1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Show hier je ingame screenshots !

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    fixed :9
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke laptop indeed :) Maar waarom heb je het spel in godsnaam in het Nederlands geïnstalleerd ? :+ Als ik ergens een schurfthekel aan heb is het wel aan die domme Nederlandse meldingen in bijv. Battlefield ofzo :9

    Maar das dan ook het enige puntje van kritiek hoor ;) :b:

    Zal binnenkort eens wat shots posten van Shadowrun en Halo 2 op Vista !
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Oh dat ging vanzelf, via steam
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    FF deze topic nieuw leven in blazen, naja nieuw?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ooit 1 was dit een van de strengst verboden games, maar ik speel het de afgelopen tijd liever als de next gen games. Carmageddon 2, jammer dat de besturing wat zuigt (doordat je hem niet in kan stellen op de juiste knopen), en nee ik speel het niet op bovenstaande resolutie want daar is dan weer een patch voor! Het valt trouwens niet mee om met die buggybigfootauto te rijden, je ziet namelijk haast niks maargoed het gaat om de lol in deze game en dat zit helemaal goed!

    ...heerlijk om weer eens te spelen! :b:
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  5. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op je screens:)
     
  6. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raar dat heb ik nog nooit gezien. Of heb je ook STEAM zelf op Nederlands ingesteld? Dat zou het verklaren. Engels is veel beter/leuker in mijn ogen though.

    Tomb Raider anniversary heeft erg weinig systeem specs nodig. Zelfs op me 5 jaar oude notebook draait het prima op 1024 met alleen depth of field uit.
    Me notebook heeft een radeon9000, 1.8 Ghz AMD Athlon en 512 MB. Ik sta er zelf van versteld hoe goed hij het doet terwijl het er toch zo mooi uitziet (en de game doet wel net iets onder voor de legend versie op de xbox360) maar het is nog steeds een prachtige game.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzal er binnenkort eens een stel maken. Hier heb je er in ieder geval vast eentje van Overlord :

    [​IMG]

    :D
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    He waarom heb jij gekozen voor de pc versie i.p.v. de xbox 360 versie? Ben ik wel benieuwd naar.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die ruim 15 euro goedkoper was en zoals je ziet grafisch niet onderdoet voor de 360 versie :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh, naar m'n gevoel zag dat spel er vroeger veel beter uit. 8) Superveel gespeeld, maar al jaaaren geen screens meer van gezien.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe dat had ik ook, vroeger zag het er vetter uit vond ik. Maar nee zoals ik de screens poste zag het er toen ook al uit, ik dacht eerst dat het aan de XP patch lag.


    [​IMG]
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het contrast ook als je die screens van Carmageddon vergelijkt met die screen van Overlord.... 8)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :Dindeed het steekt mooi bij elkaar af!

    Ach ik moet er wel bij zeggen, dat in de games van tegenwoordig de gameplay vaak ver te zoeken is. En dan bedoel ik vooral de replay waarde, een game als Carmageddon blijft gewoon leuk. Het is jammer alleen dat ik nu Vista heb, en de game niet meer kan draaien. Want de laatste patch is alleen voor XP. :'-( Nooit geen Carmageddon meer... maar er schijnt weer een nieuw deel aan te komen! :)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft die replay-waarde kan ik wel begrijpen waar je heen wilt. Sommige games van vroeger zijn gewoon echt tijdloos en blijven leuk :D

    Heb hier ook nog een hele stapel vrij oude PC games liggen, je weet wel in die enorm grote dozen :emo: Soms is het best grappig om er weer eentje op te starten, mits ze het doen idd :+ Maar tis leuk om te zien hoe de technologie er in de tijd op vooruit is gegaan :cool:

    EDIT : Minder lullen en meer screens posten :)

    Shadowrun :

    [​IMG]

    Het Windows Live tabblad. De met de Vision Cam geschoten en op Xbox Live ingestelde Personal Gamerpicture is dus ook gewoon netjes zichtbaar op Windows Live :)

    [​IMG]

    Ingame shotje :) Het felle licht rondom de Tree of Life wordt veroorzaakt door een granaat die net tot ontploffing kwam. Vandaar ook dat die ene rode bot daar van de verhoging afspringt denk ik :+
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  15. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook, maar dat komt omdat je gewend bent aan de games van tegenwoordig, maar vroeger was die game echt zo wreed!!!!:thumbs:
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]



    [​IMG]

    Super spel!
    Net eerste baas gedaan en leek net een film als je in een mech zit en hem helemaal verrot knalt! 8)

    Alleen zien de screens er een stuk slechter uit dan in-game..
    En het is niet op zn mooist, anti aliasing ( hoe je het schrijft) staat uit en sommige dingen op medium, ben nog aan het spelen met de settings.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]

    Ik kan hem met mn 8500GT toch op Ultra High met 2xAA spelen :D
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    :cool:
    Is de enige game die ik op de PC speel.

    Er is geen Quake of Lost Planet die mooier is dan dit. Kijk eens naar al die prachtige kleurtjes :+
     
  19. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor slechte Zuma kopie? xD

    Zuma ownt
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zuma heb ik een paar jaar geleden al uitgespeeld, tijd voor ene kloon dus :+
    Het is eigenlijk allemaal precies hetzelfde met al die Zuma klonen... Soms is zelfs de muziek hetzelfde 8)

    Maar het is toch gratis... :cool: ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina