag al in huis.
     
  11. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een vraagje wat is het verschil tussen de Samsung LE40M86 en de LE40M87?
     
  12. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen idee, wat ik wel weet is dat ik baal dat ik maar 1 dag heb kunnen genieten van mn nieuwe LCD+PS3, en ik nu gelijk ik weet niet hoelang kan wachten net nu ik vakantie heb :mad:
    Of Expert er nou wat aan kan doen ofniet, maakt me geen reet uit, het blijft klote. Wel vind ik het inderdaad wel jammer dat zoiets gebeurd, ik bedoel je betaald +350e voor de service (webshop met afhaalservice hier in Elst heeft de tv voor 350e minder) en dan mag je toch wel verwachten dat dit soort dingen een beetje snel afgehandeld worden. Achteraf had ik natuurlijk gewoon de tv bij zon webshop moeten bestellen maarja, heb me toch weer om laten lullen door zo'n verkoper over dat mensen toch altijd weer terugkomen bij de winkels vanwege de service enzo blabla maarja niks aan te doen
     
  13. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is bij jullie de TV-kwaliteit?
    Ik heb analoog ontvangst via de kabel en ik heb het gevoel dat het allemaal net wat mooier kan. Misschien ben ik dan weer perfectionistisch maar ik weet niet wat normaal is voor een hdtv.
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb ik ook ziet een beetje kleine ruis fzo, maar doe er gewoon digitale ontvanger in en dan klopt alles ::)
     
  15. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dus een abonnement nemen bij KPN Digitenne of UPC?
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hoef je geen aboo voor hoor, je betaald voor da kastje meer niet alleen als je extra zenders wil volgens mij

    Bij @ home dan he moet je wel @ home kabel tv hebben
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  17. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een digitale ontvanger hebt moet er toch wel iets zijn om te ontvangen? Het lijkt mij stug dat je hiervoor geen abonnement nodig hebt.
    Anders zou ik wel graag een link naar zo'n ontvanger zien. :)
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met een antenne-versterker kan je het analoge-beeld een stuk beter maken.
    Maar net zo mooi als bij een beeldbuis tv zal het helaas nooit worden.

    Bij de meeste providers krijg je het standaard digitale-pakket met de zelfde zenders als het analoge-pakket gratis.
    Je moet namelijk wel de digitaledecoder + smartcard betalen (éénmalige kosten) , maar er komen geen maandelijkse kosten bij.
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    behalve als je meer zenders wil dan alleen de standaard
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina