ah ok kan je trouwens je memory card van de gamecube. gebruiken in de wii? en kan je met je gamecube memory card dan ook wii games opslaan? en de scart die je krijgt bij de aanschaf van een wii. is dat een hd kabel?
De Wii heeft zelfs 512 MB geheugen voor het opslaan van saves en virtual console games, dit is uit te breiden met SD-kaarten. de gamecube memorycard gebruik je alleen bij het opslaan van gamecube games, en gamecube games zijn alleen te spelen met een gamecube controller. de meegeleverde kabel is geen hd-kabel, deze zul je apart moeten kopen.
zal ik je dan nog een tip geven: een Oplaadstation met accu is ook handig aangezien die Wii-mote best batterijen vreet. een keer aanschaffen en je hebt geen omkijken er meer naar of je genoeg batterijen in huis hebt.
Mja met de batterijen doe je wel een tijdje hoor. Ik gebruik zelf van die Duracel Ultra batterijen voor al mijn draadloze meuk waar geen accu bij van toepassing is....gaan echt superlang mee
ik ben linkshandig he, dus ik will de wi mote met me linkerhand vasthouden. en de nunchuk met de rechter. maar is het dan niet zo dat je bijv met je linkerhand mikt. en bij het spel met rechts word gemikt.. is toch heel onnatuurlijk. ik overweeg namelijk de aanschaf voor resident evil 4 wii edition. en als daar geen linkshandige optie inzit is het flink balen.
maakt niet uit, ik speel hem ook linkshandig en heb er geen problemen mee. en als je nu nog geen geld heb voor zon accu voor je wii-mote, dan doe je toch ff wat zero zegt.. spaart je voorlopig ff geld uit! maar ik raad het je zeker aan zon accu pack te halen, ik wil niet anders!
ik ga morgen een wii halen dus het voelt niet raar aan als je met de linker de wi mote en de rechter de nunchuk hebt. en dat je bij resident evil 4 ineens de andere kant ziet schieten?
met de Wii-mote kan je het juist omdraaien van rechts naar links zonder dat het de gameplay ten nadele komt!
yuuuuh. ik heb een wii en vanmiddag al flink lopen spelen wat is wii sports trouwens een leuk spelletje! vind alleen boksen niet lekker werken de overige games zijn dope. weet iemand trouwens hoe ik het internet op de wii kan laten werken?? wifi is toch net als de ds? en daar hoefde ik volgens mij niks voor te doen. alvast bedankt
Mijn Wii geeft vollop problemen . Ik heb op mijn Lcd-tv continu strepen via mijn component & standaard kabel. Ik vind het echt een slechte zaak dat je zelf de Wii moet opsturen . Doos kopen en aangetekend opsturen
De hele reparatie procudure zou eigenlijk ook de winkel afgehandeld moeten worden. Helaas ben je dan ook de Wii veel langer kwijt. Toen mijn HDD (Xbox360) kapot was , moest ik ook alles zelf regelen met UPS. Ook de verzendkosten waren voor mijn rekening.
Daar kan ik echt niet op wachten! Ik wil hem nu Echt briljante games zijn dat Ik heb sinds vanmiddag Mario Strikers Supercharged Football (ofzo? ). Even tegen mijn buurjongetje gespeeld. Echt erg leuk Ook online een match gezien (van dat buurjongetje weer) en dat werkte er goed en snel Iemand Friendcodes?
Ik heb iets opgemerkt bij mijn sensorbar, normaal zouden er toch lichtjes moeten schijnen uit de sensorbar ? bij filmpjes die ik op internet zie dan zie ik aan de linker en rechterkant van de sensorbar zo lichtjes
2 woorden Ikea batterijen. Die gaan echt lang mee Gebruik ze altijd voor mn draadloze muis, duracell en philips batterijen gaan maar 4 weekjes mee, die van Ikea minstens 3 maand. Had mn wii bij bol.com in bestelling 3,5 maand.... hadden ze em eindelijk was mn oude creditcard verlopen omdat ik inmiddels een nieuwe binnen had gekregen, oftewel 3,5 maand voor niks gewacht... THX BOL Dus lama hangen, speel wel es bij een maat van me en ik wacht wel tot ie cheaper wordt en er wat meer aanbod in games is, want voor alleen Zelda ist ook wat magertjes nu.