Ik wil niet als een achterlijk noob voorkomen, maar ik heb een TV nodig voor mijn computer. Mijn monitor is verrot en dus moet die vervangen worden. Ik koop niet zo'n schijt monitor want die zijn vaak in verhouding duurder voor wat je dan hebt. Ik vind dat ik beter een TV kan kopen, met al z'n aansluitingen als een klote scherm met een VGA ingang. Ik ga jullie nu een aantal TV's laten zien waarbij staat aangegeven dat de contrast ratio's lekker hoog zijn en ook dat ze 2 HDMI ingangen hebben. Vind het weer een beetje achterlijk om een link met TV's te geven, dan lijk je zo'n noob. Behandel me maar niet zo, naast me staat een LE32R71B dus. Maar die krengen van LCD TV's lijken tegenwoordig nogal op elkaar. Kocht ik toen deze TV vanwegen z'n hoge contrast ratio, enz. tegenwoordig hebben ze allemaal een hoge contrast ratio.
Link, bonnes messieurs: http://www.kieskeurig.nl/nl/product...72A40053ACF8~E464CFF3BE4884B6C12572BA00518A3B
Ik hoor het graag van jullie, lieve, aardige, behulpzame mensen.
Laat ik nog even zeggen dat mijn budget eigenlijk helemaal geen nieuw scherm toelaat, maar als het dan toch moet is het maximum €500.
Laatst bewerkt: 9 jul 2007