Hoe rijk moet je zijn al heb je zo een minigun paintball geweer die 98325609832165098321650983256 balletjes per seconde schiet en je gaat elke week?
painballe hahaha we werde verkracht door die gaste maja wel 2 head shots en 20 hits echt vet ik met me boesboes aktie takje op me helm ownde iedreen die langs kwam echt de shit en mboy dikke bloed uit storting op zen nek maja kort om het was mega dope nog is doen kerel
yeah, ik wil fotosj zien! MBoy zn oorlogswond was inderdaad de shit. Die werd ff geraped door zo'n pro met zn automatische gun van dichtbij. Mathic die zo'n struik op zn helm had geplakt was ook zo grappig hahaha
Nee ik doe het bij Dutchpaintball in Mierlo, de grootste in Nederland. www.dutfchpaintball.nl Ja kijk het is super duur als je 1 keer gaat maar als je eenmaal lid bent dan wordt het stukken goedkoper vergeleken met eenmalig. Bv als je 1 keer gaat moet je 10 euro dokken voor 100 ballen, als je lid bent en in een team zit bij dutchpaintball is het 7,50 voor een zak met 500 ballen. Maar als je aan paintball begint moet je wel bereid zijn om er geld in te steken, ik ben nu al zo'n 750 euro kwijt aan spullen en lidmaatschapgeld, de ballen zitten er nog niet eens bij. Maar damn het is verslavend en er is geen chiller sport! P.S. Mijn gun schiet ongeveer 20 bps( balls per second), ligt eraan hoe ik hem instel.
Fotooooosjjjjj!!!! Van links naar rechts boven: FoD BBess, FoD ASjok, FoD DarkSun, FoD FlipSide, FoD Crystal Van links naar rechts beneden: FoD Mathic, FoD MBoy
nou die zuig zoen is FoD mboy met de rooie plekk en tato is FoD mathic ik de foto line up van links naar rechts van foto 1 = FoD bbes ,FoD asjok, FoD darksun , FoD flipside, FoD crystal, en de 2 van onder links naar rechts FoD mathic en FoD mboy
wel dope justice dat je paintbalt man echt harde maar dope sport alleen jamme dat het zo duur is en dat we bij ons in de buurt van denbosch geen paint vereneging hahaha maartoch echt vet
ik heb vroeger ook ge-paintballt toen ik nog op Curacao woonde, .. ik had een Black Magic, Autococker linkje waar ik gespeeld heb
lol en Mathic hoe ist? wist niet dat je in NmE was geweest voor Rainbow kon me echt niet herinneren alleen bij uT voor Gears.
ja ik heb 2 matches gespeelt met nme toen ging al weer weg ik ging helemaal voor gears vondt rainbow niet zo leuk
Nah laatste tijd op Halo kwam ik echt van die cheaters en modders waar je denkt van Nou dankje wel Bungie! Maar mijn xbox is kapot dat kutding maakt krassen op mn games. Maar ik speel nu wel veel R6 vind ik zelf wel wat leuker.
PS: hoe oud is FoD BBes eig? want op de laatste foto zie ik een biertje voor zn neus staan. Niet dat ik daar problemen mee heb ik drink ook wel eens een Bacardi of een palm.