Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand voor mij een MAX getunde Gt40 mkII voor weinig voor me
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej jongens, ligt het aan mij of duurt het erg lang voordat je lvl 50 bent met Forza :D Ik bedoel ik speel het zelf op hard en ben nu lvl 32 geloof ik en heb er echt al wel een aantal uurtjes inzitten :9 Welk level zijn jullie?
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 29:+ ben wat meer bezig met die arcade en time trials @ the moment.
    Verder doe ik af en toe ook is online career , heb pas 67.500 ofzo online gewonnen nog lang geen Miljoen:eek:
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zag vandaag Forza voor 49 euro liggen. Kon het toch niet laten Xwon. ;)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben blij dat het spel tenminste wat langer duurt dan de gemiddelde game! :9 Ik ben zelf level 50, maar het heeft me ongeveer 55 rij uren gekost.
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit , dan heb ik nog een hele lange weg te gaan.
    Gellukig is het een evrmakelijke game en is het niet erg.
    Ik zit nu bij die corvette manufacteres of hoe je het ook schrijft , wat een ** bakken zeg het lukt me allen met traction control anders zijn die logge bakken egt niet te bestuuren.
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij ben jij de enige, die wil dat een spel korter moet duren als 50 uur.
     
  8. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren net level 20 geworden.
    Ik wilde geen auto's kopen maal alleen de gratis bakken rijden, en die opgraden. Helaas moest ik toch echt een 'zware' bak kopen (boven de 1750 kg ofzo) om het eerste deel af te ronden...........
    Ik probeer het nog steeds maar we zullen zien hoever ik kom.
    Ik vindt het een super spel in ieder geval ... in het begin moeite met besturen omdat ik nog erg moet wennen aan de padjes ... (pc man hier) maar het gaat steeds beter.
     
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat nou weer:confused: , ik zeg allen dat ik nog een lange weg te gaan heb naar level 50!
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan op de veiling een Ferrari Scaglietti 612 goedkoper kopen of gewoon een nieuwe voor die race van auto's boven de 1750kg, dat is de beste auto voor die race.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Aangezien jij 'shit' zei, ging ik daar vanuit.
     
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde shit van ja kweetniet , ik typte dat ineens.
    Maar ik vin het egt niet erg dat het zo lang suurt ik vindt het juist een super game vooral als je verder komt snellere auto's krijgt en langere races gaat doen.
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    My bad!
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voor de Corvette races heb ik gebruik gemaakt van de Hire Driver functie. Met stuur zijn die echt niet te controleren.
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha inderdaad! Ik had die Lingefelter gebruikt en daar zelfs nog meer power in gegooid. Normaal gesproken rijd ik met alleen ABS aan, maar zonder TCS waren mij deze races nooit gelukt!
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bijna level 50, maar moet nog heel wat career races doen.
    Vooral moeilijk om tijd te vinden voor de endurance races. Gister die op Nurb gedaan in een R3. Ik vond dat de moeilijkste tot nu toe. De eerdere endurance races won ik makkelijk op hard, zette de AI op 1 of meer rondes, maar hier moest ik de AI op Easy zetten en schade uit. Om de ronde naar de pits voor nieuwe banden.

    Lastig circuit, geen ronde gereden (van de 7) met minder dan 10 sec penalty en een paar spins. Toch maar eens al die bochten uit mijn hoofd gaan leren.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nordschleife blijft een lastig circuit, hoe vaak je 'm ook rijdt. Het wordt ook met de ronde gevaarlijker aangezien je dan dénkt de baan goed te kennen en je dus wat wilder gaat rijden. Dat kan dus meestal funest zijn.
     
  18. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, die Nürburgring heb ik voor het eerst gereden bij PGR2. Daarna bij PGR3 en nu weer bij Forza, dus de bochten ken ik, maar omdat dit spel anders rijdt is het voor mij weer oppassen :9 Waar je bij PGR3 gewoon met gas los de bocht kon nemen moet je hier gewoon op de rem. De eerste keer datk de ring reed bij forza op test track hadk 4 minuten penalty ofso 8). Niet denken datk noob ben, twas gwn ff wennen :thumbs::+
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Smoesjes! :cool:
     
  20. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha shit je hebt me door :x ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina