Bij de F1 is de hoogst gemeten top 370.1 km/h (Raikkonen op Monza 2005). Slechts 2 seconden daarna reed hij weer 70 Uhm, logisch? Bij de Indy is het hele rondje volgas... bij de F1 heb je ook chicanes en hairpins weet je wel? Zou je een F1 wagen afstellen op een rondje oval, dan zou de top richting de 400 gaan. I know, vooral concentratie is erg belangrijk, maar als je even het feit mee neemt dat er vrouwelijke modellen meerijden die wonder boven wonder ook nog crashen zonder aanvaring, dan mag je toch gerust zeggen dat de deelnemers niet het beste van het beste zijn Maar je vergeet mee te nemen dat er om de 20 rondjes een neutralisatie is waarin de coureurs met zo'n 70 km/h relaxed achter het stuurtje kunnen zitten. But again: Indy 500 vind ik ook leuk, maar dat is voor 99% omdat ik met de spanning van een crash op de bank zit.
Dat is het allerhoogste van het allerhoogste, bij de Indy gaan ze alleen van de 380 of meer af als ze de pits in moeten. Dat is het em, als je een F1 wagen zou afstellen op een oval dan houd ie dat never nooit het aantal rondjes/kilometers vol als dat een Indy car dat kan. Neej, we weten allemaal dat de vrouwlijke van de coureurs vaak minder goed zijn, dat is ook een grote reden waarom er in de F1 geen vrouwlijke coureurs zitten, hoewel daar wel eens over gespeculeerd werd, en ik het ook niet erg zou vinden als er een kwam, toch denk ik dat het niet snel zou komen. Je bedoeld de pits? Das dan wel weer waar, kvind zelf de snelheid ook ontzettend mooi, maar dat zou vetter zijn als ze met rond de 500 KM/H gingen of konden gaan.
Indy500? Die snelle MC Donald's wagentjes op rechte/ovale stukken? De techniek die in de F1 zit is tig keer beter als heel die Indy kwats... F1 Auto VS Indy op Monaco _0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/ Is kijken na hoeveel minuten zo'n Indycar zijn versnellingsbak en ophanging aan gort rijd En dan te bedenken dat de F1 nog ZWAAAAR geknepen word ivm veiligheidsregels.....
Oke, is goed, laten we dan ook ff een Indycar tegen F1 op een chille oval doen he, wel eerlijk blijven, maar indd hier ging het topic niet over. Nog ff wat van mijn foto's dan:
Jij weer met je teksten , die foto op nurnburging is trouwens erg mooi allen zou ik nog wat met de effecten werken om hem nog iets 'specialer' te maken.
2 foto's van Ferrari's op de Ring. Vind ze alletwee wel goed gelukt. Ferrari F430 Ferrari F333 SP bij een van de mooiste bekalkingen van de baan Ook nog een mooie foto waarbij ik net uit verveling een slip maakte op een recht stuk.
Hier wat van mijn foto's Mooi roze is niet lelijk Vliegen met die vleugels Dik slippen de bocht door...
Zo heb ik er ook nog één haha. De audi is van mij, had echt op t nippertje gewonnen, ging helemaal los op dat laatste rechte stuk, had net 4 auto's ingehaald, nog 1tje te gaan en woesj net voor de finish krijg je dit Volgens mij deed de ring het 'm