Uitgever: LucasArts Ontwikkelaar: Frontier Developments Genres:Party, Bouw en Adventure Release: 19 oktober 2007?? Informatie: Thrillville is is een game waarbij je je eigen pretpark moet bouwen. Er zijn honderden verschillende attracties te maken waaronder achtbanen, mini-golf, arcadehallen en nog veel meer. Je kunt de meeste bizzare achtbanen maken met ringen van vuur, kanonskogels en wisselende stukken baan. In je park kun je gebruik maken van 15 verschillende thema’s, waaronder piraten, horror, ninja’s en maanlicht. Als je je attracties hebt gebouwd kun je zelf plaatsnemen in de attractie en zo genieten van je eigen ontworpen achtbaan. In verschillende mini-games kun je met vrienden talloze uren spelen. In de game kun je er ook voor kiezen om scenario’s te volgen. In totaal zijn er meer dan 105 taken die je kunt vervullen. Bronnen : http://www.insidegamer.nl/xbox360/thrillvilleofftherails - http://archief.xboxworld.nl/news/9130/frontiers-thrillville-off-the-rails-komt-naar-de-xbox-360/
Vind het nogal onrealistisch met die onderbroken achtbanen en ringen van vuur etc. Het lijkt me wel leuk om een paar keer zulke achtbanen te bouwen maar dat zal op gegeven moment ook gaan vervelen. Zijn er ook uitdagingen zoals het geval is bij de rct serie? Dat zou het spel wel een stuk leuker maken. Heb rct1 helemaal grijs gespeeld en er is sindsdien nog geen fatsoenlijk "pretpark" spel geweest dat die ervaring heeft kunnen overtreffen. Ben bang dat het dit spel ook niet zal lukken.
Ik heb alle Rollercoaster Tycoon 1,2 en 3 hier liggen en ik speel ze nog steeds regelmatig. Ik weet niet wat het is maar het gevoel om een pretpark van stoffig woestijnplaatsje te veranderen in een fantastisch pretpark is wel heel vet. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit wat wordt op de 360 omdat al die menutjes beter tot uiting komen op de pc.
voor de pc oke meschien dat die 't dan nog red, naar op de `xbox360 NOOOOOOOOOOIIITT dat die het gaat halen dat word een grote flop
Grafisch ziet het er niet egt oke uit nee maar toch, het lijkt met best een leuke game zie dan die atracties op de screen
Als het dan ook uitkomt op de 360 hoop ik dat ze niet zo monsterlijk veel pop-up problemen hebben als RCT3 want dat begint me echt te irriteren.
dit kan je toch niet spelen op de 360 op de wii kan ik het nog begrijpen. het ziet er lelijk uit en dit ga ik echt niet kopen
ja zoiets dacht ik ook... met zoiets kun je niet meer aankomen op de 360 hoor .... en meende het ook ergens gelezen te hebben ja.
Onrealistisch BAH!!! Wanneer komt er nou eens een realistische themepark build game uit?! Met achtbanen zoals in No Limits... Niet dat neppe gedoe als een baan die hoekig de bocht om gaat of recht omhoog gaat..
Ik vond die demo wel erg vet!! Ik ga alleen geen 60 euro betalen....lijkt hij me niet waard want lijkt me toch snel vervelen...maar die demo was wel vet! Hopen dat echte spel een stuk groter is dan heb ik wel interesse
hij is echt leuk man ! die achtbanen en de minigames vind ik aardig groot en leuk het zijn net XBL arcade games.