Transformers The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkFRL, 15 mei 2007.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wahahah ik ken zeker ook wel Transformers G1 maar zoals ook al eerder werd gezegt dat film IS NIET gebaseerd op de tekenfilm serie en gaat zijn EIGEN gang, dus.....ja we keken de zelfde film maar als jij wat hoge verwachtingen ervan krijgt kan ik daar helaas niks aan doen :+ Maar film was vet wat de rest ook zegt. :{

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ironhide was idd zeer lastig!

Gewoon 1st die andere robots kapot maken, voordat je hem aanvalt

Herhaal dat steeds, zo heb ik het (na een aantal keer) gehaald

Ik moet nog maar 4 skills maxen, maar het lukt me niet..

(Op alle levels)

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is eigenlijk een foutje van de ondertiteling in bijna elk land buiten de US. Devastator is in de US versie nog gewoon bekend onder de naam "Brawl."

Oh, raar. Ik vond Frenzy juist weer geweldig...
    Fantastisch hoe ie z'n hand voor 't hoofd hield om de aankomende mensen "ongezien" te kunnen passeren.
    /QUOTE]

Hmm, tijdens het gevecht komen er irritante Autobot drones op je af, die jij uiteraard moet vernietigen. Telkens als je een golf drones hebt overleeft, komt Ironhide op je af beuken. Aan jou de taak om hem te ontwijken, en; wanneer ie stil staat, hem te slaan; om vervolgens verder te gaan met 1 a 2 combo's. De rest van het gevecht is gewoon een herhalend proces van het bovenstaande.

De beste tip om Ironhide te verslaan, is om zorgvuldig om te gaan met de omgeving en vooral uit de buurt te blijven van de berserk Ironhide...

Typisch...

En wat boeit echte Transformers fans de mening van zo'n afgedankte "redacteur" als Jeroen nou? Totaal niets! PU heeft geen eigen mening; grote media (lees IGN/Gamespot) vinden game kut: PU vindt game kut. Vice versa exact hetzelfde.

Ga gewoon af op je eigen mening, en heb schijt aan dat bij elkaar gesprokkelde tuig van de PU...:thumbs:

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Topper! Nog iemand die het begrijpt :)

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Godver! Wat zit er een slecht progameer werk in deze game zeg! Ik ben nu al 5 keer dood gegaan omdat een vijand in de muur vast blijft hangen of omdat de vijand op een plek in het spel beland waar ik niet bij kan. Brrrr!

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  6. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik gewoon een erg slap van PU. Er zeker niemand fan daar van Transformers ofzo, daarom geven ze alles maar een score van 20. Ik heb de game niet gespeelt, maar het ziet er allemaal veel belovend uit. Misschien ga ik hem toch maar eens halen.

7. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hep je gelijk in

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zo, eindelijk de Decepticon Campagne uitgespeeld en dat ging me niet eens gemakkelijk af. Ik vind de missies wel grappig om te spelen, maar daar heb ik het spel niet voor uiteraard. De irritatiefactor kan vrij hoog komen te liggen bij sommige missies aangezien je ze helemaal overnieuw moet spelen als je dood gaat.

Binnenkort met de Autobot Campagne beginnen en daarna alle skils in elk level maxen samen met het vinden van alle cubes en logo's om 1000G te behalen. Ik blijf er bij, het is best een grappig spel :+.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kan iemand me vertellen in welke mate je kunt 'genieten' van free-roaming in deze game? :) Thnx.

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wacht maar tot je bij de missie "Inside Hoover Dam" aankomt. Wat zal jouw irritatiefactor op een kookpunt komen te staan. :D

Er is genoeg genot uit te halen hoor. Je kan vrij rondlopen, vliegen, rijden, schieten, bouwen beklimmen etc. Tevens zijn er in elk "hoofdstuk" sub-missies beschikbaar, kun je 100 energon cubes verzamelen; om vervolgens bonus content vrij te spelen.

Best leuk, ja...

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MM90, welke missie bedoelde je in Hoover Dam dan? Ik heb alles gewoon kunnen halen!

Behalve:

die waar je dat grote energon-blok(?) moest loskoppelen en die schorpioenen op je afkomen. En dat Megatron zo irri zit te schieten

Maar die had ik in 3x wel gewoon gehaald.. :)

Heb je misschien nog een tips om die jumpskill in dat level te krijgen?

Da's geloof ik de enige die ik nog moet.. :'-(

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Die jumpskill heb ik ook nog niet in Hoover Dam... >_>

Ik vond die missie dat je voor de explosies weg moest rijden in het begin nogal irritatie opwekkend, om eerlijk te zijn. Dikke framedrops, en je rijdt overal tegen aan dankzij de rare physics van de auto. En de door jouw genoemde opdracht vond ik ronduit kut. Werd continu uit de action zone geslagen, totdat ik eindelijk een goede positie had gevonden om die schorpioenen op m'n gemakje neer te maaien.

13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, idd!

Maar van die bugs die jij noemt uit die eerdere missie had ik totaal geen last! Net als wat Frangster zei, over dat sommige enemies de gebouwen inlopen en blijven hangen etc. Ook geen last van.. :)

Zal zo eens je achievements bekijken, welke je eventueel hebt, die ik niet heb :9

Ik mis er nog 5.. :)

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Bugs? Ik ben nog geen enkele bug tegengekomen, gelukkig. Heb gister toevallig een vastloper gehad, maar vooralsnog niks anders.

En ik heb het eventjes nagekeken, ik zou maar is aan jou moeten vragen hoe je aan al die achievements komt. [​IMG]

15. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hep G1 megatron en het hele spel uitgespeeld \o/ \o/ _O_

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  16. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    knap dat je het hele spel hebt uitgespeeld, maar denk dat je bedoelt dat je de Decepticons-campaign hebt gehaald en niet de hele game hebt uitgespeeld.. ;)

EDIT:

bijna alle afleveringen vd originele serie!

klik hier op:

http://www.tv-links.co.uk/show.do/2/2505

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  17. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hep ook de autobot campaign gehaald :D

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Thnx

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ook alle cubes gevonden? En alle submissies gehaald? En de secret Icons gevonden?

En ik weet niet hoe oud je bent, of misschien van een 'buitenlandse' afkomst bent ofzo, maar het is 'heb' ipv 'hep'

:)

EDIT: overigens bedoel ik dat niet racistisch, maar meer dat hij nog niet zolang in Nederland woont..:):

20. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb aleen de secret icons gevonden en met de cubes heb ik bij alle missies 98 of 99 of 100 cubes

Laatst bewerkt: 11 jul 2007

Deel Deze Pagina