Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hier al eerder op geantwoord, dus ik hoop dat je er wat aan hebt:

    :
    Oorspronkelijk geplaatst door Barto360
    Heb mijn xbox ook nog niet terug, nu +/- 20 werkdagen

    Edit: als ik probeer te registreren bij service.xbox.com kan ik alleen gegevens voor in de VS invullen, wordt ie dan niet verkeerd verscheept ofzo, wat hebben jullie ingevuld?

    Tnx



    Dat hoef je helemaal niet in te vullen. Jouw serienummer is namelijk al met jouw live ID account geregistreerd. Dit komt er op neer dat je je device gewoon zou moeten kunnen invullen, dus: je serienummer, voor en achternaam moet genoeg zijn. Dit lukte mij eerst niet, maar aangezien xbox live support mijn naam helemaal verkeerd geregistreerd had staan heb ik dit goed in laten voeren en toen kwam ik wel op de site.
    Overigens, deze site is niet voor het publiek, maar alleen voor medewerkers. ze wilde me dan ook niet uitleggen hoe ik op de site moest komen, maar heb dat nu (net zoals velen) zelf uitgevogeld. (lekker goed beveiligd dus dat iedereen er toch zelf op kan kijken... )
    Dus zorg dat alles goed is ingevuld, dat was bij mij waarom ie t niet deed.
     
  2. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dus telkens deze mededeling: "A problem occurred, and your request cannot be completed."

    In ieder geval bedankt voor je hulp.
    Moet morgen weer eens bellen. Had vorige week donderdag een foontje terug van het management aldaar maar natuurlijk net zelf aan de praat... Zouden vrijdag terugbellen... niet dus...
    Volgens de laatste toezegging zou volgende week mijn Xbox gerepareerd (als dat mogelijk was anders een nieuwe) terug in huis moeten hebben. Zou daarnaast nog een compensatie krijgen omdat het veel langer heeft geduurd dan mij toegezegd is. We wachten af.
     
  3. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week dinsdag heb ik een mailtje gekregen van microsoft dat me xbox is verstuurd deze kant op. maar de tracking code van ups werkt nog steeds niet.. wtf?:confused:
     
  4. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze melding krijg ik ook altijd.
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn xbox is net precies binnengebracht door UPS (aardige man trouwens). Ben nu weer alle instellingen goed aan het zetten op me xbox en dan maar spelen na al die tijd. Tot nu toe werkt mijn xbox naar behoren. Ben echt heel blij dat hij terug is.\o/\o/
    De MFR-date is 11-11-2006
     
  6. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    deed jouw tracking van ups het??? en waneer kreeg jij de mail dat ie naar je verstuurd is?
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kreeg de mail dat ik hem binnen 2 tot 5 dagen kon verwachten vorige week woensdag. Mijn trackingnumber begon pas vrijdagavond te werken. Dat was ook het moment dat hij ingescand werd voor bezorgen etc. Uiteindelijk werd hij dus vanochtend geleverd.
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    oke man. want ik kreeg die mail dinsdag. en werkt die trackingnumber nog niet...
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien moetje dan even de helpdesk bellen en vragen of je wel het goede trackingnumber hebt gekregen? Ik denk wel dat je vandaag je xbox terugkrijgt aangezien in die mail staat 2 tot 5 dagen en je hebt hem dinsdag gekregen. Dan zou vandaag dus de 5e dag zijn.
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    UPS heeft net ook mijn 360 afgeleverd. Snap alleen niet dat ik dik 7 weken heb moeten wachten,aangezien ik een splinternieuwe 360 heb gekregen. Nu maar hopen dat deze het een stuk langer gaat uithouden.
     
  11. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest ook zolang wachten en kreeg ook een nieuwe, ik denk dat ze eerst gaan kijken of de jouwe te repareren is en zoniet krijg je een nieuwe, dat kost tijd ofzo...Misschien hebben ze wel in alle dingen die ze terugsturen die nieuwe heatpipe ofzo ingebouwd meteen zodat wij, hopelijk, van het probleem af zijn..?
     
  12. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook onderweg terug naar huis. Ik krijg ook een nieuwe en heb 5 weken moeten wachten.
     
  13. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor net van het thuisfront dat UPS langs is geweest en de xbox na bijna 7 weken weer terug is.

    25-05 Opgehaald door UPS
    26-05 Afgeleverd in Duitsland
    11-06 Email van MS dat xbox aangekomen is
    12-06 Contact met helpdesk, xbox daar 28e aangekomen 15 dagen gaan vanaf dan in.
    18-06 Contact met helpdesk, 15 dagen wordt 25 dagen. Na twee keer bellen heb ik recht op compensatie
    02-07 Contact met helpdesk, Xbox staat klaar voor verzending
    04-07 Contact met helpdesk, xbox staat nog steeds klaar voor verzending
    06-07 Contact met helpdesk, xbox is gelabeled, staat te wachten op UPS. Ik vraag om nogmaals compensatie, moet daar later over terugbellen als 2e lijn beschikbaar is. Tot op heden nog niet gelukt om helpdesk te pakken te krijgen (ingesprekstoon).
    09-07 Ups staat voor de deur met xbox

    PS: nooit een email ontvangen van MS dat de xbox daadwerkelijk onderweg is.
    PS2: weet nog niet of het "mijn" xbox is of een "nieuwe".
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helaas, de cleandisc heeft niets geholpen (leek mij ook al sterk dat het dat was, maar kon het proberen).

    Vandaag dus maar even gebeld.
    Gelukkig had ik de doos van de vorige keer nog bewaard.
    (dit lijkt mij trouwens een goede tip voor iedereen; bewaard die doos waarin de 360 terug komt!!)

    Afwachten wanneer het kreng opgehaald wordt dus.....
    Tenzij ik mijn eigen Xdoos terug krijg, wordt dit mijn 4de Xbox.:'-(



    Tevens kreeg ik te horen dat als je de Rode Lampjes krijgt, je garantie 3 jaar is!

    Zal vast wel oud nieuws zijn, maar ik wist het nog niet.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je krijgt zowieso 3 jaar garantie sinds kort. Ookal heb je geen rode lampjes.
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Probleem! Ik zette daarnet mijn xbox aan en ging GoW spelen. Maar toen gaf ie een raar geluid en liep vast. En telkens als ik hem weer aan doe loopt ie vast. Soms pas na een minuut, soms al na 5 seconden. En elke keer hoor ik een raar geluidje, een soort korte piep. Betekent dit dat ie stuk is? Hij vertoon(nog) geen rode lichten. Ik laat hem nu wel even een half uurtje staan en alles even opnieuw aansluiten, maar het lijkt me sterk dat ie t dan gaat doen.
     
  17. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat alleen met GoW of ook met andere spellen?
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij elk spel, demo's, alles. En soms in het begin al als je net je xbox360 aanzet en dat xbox 360 logo ziet. Half uur niet aangezeten en alles opnieuw aangesloten maar nog steeds hetzelfde.
     
  19. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is de voorloper van de rode lampjes vrees ik. Loopt eerst ontzettend vaak vast, gewoon niet leuk meer om mee te spelen dan .. en op een gegeven moment is het raak. je kunt nu alvast gaan bellen hoor ;)
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dan behoorlijk klote net in de vakantie:mad: Dat gaat natuurlijk weer eeuwen duren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina