Rallisport Challenge 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door rolorob, 30 apr 2004.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    RSC2 is ook niet echt op realiteit gericht hè;)
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan moet je Richard Burns Rally kopen. ;)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    ja absoluut
     
  4. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan moet je alleeen al drie maanden oefenen om een flauwe bocht te maken...
    Dat spel is gewoon niet leuk meer veels te moeilijk... Ik had zovaak dezelfde fout gemaakt, volgens mij lag het gewoon aan die boom :+
    Rallysport is veel leuker om bijvoorbeeld voor een uurtje te spelen en het spel is ook lekker snel geeft echt een kick gevoel om met een rotgang door de bocht te gaan :D
    Owja een van de weinige games waarin ik scheld zo makkelijk is hij *)
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ieder zn smaak. Ik hou zelf meer van wat realisme. *)
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn ogen vallen in eens op de naam van deze thread :p !!

    Want ik vindt dit spel wel relaxed en kijk vaak op live. Maar ik vind NOOIT iemand :{ !!
    Er zijn NOOIT games aanwezig. Is het daar nouw gewoon nooit druk ofzo? Of kijk ik net op de verkeerde momenten :confused:

    Heb deze game al weer een hele tijd maar nog geen ENKEL potje op LIVE gespeeld, dus zijn er nu zo weining online?!

    _0/
     
  7. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las deze topic omdat ik zelf deze rally game net heb aangeschaft, dus geef ik de topic maar even een schopje:D

    Ik heb heel veel WRC gespeeld, maar wat is Rallysport Challenge dan een pareltje, grafisch een topper en adembenemend.
    De besturing is even wennen, maar ben je eenmaal gewend, vindt ik het beter als de WRC serie.
    Nu lees ik veel over de moeilijkheidsgraad en dat het meer arcade is, ik vindt dat op zich prima, wil je puur realistische sim, dan zou je toch met een stuur aan het werk moeten, want dat ga je naar mijn idee niet redden met een controller;)

    Ik vindt dit een geweldige rally game, ik zit soms vol verbazing te kijken en vergeet de bocht:eek: :+
    Kortom een echte topper waar je veel plezier van kan hebben, nu voor weinig te koop en toch grafisch de rally series van de PS2 verslaat.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Dit is waarschijnlijke mijn favoriete racer all-time. Alleen dat Metropolis Street Racing op de Dreamcast me nog meer heeft vermaakt.
    Maar dit spel is gewoon heerlijk. Laatste tijd doe ik een beetje die challenges op LIVE, wat ook wel leuk is.
    Ik heb de game pas 5-6 maanden ofzo, maar zoals anderen eerder al aangaven: leuk om ff 1-2 uurtjes te spelen, en dan kun je het weer een paar dagen wegleggen ...

    Het enige wat ik zonde vind, is dat JAPAN er niet in zit als lokatie om te racen. Dat is nu eenmaal een schitterend landschap om doorheen te crossen, en zat bijvoorbeeld wel in Colin McRae (maar dan regende het helaas altijd, dus dat was dan weer jammer)

    Maar Rallisport is eigenlijk op alle punten beter dan de (rally) concurrentie: graphics, gameplay, etc. De level-design is gewoon zo ontzettend mooi, en blijft boeien.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    deze game was en is gewooon the bom! echt super jammer dat er geen vervolg op komt, want dan had ik hem zekerrrrr weten gekocht
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft toch een heeeerlijke game om te spelen vind ik.

    Ennuh... Rallisport Challenge 3 is/komt toch uit op de 360?
    Nah volgens mij wel, dus als je het vervolg wilt spelen zul je een 360 aan moeten schaffen (tenzij je die al hebt)
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb een speciale RSC3 topic gemaakt, ik hou de info ook erg goed in de gaten.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76404&highlight=rallisport challenge 3

    Het laatste dat ik weet over RSC3 is dat Dice, geen verplichtingen heeft met EA, en dat Microsoft de gene moet zijn die de eerste stap zet voor een deel 3. En ze zouden gek zijn als ze die niet uit zouden brengen, misschien meer info op aankomende E3.
     

Deel Deze Pagina